abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123133604
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:47 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Mee eens, (ervan uitgaande dat je Westerse landen bedoelt, aangezien er anders nog wel een paar boven staan ;) )

Ik heb dat gedweep met dat land nooit zo begrepen.
Overal is wel rare wetgeving, maar Zweden lijkt me inderdaad iets te (klein)burgerlijk en moralistisch. Wel behoort corruptie in Zweden en Scandinavie tot de laagste ter wereld.

Wel lekker veel bos in Zweden 8-) maar gaat wellicht op den duur wel een beetje vervelen denk ik. En de koude winters duren daar wel erg lang denk ik. Maar dit zijn allemaal aannames, want ik ben er nog nooit geweest. Wellicht dat ik dit jaar voor het eerst naar Denemarken ga, of ik dat ga/kan combineren met Zweden weet ik nog niet.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_123136211
Sla zweden maar over... Wat een verschrikkelijk land is dat om te verblijven. Ok, als je de natuur ingaat en weg blijft uit het bewoonde deel, prima. Maar dan is Noorwegen veel mooier.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_123137399
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:22 schreef DS4 het volgende:
Sla zweden maar over... Wat een verschrikkelijk land is dat om te verblijven. Ok, als je de natuur ingaat en weg blijft uit het bewoonde deel, prima. Maar dan is Noorwegen veel mooier.
Ok, ik neem aan dat je in beide landen bent geweest?
Maar verschillen de Scandinavische landen sociaal-maatschappelijk zo heel veel van elkaar? Ik weet wel dat de prostitutiewet in Noorwegen precies hetzelfde is als in Zweden.

En ja, niet dat Zweden nou zo bekend staat om haar top klimaat, maar Noorwegen lijkt mij al helemaal een slecht klimaat. Ik denk bij Noorwegen vooral aan heel veel regen, al zullen de fjorden wel heel indrukwekkend zijn.
Ben je trouwens een keer in Denemarken geweest? En zo ja, hoe vond je het daar?
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_123137531
Repressieve pauperoverheid.

Pseudo-Linkse en Pseudo-Liberale teringlijers zijn het met die klote Samson en dat moederskeendje Rutte.

[ Bericht 34% gewijzigd door IPA35 op 20-02-2013 22:01:56 ]
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')