Das een ander topic .. maar het gaat goed met Ajax laatstelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef Dementor het volgende:
Mensen die zich rot voelen als een club verliest.
Ja sommige zijn ook erg overdreven erin, maar goed ik zeg maar zo iedere gek zijn gebrek!!!!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef Dementor het volgende:
Mensen die zich rot voelen als een club verliest.
Hallo met Johan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sommige zijn ook erg overdreven erin, maar goed ik zeg maar zo iedere gek zijn gebrek!!!!
Arm kindquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef Dotteke het volgende:
Hier in de buurt is de slager ook opgepakt voor fraude met het vlees, hij had het hobbelpaard van zijn zoontje in het rundergehakt verwerkt
al die felicitaties vond ik altijd harstikke lief en toch vond ik dat als de zwangerschap een feit was de meeste lol wel geweest was...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:33 schreef Toverheks het volgende:
Juud & Dementor van harte las het in het vorige deel, wanneer is ze uitgerekend ???
Zou je denken?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:38 schreef Toverheks het volgende:
Champions League Arsenal - Bayern Munchen. 3-1
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
al die felicitaties vond ik altijd harstikke lief en toch vond ik dat als de zwangerschap een feit was de meeste lol wel geweest was...
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
al die felicitaties vond ik altijd harstikke lief en toch vond ik dat als de zwangerschap een feit was de meeste lol wel geweest was...
De Duitsers winnen zelfs zonder Robbequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag het al in mijn glazen bolletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |