Das een ander topic .. maar het gaat goed met Ajax laatstelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef Dementor het volgende:
Mensen die zich rot voelen als een club verliest.
Ja sommige zijn ook erg overdreven erin, maar goed ik zeg maar zo iedere gek zijn gebrek!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef Dementor het volgende:
Mensen die zich rot voelen als een club verliest.
Hallo met Johan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sommige zijn ook erg overdreven erin, maar goed ik zeg maar zo iedere gek zijn gebrek!!!!
Arm kindquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Hier in de buurt is de slager ook opgepakt voor fraude met het vlees, hij had het hobbelpaard van zijn zoontje in het rundergehakt verwerkt
al die felicitaties vond ik altijd harstikke lief en toch vond ik dat als de zwangerschap een feit was de meeste lol wel geweest was...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:33 schreef Toverheks het volgende:
Juud & Dementor van harte las het in het vorige deel, wanneer is ze uitgerekend ???
Zou je denken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:38 schreef Toverheks het volgende:
Champions League Arsenal - Bayern Munchen. 3-1
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
al die felicitaties vond ik altijd harstikke lief en toch vond ik dat als de zwangerschap een feit was de meeste lol wel geweest was...
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
al die felicitaties vond ik altijd harstikke lief en toch vond ik dat als de zwangerschap een feit was de meeste lol wel geweest was...
De Duitsers winnen zelfs zonder Robbequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag het al in mijn glazen bolletje
Zou een klein wonder zijn, maar ik heb me laten vertellen dat die de wereld nog niet uit zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag het al in mijn glazen bolletje
en ik las 1 van jou 2 is jarig??? die kleine of die grote, en gefeli en hieperdepiepquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
De Duitsers winnen zelfs zonder Robbe
1 van de middelstenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ik las 1 van jou 2 is jarig??? die kleine of die grote, en gefeli en hieperdepiep
Jian, je weet, meestal heb ik het bij het rechte endquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou een klein wonder zijn, maar ik heb me laten vertellen dat die de wereld nog niet uit zijn.
Africa is ook op tvquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jian, je weet, meestal heb ik het bij het rechte endCoos stemt al zijn weddenschappen op mijn voorspellingen af
![]()
ondertussen hoor ik die engelse weer heerlijk zingen, ze kennen er wat van
al 2 avonden gemistquote:
dat is mooi voor degene die 3-1 voorspeld hebben ...quote:
heb het wel voorspelt, maar gun het Arsenal meer dan die domme duitsersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef ZOA het volgende:
[..]
dat is mooi voor degene die 3-1 voorspeld hebben ...
Zo afgelopen Eastenders.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voortaan zal ik naar jou luisteren Poes
Zet net over op voetbalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef Toverheks het volgende:
Sweinsteiger, klinkt als Zweinstein waar je met je Nimbus 2013 overheen kan vliegen
kolere weer een puntje, zal je zien mijn 3-1 komt echt uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef Poezewoes het volgende:
Mij kan het eerlijk gezegt niks schelen , wie er wint deze wedstrijd.
My bad!
Maak je niet druk, het is Ajax nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kolere weer een puntje, zal je zien mijn 3-1 komt echt uit
Arsenal speelt thuis hè, het staat nu 0-2quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kolere weer een puntje, zal je zien mijn 3-1 komt echt uit
Heb jij weer gelijk inquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Arsenal speelt thuis hè, het staat nu 0-2
je hebt gelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Arsenal speelt thuis hè, het staat nu 0-2
Ja daar hebben ze de voetbalwet goed uitgevoerd!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt gelijkzit ondertussen van alles te doen, maar zie nu het stadion zonder hekken
na dat drama, weet niet meer welk stadion het was, maar daarna werden alle tribunes zo gebouwd, misschien weet Jian wat ik bedoelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze de voetbalwet goed uitgevoerd!
Altijd optimistisch blijven Heksiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:08 schreef Toverheks het volgende:
nou ja, er ken nog van alles gebeuren, die engelse kunnen zo een doelpuntje of 5 het netje in schoppen
Heizelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
na dat drama, weet niet meer welk stadion het was, maar daarna werden alle tribunes zo gebouwd, misschien weet Jian wat ik bedoel
Had het op band om op te sturen naar ex die in buitenland zat, was aan boord in Egypte geloof ik.quote:
Mijn man heeft de wedstrijd al afgezetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:33 schreef Jian het volgende:
Rust, Arsenal hoeft al niet meer naar Munchen
Jon-Paul Gilhooley 10 jaar ........quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:24 schreef Poezewoes het volgende:
Jeetje die namen krijg je toch kippenvel van.
Juud ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef MichieldeR het volgende:
Dementor en Zoa gefeliciteerdMorgen neem ik een lekkere paardenbiefstuk
met kruidenboterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:47 schreef MichieldeR het volgende:
Dementor en Zoa gefeliciteerdMorgen neem ik een lekkere paardenbiefstuk
als ze hun best doenquote:
Ach best gezellig met die vrouwen, gezellig beppen.quote:
daarom, gelijk een uitje zo moet je maar denken, maar ik fiets veel he, en wandel met die kleine dus kom wel aan mijn bewegingquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach best gezellig met die vrouwen, gezellig beppen.
Ik fiets ook een dag in de week, maar die fiets gaat niet vooruit!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daarom, gelijk een uitje zo moet je maar denken, maar ik fiets veel he, en wandel met die kleine dus kom wel aan mijn beweging
je hebt een hometrainer dus, wel zo handigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik fiets ook een dag in de week, maar die fiets gaat niet vooruit!
Heb er wel een maar daar fiets ik niet op wel bij de fysio, maar dat moet ik wel betalen is vrijwillig om daar te gymmen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt een hometrainer dus, wel zo handig
oh op die manier, nou lekker blijven gymmen hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb er wel een maar daar fiets ik niet op wel bij de fysio, maar dat moet ik wel betalen is vrijwillig om daar te gymmen.
Lievquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:16 schreef BendeBielzen het volgende:
Gymende poezewoes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:16 schreef BendeBielzen het volgende:
Gymende poezewoes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee da's iets typisch Amsterdamsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
broodje halfomof kennen jullie dat niet
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:50 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nee da's iets typisch Amsterdams
lees ff mijn post boven je staat iets extra info bijquote:
broodje lever met spek heb al zolang geen pekelvlees meer gegetenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep ken het, vind het niet lekker. Broodje lever dan weer wel, maar pekelvlees nehhh
Zou het nog ergens te kopen zijn? Net als postelein, dat is nergens meer te koop.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
broodje lever met spek heb al zolang geen pekelvlees meer gegeten
Eerst even een mooie criminele carriere opbouwen Heks anders ben je niet interessant genoeg.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
ga ook een colum schrijven voor de revu, 2000 euro per week kreeg Willem ervoor, de zakkenvuller
Postelein, heerlijk vroeg ik altijd voor mijn verjaardag als ik mocht kiezen, wat we aten vroegerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Zou het nog ergens te kopen zijn? Net als postelein, dat is nergens meer te koop.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
broodje halfomof kennen jullie dat niet
Moest ie wel meteen weer bij justitie inleveren volgens mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
ga ook een colum schrijven voor de revu, 2000 euro per week kreeg Willem ervoor, de zakkenvuller
Dat heb ik nog nooit gegeten ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Zou het nog ergens te kopen zijn? Net als postelein, dat is nergens meer te koop.
Nog een jaartje of 120 columns schrijven en dan mag hij het salaris zelf houden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Moest ie wel meteen weer bij justitie inleveren volgens mij
Een vergeten groente. Het is licht zurig en knapperig als je het goed kookt met een beetje vaag spinazie-achtig smaakje. Moeilijk uit te leggen.quote:
En die kans wordt hem nu ontnomen, sneuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog een jaartje of 120 columns schrijven en dan mag hij het salaris zelf houden.
Tonja begreep het prima, neem jij nog maar een trekkiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:07 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Oooohhwww dacht dat je het aan ons vroeg
Ik weet ut nog wel jammiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Een vergeten groente. Het is licht zurig en knapperig als je het goed kookt met een beetje vaag spinazie-achtig smaakje. Moeilijk uit te leggen.
Zucht... echt he... t was een flauw grapjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Tonja begreep het prima, neem jij nog maar een trekkie
Ik hou wel van knapperige zuurkool en ook van spinazie, moet goed zijn dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Een vergeten groente. Het is licht zurig en knapperig als je het goed kookt met een beetje vaag spinazie-achtig smaakje. Moeilijk uit te leggen.
Waar is jouw AH? De AH's bij mij in de buurt hebben het nooit.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Postelein ligt hier trouwens zelfs gewoon bij de AH.
Ja Ben, dat weten we, neem nog maar een trekkiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:08 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zucht... echt he... t was een flauw grapje
Nou, bij mij in de buurt echt niet, denk dat ik dan toch meer richting binnenstad moet dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
In Amsterdam, gewoon een middelgrote AH. Op de site van AH staan ook gewoon recepten met postelein.
http://www.ah.nl/allerhande/#/recepten/vinden/?rq=postelein
Uhm... moet dat zoenen nou echt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja Ben, dat weten we, neem nog maar een trekkie
Broodje Dobben Korte Reguliersdwarsstraatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:58 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, dat moet, in dit topic zoenen we gewoonquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:11 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Uhm... moet dat zoenen nou echt?
ga ik vannacht eens plannen makenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Eerst even een mooie criminele carriere opbouwen Heks anders ben je niet interessant genoeg.
Nou... vooruit dan maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat moet, in dit topic zoenen we gewoon
Jeetje bestaat die nog lol. Kom eigenlijk nooit meer in die buurt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Broodje Dobben Korte Reguliersdwarsstraat
Ja, van mei tot september is het seizoen, ik ga het in de gaten houdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:14 schreef Toverheks het volgende:
Tonja, postelein is seizoens gebonden dacht ik, maar zelf hier bij de Deka hebben ze het wel eens
Die heb je klaar staan hè, zo snel, dat kan niet anders, die zitten gewoon in je erotische bibliotheekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Nou... vooruit dan maar
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Die heb je klaar staan hè, zo snel, dat kan niet anders, die zitten gewoon in je erotische bibliotheek
ik geef een gil als ik het in onze buurt ergens zie liggenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, van mei tot september is het seizoen, ik ga het in de gaten houden
Hij zei nog tegen me "Ik hoop dat ie zegt: 'Dat moet'. "quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Die heb je klaar staan hè, zo snel, dat kan niet anders, die zitten gewoon in je erotische bibliotheek
Kun je zo hard gillen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik geef een gil als ik het in onze buurt ergens zie liggen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij zei nog tegen me "Ik hoop dat ie zegt: 'Dat moet'. "
Als je maar vaak genoeg Osdorp zegt krijg je vast een column in de Revuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:19 schreef Toverheks het volgende:
bij de bos en lommer zitten wel een paar toko`s en anders hier wel in de buurt, en een goeie toko is te vinden in de shopperhal in osdorp
mijn kleine arabiertje sliep hier en is gek op Dikkie Dik, en klikte deze aanquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:20 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg Osdorp zegt krijg je vast een column in de Revu
Zij die daar dood gevonden werden zijn het vast met je eens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]zal er nog niet dood gevonden willen worden, Osdorp vind ik niks, maar is lekker op fietsafstand
hahaha, maar echt het is daar lekker pief paf poef weer een boef omgelegd, overvallen etc.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:22 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Zij die daar dood gevonden werden zijn het vast met je eens.
die had ik ook gepostquote:
Mét frontjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:25 schreef Jian het volgende:
Een hele grote dikke BMW uit de 7-serie en wat ziet ie daar een pioneer radio
Misschien gelijktijdig gepost??quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die had ik ook gepostmaar staat niet onder Michiel zijn post, het spookt weer op FOK
of je mag niet meer dubbel postenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Misschien gelijktijdig gepost??
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Misschien gelijktijdig gepost??
Hij staat er iigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of je mag niet meer dubbel postenzal het echt niet weten
Volgens mij op allebeiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt waar? gewoon op je laptop of pc?
op mijn nieuwe probook hp met allemaal dingen waar ik geen wijs uit kom, waar ik op klik en denk huh wat is datquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt waar? gewoon op je laptop of pc?
Je moet de hoeken van je scherm opzoekenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op mijn nieuwe probook hp met allemaal dingen waar ik geen wijs uit kom, waar ik op klik en denk huh wat is datmaar ben er erg blij mee, groot scherm mooie kleuren en weet ieder geval hoe ik hem moet opstarten
ja dat weet ik, als ik met pijltje in hoekje zit komt er wat omhoog, een vierkantje met dingen enzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:35 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Je moet de hoeken van je scherm opzoeken
Ja, prima een i5 waarschijnlijk, niks mis mee, maar windows 8 ..... nou ja, het zat er op natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
op mijn nieuwe probook hp met allemaal dingen waar ik geen wijs uit kom, waar ik op klik en denk huh wat is datmaar ben er erg blij mee, groot scherm mooie kleuren en weet ieder geval hoe ik hem moet opstarten
wat een i5 is weet ik niet hoor, en wat erop zit heeft mijn schoonzoon allemaal erop gezet, die heeft er verstand van, is zijn beroepquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, prima een i5 waarschijnlijk, niks mis mee, maar windows 8 ..... nou ja, het zat er op natuurlijk
Leek het maar Ubuntu dat is wel tof.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:38 schreef BendeBielzen het volgende:
Windows8 lijkt op Ubuntu en op Mac...
Dan had hij er wel W7 Ult. voor je op gezetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat een i5 is weet ik niet hoor, en wat erop zit heeft mijn schoonzoon allemaal erop gezet, die heeft er verstand van, is zijn beroep
Het uiterlijk alleenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Leek het maar Ubuntu dat is wel tof.
ja duh of ik dat niet wistquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:39 schreef MichieldeR het volgende:
Een i5 is een intel core 5 processor.
De sterkte van de motor van je HP!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja duh of ik dat niet wistecht wat is het snap het nog niet.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
De sterkte van de motor van je HP!
Ik vrees dat dit ook niet echt helpt hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:43 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
De sterkte van de motor van je HP!
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit ook niet echt helpt hoor
Prima heks, als spotnet maar werktquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:45 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
ho maar mensen, ik heb er de ballen verstand niet van, als ie raar gaat doen geef ik hem ff aan schoonzoon die kijkt en fikst alles dan wel weer.
zucht, dat is net zoiets als een vrouw met een auto gaan uitleggen hoe de motor van dat ding werkt. Dat interesseert ze echt niet, ze willen weten hoe de navigatie werkt, anders komen ze nergens, of de achteruitkijkspiegel geschikt is om je tijdens het rijden op te maken en hoe de handsfree werkt, zodat ze onderweg kunnen doorbeppen met vriendinnen en daar houdt het echt mee op hoor, Michiel.quote:
Truequote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
zucht, dat is net zoiets als een vrouw met een auto gaan uitleggen hoe de motor van dat ding werkt. Dat interesseert ze echt niet, ze willen weten hoe de navigatie werkt, anders komen ze nergens, of de achteruitkijkspiegel geschikt is om je tijdens het rijden op te maken en hoe de handsfree werkt, zodat ze onderweg kunnen doorbeppen met vriendinnen en daar houdt het echt mee op hoor, Michiel.
Oke, het is je krultang !quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:51 schreef Jian het volgende:
[..]
zucht, dat is net zoiets als een vrouw met een auto gaan uitleggen hoe de motor van dat ding werkt. Dat interesseert ze echt niet, ze willen weten hoe de navigatie werkt, anders komen ze nergens, of de achteruitkijkspiegel geschikt is om je tijdens het rijden op te maken en hoe de handsfree werkt, zodat ze onderweg kunnen doorbeppen met vriendinnen en daar houdt het echt mee op hoor, Michiel.
volgens mij heeft Heks die nog niet helemaal door, want die hoor ik altijd over films met subsquote:
De Marathon danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
volgens mij heeft Heks die nog niet helemaal door, want die hoor ik altijd over films met subs
Goed dat je dat zelf erkendquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:02 schreef Toverheks het volgende:
heb nu zo een nzb erbij inderdaad voor ondertiteling, heel lief je link Michiel maar hahaha daar snap ik echt helemaal niks van, en over autorijdendat ken ik ook niet, wordt geheid een spookrijder, invoegen vind ik zo doodeng op een snelweg, had ik een rijbewijs en lukte het invoegen niet heb ik wel eens gezegd, dan had ik zo uitgestapt. ook autorijden is niet aan mij besteed.
Toch moet je eens even aan die schoonzoon van je vragen of ie je even uitlegt hoe jezelf ondertitels opzoekt en onder een film of serie plakt heks. Dat stelt niets voor en het is natuurlijk wel verdomde makkelijk als je jezelf niet meer hoeft te beperken tot films of series waar een ondertitel al is ingebakken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:02 schreef Toverheks het volgende:
heb nu zo een nzb erbij inderdaad voor ondertiteling, heel lief je link Michiel maar hahaha daar snap ik echt helemaal niks van, en over autorijdendat ken ik ook niet, wordt geheid een spookrijder, invoegen vind ik zo doodeng op een snelweg, had ik een rijbewijs en lukte het invoegen niet heb ik wel eens gezegd, dan had ik zo uitgestapt. ook autorijden is niet aan mij besteed.
ja, ben een scheiterd in het verkeer, ik wacht ook netjes bij het oversteken en als ik fiets wacht ik netjes bij het stoplicht, beter 5 minuten te laat ergens aankomen dan nooit meer ergens aankomen. eigenlijk ben ik een hele nette burger bedenk ik me netquote:
je hebt wel gelijk Jian, maar heb het wel eens gevraagd, ook aan zoon, dan is het doe je ff dit, dan plak je dat en hup dat er weer bij, echt techniek ben daar zo goed inquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch moet je eens even aan die schoonzoon van je vragen of ie je even uitlegt hoe jezelf ondertitels opzoekt en onder een film of serie plakt heks. Dat stelt niets voor en het is natuurlijk wel verdomde makkelijk als je jezelf niet meer hoeft te beperken tot films of series waar een ondertitel al is ingebakken.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:07 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ben weer wegMorgen even wat prednisolon tussen wat wervels laten spuiten
ben er ook vandoor, ff paar afleveringen modern family kijken, met ondertiteling. slaap lekker Jian en Michielquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik wens je heel veel sterkte dan voor morgen, slaap lekker
huh waarom, wat hebben Loes en Harry gedaan?quote:
Ze slapenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh waarom, wat hebben Loes en Harry gedaan?
nu jij niet thuis bent gedragen ze zich zeker hahahaquote:
Ik ben dus wel thuisquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nu jij niet thuis bent gedragen ze zich zeker hahaha
Nee, aandachtquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee , ..... ennuh, jij wilde nog even een diepzinnig gesprek met ze hebben ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Jemig ...nu moet je de samenvatting gaan zienquote:Op woensdag 20 februari 2013 08:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Tot mijn onsteltenis lees ik vanmorgen dat de NOS Galatasary - Schalke gaat uitzenden ipv Milan - Barca.......
Ik denk dat chauvinistische Jack graag Wesley & Klaas-Jan wil zien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:14 schreef pullup het volgende:
De reden zal wel zijn dat die te duur was om uit te zenden of zo
Sentiment....quote:
quote:
Goeie sport, het wachten is op nucleair aangedreven fietsen, zo heel stiekem met 2 zeer kleine in de naven verborgen motoren, aangedreven door een nucleaire accu die verborgen zit in de bidon en dan met 55 per uur tegen Alpe d'Huez op en dan bovenaan roepen, nee hoor geen doping, gewoon een broodje pindakaas.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan ook nauwelijks wachten op de echte start van het nieuwe wielerseizoen.![]()
Epo of geen Epo, het maakt me niet eens zoveel uit
Yep, ze zijn nu een stuk of 50 van de 225 zakken bloed kwijtgeraakt die ze hebben bewaard in het Spaanse doping lab in Barcelona.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Goeie sport, het wachten is op nucleair aangedreven fietsen, zo heel stiekem met 2 zeer kleine in de naven verborgen motoren, aangedreven door een nucleaire accu die verborgen zit in de bidon en dan met 55 per uur tegen Alpe d'Huez op en dan bovenaan roepen, nee hoor geen doping, gewoon een broodje pindakaas.
Ik weet het niet, ik denk dat in het hedendaagse tennis (veel kracht en uithoudingsvermogen) doping best van pas zou komen. Ik denk dat de controle bij tennis echter van een veel lagere frequentie is als bij wielrenners. Het zelfde geldt natuurlijk voor het hedendaagse voetbal. En als je de belangen ziet die met die sporten gemoeid zijn, dan zou het me niks verbazen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, ze zijn nu een stuk of 50 van de 225 zakken bloed kwijtgeraakt die ze hebben bewaard in het Spaanse doping lab in Barcelona.
Het lijkt me niet heel verrassend als het tennissers en voetballers zullen blijken te zijn.
Ik heb in het dopingtopic werkelijk hilarische beelden gezien van hoe renners op het hoogtepunt van de dopingjaren de bergen letterlijk op sprinten. Vooral als je de afgelopen jaren hebt gekeken valt op hoe lekker 'fit' ze zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik denk dat in het hedendaagse tennis (veel kracht en uithoudingsvermogen) doping best van pas zou komen. Ik denk dat de controle bij tennis echter van een veel lagere frequentie is als bij wielrenners. Het zelfde geldt natuurlijk voor het hedendaagse voetbal. En als je de belangen ziet die met die sporten gemoeid zijn, dan zou het me niks verbazen.
Nee joh. "Minimaal zo hard"? M.a.w: in het voetbal wordt op dezelfde schaal doping gebruikt als bij het wielrennen? Dat lijkt me echt héééél erg onwaarschijnlijk, om een aantal goede redenen. Al is het alleen al omdat het dan wel erg vreemd is dat er over doping in het massale en populaire voetbal in al die jaren nooit iets significants naar buiten is gekomen, terwijl de professionele wielrenners die nooit verboden middelen hebben gebruikt wel in de minderheid lijken te zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:54 schreef pullup het volgende:
Het topje van die ijsberg is nog niet aangeraakt maar het staat voor mij buiten kijf dat er waarschijnlijk minimaal net zo hard gedoped word in die sporten.
Precies wat je zegt, de belangen zijn minimaal even groot en dat blijkt meestal voldoende.
Ik weet niet of dat juridisch kan, maar anders is dat wellicht niet eens zo gek gedacht.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:16 schreef Gert het volgende:
Vrijgeven ben ik niet voor. Dat is oneerlijke concurrentie t.o.v. mensen die hun lichaam schoon van doping willen houden.
Het zo onaantrekkelijk mogelijk maken is een goede optie denk ik. Naar nu blijkt, kunnen renners vaak na een aantal jaren alsnog betrapt worden op destijds gebruik. Verplicht dus wielerprofs om een "ik ben dopingvrij" document te ondertekenen waarmee ze langs juridische weg kunnen worden kaalgeplukt als een paar jaar later blijkt dat ze de boel belazerd hebben. Da's toch geen fijn idee lijkt me, als je halverwege of aan het eind van je carrièrre al je spaarcenten in moet leveren die je bij elkaar hebt gefietst.
Ik weet niet hoe het met Lance gaat momenteel, maar ook de destijdse sponsors weten hem aardig te vinden geloof ik om poen terug te eisen.
Ik weet het ook niet precies Gert maar er zijn wel degelijk voldoende aanwijzingen naar buiten gekomen dat er ook in het Spaanse voetbal en tennis iets niet in de haak is.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh. "Minimaal zo hard"? M.a.w: in het voetbal wordt op dezelfde schaal doping gebruikt als bij het wielrennen? Dat lijkt me echt héééél erg onwaarschijnlijk, om een aantal goede redenen. Al is het alleen al omdat het dan wel erg vreemd is dat er over doping in het massale en populaire voetbal in al die jaren nooit iets significants naar buiten is gekomen, terwijl de professionele wielrenners die nooit verboden middelen hebben gebruikt wel in de minderheid lijken te zijn.
Verder is een tour rijden natuurlijk oneindig veel zwaarder dan meehobbelen in een voetbalcompetitie. De winst die je met doping kan halen is heel veel groter bij het wielrennen.
Of jij zo vies van doping bent.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:37 schreef Gert het volgende:
Sorry Coos! Binnenkort gaan de zakken doping weer aan de infuuspaal en kun jij je lol weer op met de koersen.
Bij mij is het, heel soms en heel bescheiden, om een ávondje door te kunnen halen Coos, niet een hele Tour de France.quote:
Het zal incidenteel voorkomen, en wellicht in Spanje en andere "toplanden" nog wat meer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies Gert maar er zijn wel degelijk voldoende aanwijzingen naar buiten gekomen dat er ook in het Spaanse voetbal en tennis iets niet in de haak is.
http://www.nusport.nl/spa(...)rs-zaten-doping.html
Ik denk ook dat het ook bij het spelen van de potten voetbal op het hoogste niveau enorm veel uitmaakt of je na een uurtje spelen alsnog even dat sprintje kan trekken of die bal kan aannemen zonder verzuurde pootjes.
Mijn verwachtng is dat de bom daar nog gaat barsten
Doe je ook mee?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan ook nauwelijks wachten op de echte start van het nieuwe wielerseizoen.![]()
Epo of geen Epo, het maakt me niet eens zoveel uit
Oh dat is best leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe je ook mee?
SPT / Wielerprono 2013 #1: Nieuw seizoen, nieuwe kansen
Op tv ned 3 Galatasaray en op de laptop een livestream met Barcelona, eentje van Fox met Engels commentaar, maar die is nu natuurlijk afgelopenquote:
Kijk al naar de samenvattingquote:
Ja zaf cijfers in berichten, en toen storing!quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:09 schreef Jian het volgende:
mmm, Fok lag weer even op z'n gat bij mij
Ubuntu zeker?quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:09 schreef Jian het volgende:
mmm, Fok lag weer even op z'n gat bij mij
Was geintjequote:Op woensdag 20 februari 2013 23:22 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Wat heeft hij misdaan, behalve Windows
Het is wel een goede kerel, volgens mij. Maar sinds ik geen Windows meer gebruik ben ik een veel gelukkiger computergebruiker.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:22 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Wat heeft hij misdaan, behalve Windows
Dat is jouw keuze, en terecht maar dat heeft niet met Bill van doen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is wel een goede kerel, volgens mij. Maar sinds ik geen Windows meer gebruik ben ik een veel gelukkiger computergebruiker.
Zelf gebruik ik firefox, sinds dat grote lek vorig jaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is wel een goede kerel, volgens mij. Maar sinds ik geen Windows meer gebruik ben ik een veel gelukkiger computergebruiker.
Lijkt me sowieso niet diep genoeg om in te zwemmen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:23 schreef Jian het volgende:
Ik zat net op ned 3 te kijken naar een Chinese zakenman die een ambtenaar omgerekend zo'n 25.000 eurootjes bood om 20 min te zwemmen in een Chinese rivier.
Was deze rivier!
http://www.sevendays.nl/artikel/189069
Alles is lekquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
zelf gebruik ik firefox, sinds dat grote lek vorig jaar.
Dat is maar een stukje natuurlijk, ik zag net een breed gedeelte met een stijger en het water had een oranjeachtige kleur .......quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me sowieso niet diep genoeg om in te zwemmen.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:27 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Cybercrime will be the greatest war.
+1quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:31 schreef Jian het volgende:
Ubuntu is top, maar ik mis voor kleine grote dingen soms Windows, daarom is dat dual boot systeem via Wubi zo lekker.
Zo erg zal het niet zijn, alhoewel nogal wat rivieren in China behoorlijk vervuild zijn. Maar daar wordt aan gewerkt zeggen ze.quote:
Ook op het gebied van luchtvervuiling zijn ze hard aan het werk. Zo hard dat je in sommige steden soms dagenlang nauwelijks een hand voor ogen kunt zien.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo erg zal het niet zijn, alhoewel nogal wat rivieren in China behoorlijk vervuild zijn. Maar daar wordt aan gewerkt zeggen ze.
Ja, sommige dingen zijn (nog) niet zo goed geregeld in China, maar ik was bijna 3 jaar geleden in Athene tijdens de zomer en toen kwam er op een gegeven moment een smog alarm en toen dacht ik op een gegeven moment ook dat ik stikte ......quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook op het gebied van luchtvervuiling zijn ze hard aan het werk. Zo hard dat je in sommige steden soms dagenlang nauwelijks een hand voor ogen kunt zien.
In Athene kan het inderdaad ook heel erg zijn. In China gaat inderdaad nog wel eens iets mis, er storten af en toe spiksplinternieuwe bruggen in of nieuwgebouwde flatgebouwen donderen gewoon om.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, sommige dingen zijn (nog) niet zo goed geregeld in China, maar ik was bijna 3 jaar geleden in Athene tijdens de zomer en toen kwam er op een gegeven moment een smog alarm en toen dacht ik op een gegeven moment ook dat ik stikte ......
Cementbezuiniging is dat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Athene kan het inderdaad ook heel erg zijn. In China gaat inderdaad nog wel eens iets mis, er storten af en toe spiksplinternieuwe bruggen in of nieuwgebouwde flatgebouwen donderen gewoon om.
[ afbeelding ]
En aannemers die heel veel geld in hun zakken steken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In Athene kan het inderdaad ook heel erg zijn. In China gaat inderdaad nog wel eens iets mis, er storten af en toe spiksplinternieuwe bruggen in of nieuwgebouwde flatgebouwen donderen gewoon om.
[ afbeelding ]
En een inspecteur die een graantje meepikt. Nog mazzel dat die gebouwen niet dichterbij elkaar stonden. Dan waren ze als dominostenen allemaal omgegaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:52 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
En aannemers die heel veel geld in hun zakken steken.
Iedereen pikt wat meequote:Op woensdag 20 februari 2013 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En een inspecteur die een graantje meepikt. Nog mazzel dat die gebouwen niet dichterbij elkaar stonden. Dan waren ze als dominostenen allemaal omgegaan.
Dan neem ik een biskwietjequote:Op woensdag 20 februari 2013 23:54 schreef MichieldeR het volgende:
Even een stokbroodje pakken met honing en walnoot
Dat had ik gister al gedaan. Vandaag ben ik weer streng geweest voor mezelf.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:58 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik mag vandaag nog even zondigen van mijzelf
Dat zou best eens waar kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is de laatste tijd wat afwezig, ik denk dat ie elders aan het zeuren treuren is
Bij mij was het net andersomquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat had ik gister al gedaan. Vandaag ben ik weer streng geweest voor mezelf.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:01 schreef Jian het volgende:
Ik heb net een stuk kaas en een stuk grillworst op, ik ben streng voor mezelf, normaal neem ik 2 stukken kaas en 2 stukken grillworst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |