Wat is een MDP?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:22 schreef Mattt het volgende:
Ik werk voor security op schiphol. Kans is groot als je door een MDP loopt, er dan signaal afgaat. Geef het gewoon van tevoren aan bij de beveiligingsbeamte, ze zullen je dan waarschijnlijk fouilleren.
Bij de security scan hoef je geen zorgen te maken, die scant niet door het lichaam. Dus zal het dan ook niet aangeven.
Myxomatose ja? Ben je half mens, halfkonijn?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik heb dus het ziekenhuis gebeld. Lastig moeilijk ja nee hebben we niks voor. Nou heb ik 2 A4tjes met operatieverslagen die vol staan met woorden als myxomatose en zo. En alleen maar in het Nederlands. Daar hebben ze op een Nederlands vliegveld dus al niks aan, laat staan als ik later weer in het vliegtuig terug naar huis wil stappen. Wel bere slecht hoor. Alsof ik de eerste Nederlander ooit ben die hiermee te maken krijgt![]()
Ik heb het nu voorgelegd aan de Marechaussee, over 2 werkdagen krijg ik antwoord
Ja, ik ben de Paashaas nou goedquote:Op maandag 25 februari 2013 21:27 schreef Pielemuisje het volgende:
[..]
Myxomatose ja? Ben je half mens, halfkonijn?
Of heb ik zojuist de paashaas gevonden?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |