Hoezo zou het niet kunnen? Zelf gebruik ik dus ook vaker een magenta potlood met rode lippenstiftquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik heb dus een rode lipliner, kan goed met rode lipsticks die ik heb ook met andere tinten. MAAR. IK heb net dus voor de grap op mijn hand er een roze lipstick overheen gesmeerd. Kreeg een mooie kleur dus dat kan wel toch? Of ga je dan rare randjes zien op je mond?
Ja omdat ik dacht, misschien zie je straks als het afslijt rode potlood en nog wat roze lipstick eroverquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoezo zou het niet kunnen? Zelf gebruik ik dus ook vaker een magenta potlood met rode lippenstift
Toevallig wilde ik dat morgen ook opdoen
Nee die kleuren vermengen zich goed. Dat blijft niet als twee aparte "laagjes"quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja omdat ik dacht, misschien zie je straks als het afslijt rode potlood en nog wat roze lipstick erover
Je mag ook niemand nsb'er noemen, krijg je ook een ban voor. Denk van wel dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Krijg je een ban voor hitler filmpjes ?
Oh ik had een leuk filmpje van hitler die 10 minuten achter elkaar NEIN NEIN NEIN zegt, vandaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je mag ook niemand nsb'er noemen, krijg je ook een ban voor. Denk van wel dus
Maar dat is toch niet de "echte" denk ik? Of het is het geen filmpje van Der Untergang.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik had een leuk filmpje van hitler die 10 minuten achter elkaar NEIN NEIN NEIN zegt, vandaar
Twijfel door de print. Dat verschilt natuurlijk per schoen, dus kan of heel leuk zijn of net te druk/kleine/grote vlekken.quote:
Uhm dit had ik m laten doen via school,http://www.tilburgunivers(...)n/cisco-vpn-clients/quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
Spees; welke versie van die anyconnect heeft brumVanaf v3.x werkt het pas op win 8 als ik me niet vergis.
link?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goedkoop![]()
iets van 35 maar ofzo, aanbieding
Das niet de echte nee want kleurquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet de "echte" denk ik? Of het is het geen filmpje van Der Untergang.
vind je?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
het rare is dus dat bij omschrijving zwart/wit staat
maar dit is toch echt bruin?
KOPENquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goedkoop![]()
iets van 35 maar ofzo, aanbieding
nou, dat klinkt echt hilarisch!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik had een leuk filmpje van hitler die 10 minuten achter elkaar NEIN NEIN NEIN zegt, vandaar
ik zou ze zwart noemenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
het rare is dus dat bij omschrijving zwart/wit staat
maar dit is toch echt bruin?
Wel als dat al 5 minuten aanstaat en je moeder haarzelf omdraait met een 'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, dat klinkt echt hilarisch!
Sla deze link anders even opquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uhm dit had ik m laten doen via school,http://www.tilburgunivers(...)n/cisco-vpn-clients/
maar kan ik dan beter een torrent downloaden?Zal wel kijken als ik er vanavond ben want als ik het vraag wordt het toch maar half gedaan
IK SNAP NIET WAAROM NIET MAAR OKquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
JAMAAR ALS ZE ZWART ZIJN WIL IK ZE NIET
Hoge hakken - zwart/wit
je weet dat kleuren anders over kunnen komen op een scherm?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:04 schreef Sharana_LV het volgende:
JAMAAR ALS ZE ZWART ZIJN WIL IK ZE NIET
Hoge hakken - zwart/wit
omat ik nooit zwart wit draag, bruintintenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK SNAP NIET WAAROM NIET MAAR OK
Ja dat weet ik daarom twijfel ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat kleuren anders over kunnen komen op een scherm?
Ahquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omat ik nooit zwart wit draag, bruintinten
[..]
Ja dat weet ik daarom twijfel ik ook
Ja had ik al gezien maar brum kreeg al een error bij de installatie zelfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sla deze link anders even op
https://supportforums.cisco.com/thread/2138573
Geven ze oplossing op reg-niveau. Dan werkt het ook met oudere versies
die panter zijn bruin!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.zalando-lounge(...)itzi111a03m-058.html
Ja dat zei je nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja had ik al gezien maar brum kreeg al een error bij de installatie zelf
Ja dat weet ik dus niet want bram geeft mij dus zo een antwoord als je klanten als ik vraag wat het probleem isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat zei je nietWat is de error dan
Ik ben niet helderziend
Je klinkt als 1 van m'n klanten 'Ik heb een probleem met mijn computer'
"Ah... vervelend voor je."
nee, jij vindt dat zo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DIE ZIJN LELIJK!
[..]
Het is zo!
Bruin
zwart witquote:
Mag je bij louge ook gratis terugsturen net als bij normale zalandospul?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
dan stuur je ze terug als t niks is.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
Maar als je zwart niet mooi vindt; dan is de keuze toch duidelijkOf denk ik te zwart-wit (SNAP JEM... NUDGE NUDGE WINK WINK
![]()
![]()
)
nee?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
Maar als je zwart niet mooi vindt; dan is de keuze toch duidelijkOf denk ik te zwart-wit (SNAP JEM... NUDGE NUDGE WINK WINK
![]()
![]()
)
nee?
ja dat ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
)
nee?
staat dat niet in de algemene voorwaarden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mag je bij louge ook gratis terugsturen net als bij normale zalandospul?
Ik heb 1 paar zwarte hakken en die heb k alleen aan als ik netjes moetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:36 schreef megamandy het volgende:
Maar heb je nu dan ook helemaal geen zwarte schoenen? Kan mij niet voorstellen dat zwarte schoenen je niet "kunnen" staan. Meestal sluit het aan bij je kleding dus heeft het niet iets te maken of je een warme of koude teint hebt.
quote:
ga je doen dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
Grmfpl ik denk steeds dat het al best warm is buiten; maar het valt eik haske tegen
Thermo en gewonen panty aan straks
quote:
quote:
Of dat iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Vallen in Piazza![]()
Jammer dat ik niet in Eindhoven ben
Ik zou die eerste doen want in reflectie is ie GROEN ermahgerd !11quote:
Niet als ze ze voor de iPhone 5 kooptquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
Maar spees had je niet al tig cases ?![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet als ze ze voor de iPhone 5 koopt![]()
Owquote:
Niet voor 2$quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind ze er nogal DIY uitzien. Dat kan je toch makkelijk zelf maken?
quote:
20 euro ermahgerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:13 schreef Puckzzz het volgende:
Spees is dit niet iets voor je?
http://designskins.nl/nl/producten/;jsessionid=1A90F1A734707745F7616ECFF24C7F04#panel-1
Dan is ie niks gewend. Neem m eens mee naar een meetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik liet die tieten case aan brum zien, zijn reactie:
'Af en toe ben jij echt de vent in de relatie'.
Dat jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is ie niks gewend. Neem m eens mee naar een meet
Juni valt soberso afquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:25 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja, zomermeet, ik kan NIET in het weekend van 8&9 juni en NIET in het weekend van 22&23 juni. Gaarne rekening mee houden.
Ik wilde hem mee naar delft nemen maar hij wilde nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan is ie niks gewend. Neem m eens mee naar een meet
maar Brum vindt dus dat een vrouwmensch moet giechelen en alles wat een beetje vunzig is IEWL moet vinden en niet poept endezulks?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde hem mee naar delft nemen maar hij wilde niet
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
en zoetewittewijnmetiiiiijjjjs moet drinken
Dan had hij mij niet uit moeten zoekenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar Brum vindt dus dat een vrouwmensch moet giechelen en alles wat een beetje vunzig is IEWL moet vinden en niet poept endezulks?
Dat doe ik wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:28 schreef Stormqueen het volgende:
en zoetewittewijnmetiiiiijjjjs moet drinken
gatverdamme ransbak.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan had hij mij niet uit moeten zoeken
[..]
Dat doe ik wel.
quote:
Ruimtequote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar het blokjes zeil ligt, was dus eigenlijk allemaal achter het schot.
Yup. 8000 euro. Maar we hadden nog een kleine 5000 in het bouwdepot.quote:
ermahgerd. Heb je houten kozijners?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yup. 8000 euro. Maar we hadden nog een kleine 5000 in het bouwdepot.
Nein, maar ze moesten heel de dakconstructie aanpassen (zijn 5 nieuw balken ingegaan) dus dat kostte wel wat meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd. Heb je houten kozijners?
Oh, was dat vertieft of wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nein, maar ze moesten heel de dakconstructie aanpassen (zijn 5 nieuw balken ingegaan) dus dat kostte wel wat meer.
Mhehe volgens mij staan in heel Eindhoven dezelfde huizenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar het blokjes zeil ligt, was dus eigenlijk allemaal achter het schot.
Waar baseer je dat dan op?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mhehe volgens mij staan in heel Eindhoven dezelfde huizen
Ja die daken + het dak van het tuinhuisjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar baseer je dat dan op?
Je ziet het dak van de overburen?
Nou, er stond een steunbalk op de vloer en liep ook over het midden, dus dan had je niet zoveel aan de dakkapel als je dat zou laten zittenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, was dat vertieft of wat?
Jammer van de kozijnen wel (ik ben een kozijnpurist)Wat ga je met de ruimte doen?
Mwah, zoveel jaren 30 staat er niet hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die daken + het dak van het tuinhuisje
Zijn gewoon redelijke standaard dertiger jaren dakenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die daken + het dak van het tuinhuisje
Nee wij hebben die niet. Hier in de buurt is volgens mij bijna alles in de '80 jaren gebouwd. Maar ook in andere dorpen hier in de buurt kom je zulke huizen niet tegenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn gewoon redelijke standaard dertiger jaren dakenof hebben jullie die niet in Limburg?
Voor de mini debsterss ermahgerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, er stond een steunbalk op de vloer en liep ook over het midden, dus dan had je niet zoveel aan de dakkapel als je dat zou laten zitten.
Ja snap ik dat je het zonde vindt, en voor de gewone verdiepingen (wat je dus van buitenaf ook veul beter ziet) mag er nooit plastic in, maar voor dit toch wel makkelijk.
Uhm, uiteindelijk een slaapkamer. Maar dat duurt nog wel ff.
Haha ja dan gaan we swappen, wij naar zolder, computerkamer in de slaapkamer en die andere 2 zijn dan dus overquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor de mini debsterss ermahgerd
Ja dat is wel serieus matigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja dan gaan we swappen, wij naar zolder, computerkamer in de slaapkamer en die andere 2 zijn dan dus over. Want je zit altijd met de trap naar zolder.
Meer dan 2 sowieso niet, veul te veul werk jongequote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat is wel serieus matig
Twee babies dus, en dan verhuizen
luilak.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meer dan 2 sowieso niet, veul te veul werk jonge.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dancing phoebe is mijn cosmic twin
38 weken na het batsen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
debster wanneer komen die minis bij jou dan?
Voorlopig nog niet. Bij mij is het Baas die rammelt en ik ben juist weer een beetje teruggekrabbeld haha.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:39 schreef Sharana_LV het volgende:
debster wanneer komen die minis bij jou dan?
Ik ben nog niet getrouwdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dan had ze ze al moeten hebben of ze moet nog nooit gebatst hebben
Oh ook een hulphontquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rolstoel hulphont, soort border collie puppie
Die mag je niet aaienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
rolstoel hulphont, soort border collie puppie
Voor welke niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Honts zijn cool, ik wil ook een hulphont. Maar voor welke mongoliteit moet ik hem dan nemen?
gepensioneerde mua?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:58 schreef megamandy het volgende:
Bij Man Bijt Hond een opa met lelijke zwarte wenkbrauwenAls in wenkbrauwen van permanente make-up
HAHAHAHAHA okay dat vond ik grappigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik stuur een blinde de verkeerde kant op, ik moet branden in de hel
Ik was niet op aan het letten
Ja gelukkig was het alleen de kant om uit te stappen in de trein dus heel erg was het nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA okay dat vond ik grappig
Waarom zou je dat ook willen? Doet keizeer! Ik heb dat ooit met m'n septum geprobeerd, 0,2 mm ofzo om er een hider in te kunnen doen. NOU, dat feest ging dus mooi niet door he!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, ik ga dus nooit iets van kraakbeen stretchen.
Gisteren m'n industrial terug laten zetten, dacht dat 'ie compleet dicht zat, maar was niet zo. Alleen moest onderste gaatje opgerekt worden, 1.2mm was al krap en er moest 1.6mm in.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ook willen? Doet keizeer! Ik heb dat ooit met m'n septum geprobeer, 0,2 mm ofzo om er een hider in te kunnen doen. NOU, dat feest ging dus mooi niet door he!
Ahhh, ja dat gestretchte compenseert dan het geprikte qua pijn jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gisteren m'n industrial terug laten zetten, dacht dat 'ie compleet dicht zat, maar was niet zo. Alleen moest onderste gaatje opgerekt worden, 1.2mm was al krap en er moest 1.6mm in.
Heeft wel als voordeel dat ik de bovenste (wel opnieuw geprikt) totaal niet voel.
Overenthousiaste kapper. RATTSSS. Is 'ie nooit van bekomen, dus dicht laten groeien, maar ik miste 'm te erg.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ahhh, ja dat gestretchte compenseert dan het geprikte qua pijn ja. Kraakbeen geeft niet zo veel mee
. Waarom had je 'm eruit dan?
Kappersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overenthousiaste kapper. RATTSSS. Is 'ie nooit van bekomen, dus dicht laten groeien, maar ik miste 'm te erg.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Overenthousiaste kapper. RATTSSS. Is 'ie nooit van bekomen, dus dicht laten groeien, maar ik miste 'm te erg.
Tof was anders.quote:
Zo jammerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik mis m'n septum, maar dat werkt gewoon niet bij mij helaas. Maar ik vond 'm zo tof.
Ik vind septum zo'n raar woord. Krijg er andere associaties mee maar dat slaat helemaal nergens opquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik mis m'n septum, maar dat werkt gewoon niet bij mij helaas. Maar ik vond 'm zo tof.
Maar tis wel een puppyquote:
Jeeeeuj! Tof!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
OH en EIN-DE-LIJK een sollicitatiegesprek donderdag
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar tis wel een puppy![]()
.
Echt fantastisch beestje. Wordt door mijn collega zelf getraind, dus die is nog jong en wild.
Gaat tijdens vergaderingen ineens zijn eigen staart aanvallen enzo.
Haar vorige was oud en ging tijdens vergaderingen als het te lang duurde op de grond liggen met zijn poten voor zijn ogen.
Wel tof dat het werk dat toestaat joh! En je kunt er inderdaad wel naar kijkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Maar tis wel een puppy![]()
.
Echt fantastisch beestje. Wordt door mijn collega zelf getraind, dus die is nog jong en wild.
Gaat tijdens vergaderingen ineens zijn eigen staart aanvallen enzo.
Haar vorige was oud en ging tijdens vergaderingen als het te lang duurde op de grond liggen met zijn poten voor zijn ogen.
Mwah, ik heb een kerel in mijn team die je elke keer als er een knappe vrouw voorbij komt, af ziet dwalen. Laten we net 2 callcenters in hetzelfde gebouw hebbenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel tof dat het werk dat toestaat joh! En je kunt er inderdaad wel naar kijkenal zou mijn concentratie niet zo goed zijn met een puppy in de buurt
.
Dat zou ik dus hele de dag zeggenquote:
ja ik hoor het je ook doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat zou ik dus hele de dag zeggen. OOOOH KIJK NOU WAT IE DOET AAAAH PUPPY PUPPY PUPPY HIHIHIHIH HIJ DOET AAN Z'N OOR KRABBEN OOOOH KIJK NOOOOUUU PUUUUPPY
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Bij elke dierenplaatje wat Baas laat zien is mijn standaard reply: "OOOOH Ik wil ook een *insert random dier*. Mag ik ook een *insert random dier*?"
Maar omaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:35 schreef Puckzzz het volgende:
GOD!! Die chick in What Not To Wear op TLC.
Ik wil haar slaan
Ja leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben nog bezig met de camelia's, ik had pas toen ik wou gaan plakken door dat sommige groter zijn dan de anderedus de vier grote komen in de hoeken en de kleintjes dan tussendoor
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar oma, vertel eens, wat voor sollicitatie?
Mooi!! Lekker girlie girlie!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben nog bezig met de camelia's, ik had pas toen ik wou gaan plakken door dat sommige groter zijn dan de anderedus de vier grote komen in de hoeken en de kleintjes dan tussendoor
Oh dat 2e past wel heel goed bij je ja! Maar zou sowieso fijn zijn om weer wat te hebben toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh vrij simpele kantoorbaan hoor. Niets spectaculairs. Ze vragen een 'administratieve duizendpoot'
Een andere vacature waar ik reactie op heb gekregen dat ze binnenkort misschien contact met me opnemen klinkt veel leuker. WebshopbeheerderEn dan ben je ook betrokken bij het fotograferen van de producten e.d.
die tweede komt jouw ervaring met fotos maken goed van pasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh vrij simpele kantoorbaan hoor. Niets spectaculairs. Ze vragen een 'administratieve duizendpoot'
Een andere vacature waar ik reactie op heb gekregen dat ze binnenkort misschien contact met me opnemen klinkt veel leuker. WebshopbeheerderEn dan ben je ook betrokken bij het fotograferen van de producten e.d.
Leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat het wat wordtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ja daar heb ik de nadruk ook wel op gelegd. Op de (kennis van) fotografie, en dat ik zelf een studio heb gehad en de apparatuur heb enzo. Maar ze vroegen ook iemand met basiskennis van HTML. Dus maar mijn 1 jarige opleiding webeditor erbij genoemd (van 1999niet erbij gezegd, dat staat wel in de c.v.
). En natuurlijk mijn kennis van de grafische programma's.
maargoed, wie heeft er tegenwoordig nou niet basiskennis HTML?
Ik wil die baan echt heel graag!!
tofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
keelaids, voornamelijk. zal wel weer een luchtweginfectie zijn gok ik zo, ook veel pijn op m'n borst, links, en m'n luchtpijp doet ook zeer.quote:
aidsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:51 schreef Diconnected het volgende:
Fuuu er zit iets vast in m'n middenrif, dus heb steeds steken daar
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
keelaids, voornamelijk. zal wel weer een luchtweginfectie zijn gok ik zo, ook veel pijn op m'n borst, links, en m'n luchtpijp doet ook zeer.
aids
Oeh leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ja daar heb ik de nadruk ook wel op gelegd. Op de (kennis van) fotografie, en dat ik zelf een studio heb gehad en de apparatuur heb enzo. Maar ze vroegen ook iemand met basiskennis van HTML. Dus maar mijn 1 jarige opleiding webeditor erbij genoemd (van 1999niet erbij gezegd, dat staat wel in de c.v.
). En natuurlijk mijn kennis van de grafische programma's.
maargoed, wie heeft er tegenwoordig nou niet basiskennis HTML?
Ik wil die baan echt heel graag!!
Wat je niet weet heb je internet voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh leuken basiskennis HTML is niet moeilijk inderdaad. Wat je niet weet heb je zo bijgeleerd
Ja dank nog hoor, voor die foto op Instagram.quote:
Ja snorry, maar hij is zo tof!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja dank nog hoor, voor die foto op Instagram.Ik blader het foldertje net door en zie de jurk ook al. Nu wil ik 'm
Maar ik heb al teveel gefaald de laatste tijd. Ik moet geld opzij houden voor Frankrijk. EN morgen ff 200 euro dokken voor mijn auto
Memoriesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat je niet weet heb je internet voor.
Als het goed is bestaat zelfs w3Schools nog.
Ik ook, en ik hoop dat ie ondertussen ook echt verdwenen is. Die heeft mij nog best lang achtervolgd namelijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Memories![]()
Vroegah had ik een geocities site.
Ah, gelukkigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:26 schreef Dwyn het volgende:
Oh nee, het bestaat niet meer!
Sorry, GeoCities has closed.
Die heb ik nooit gehadquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef Diconnected het volgende:
Vroegur, toen we allemaal ook een Cu2 hadden
Ik heb het zoooooooooooooooo vrselijk koud. En voel me zo kut. Maar vooral echt intens koud, zit bijna te rillenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]das niet goed.
SNEL IN BAD MET IJSBLOKJES
Anders even warm gaan douchen? En daarna oprollen in deken/dekbed en gaan slapen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb het zoooooooooooooooo vrselijk koud. En voel me zo kut. Maar vooral echt intens koud, zit bijna te rillen
Daar was ik te oud voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef Diconnected het volgende:
Het bestaat nog
http://www.cu2.nl/
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef bleiblei het volgende:
Ik klik trouwens CU2 aan en gelijk begint Norton te flippen dat ie een aanval blocked.
Ingevuld door deze chick:quote:De SEX vragenlijst:
1. Hoe doe je het, het liefst?? op z'n hondjes en ik bovenop
2. vind je het lekker om te pijpen? ja
3. Slik je sperma? soms
4. Anaal neuken is een optie? ja
5. Heb je wel eens gefantaseerd over een trio met 1 man en 1 extra vrouw? ja
6. Word je het liefst hard genomen, of juist teder? verschillend
7. Ben je dominant in bed, of laat jij je liever vertellen wat er
gebeuren moet? ook verschillend
8. Doe je aan seks met dieren? nee, echt niet dus!!
9. Heb je ooit eens jezelf bevredigd met een voorwerp
(dildo/vibrator)? ja met mn tarzan:-)
10. Vind je het lekker als er over je klit wordt gestreeld onder het neuken? ja
11. Doe je aan spankin'? nee
12. Welke volgorde wind je het meest op, pijpen, beffen; maakt niet uit
13. Laat je jezelf vastbinden aan het bed? aleen als ik de persoon goed ken
14. Zou je willen dat je sekspartner eens een zweepje zou gebruiken onder het vrijen? auw nee :-(
15. Vind je het prettig als je hoofd wordt vastgepakt onder het
pijpen? soms
16. Heb je wel eens gefantaseerd over seks op werk? :-) ja
17. Lijkt het je wat om staande genomen te worden? ja
18. Heb je een maximum als het gaat om pikformaat? nee (nog niet)
19. Zou je genomen willen worden door een grote neger met een pik van 24 cm? nee
20. Waar moet een man klaarkomen (in je vagina, in je mond, op je
borsten )? ligt aan de situatie
21. Vind je telefoonseks opwindend? nee
22. Vinger je jezelf? ja
23. Kijk je naar porno en zo ja windt dat je extra op? ja
24. Word je al geil van praten over seks alleen? Ja
25. Als je geil bent zou je dan in staat zijn een willekeurig persoon op te pikken en er je verlangens mee te bevredigen? geen antwoord :-)
26. Hoe sta je tegenover groepsseks? kan erg lekker zijn
27. Doe je aan plas/poep seks? nee!!!
28. Als je een weekend Center Parcs doet met je partner besteed je dan nog tijd buiten het huisje? ja anders is het ook niet leuk :-)
29. Ben je wel eens schraal geneukt? ja
30. Ben je wel eens in je mond geneukt? ja
31. Wat was de allerlekkerste seksuele ervaring die je hebt
meegemaakt? misschien zeg ik dat ooit :-)
32. Jij en je partner zitten op de bank een ontspannen avond te
hebben, en hij vingert je de hele avond door, vind je dat opwindend? hoew ik nooit vol :-)
33. Zou jij je partner een hele avond pijpen zonder dat hij daarvoor iets terug hoeft te doen? ja en nee
34. Word je graag beffend gewekt? ja ook
35. Zou je jouw partner pijpend wekken? ja
36. Heb je problemen met elke dag seks, zo nee wil je dat graag of maakt het je niet uit? Ligt eraan of ik zin heb.
37. Als je pijpt, begin je dan likkend of zuig je die lul in 1 keer
naar binnen? lik altijd eerst
38. Ben je een Deep Throat pijpster? nee
39. Heb je een kale kut? geschoren maar niet kaal
40. Heb je wel eens jezelf bevredigd met eetbare producten? nee
41. Wat is het maximaal aan keren dat je achter mekaar bent
klaargekomen? teveel
42. Heb je wel eens gedacht over seks met een andere vrouw? ja
43. Je sekspartner moet dominant zijn of juist onderdanig? allebei
44. Hoe wordt je het liefst gebeft snel likkend, of zachtjes zuigend aan je klit? verschillend
45. Vind je het lekker als je onder het beffen wordt gevingerd? ja
46. Hoeveel vingers mogen je kut in? 2 a 3
47. Zit je graag bovenop onder het neuken? ja
48. Heb je ooit eens gedroomd dat je ontvoerd zou worden en dat er bruut met je gesekst zou worden? ja
49. Wat vind je van neuken op z'n hondjes? lekker
50. Word je graag in je tieten geknepen onder het neuken? heerlijk
51. Word je geil als er aan je lichaam gelikt wordt? JA
52. Ben je nu geil? nee
53. Kreun/schreeuw je als je klaarkomt? allebei
54. Geef 1 seksuele fantasie die nog niet in het echt heeft plaatsgevonden maar die je zeker nog zou willen uitvoeren?
NOPE :-) hehe
55. Praat je onder het neuken, of ben je meer het stille type? beiden
56. Geef je aan als je iets lekker vindt, of laat je hem zijn gang maar gaan? Ik geef het aan.
57. Word je geil als er in je nek wordt gezoend? JA
58. Is de binnenkant van je dijen een erogene zone? ja
59. Heb je het licht aan of uit onder de seks? uit
60. Zou je spiegels willen zodat je goed kan zien? ja
61. Waar kick je echt op bij je vriend? potentie
62. Ben je wel eens spontaan gekomen? ja ja ja ja ja :-)
63. Vind je het geil om te zien hoe je partner zich masturbeert? ja
64. Zou je jezelf masturberen voor je partner? ja
65. Lijkt een gangbang je wat? nee niet echt
66. Zou je het wel eens willen doen met een man die veel ouder is dan jij, maar een ontzettend geile uitstraling heeft? al gedaan volgende vraag :-)
67. Zou je naar bed gaan met de ex van je beste vriendin? ook al eens gedaan :-)
68. Vind je de gedachte aan een vluggertje opwindend? ja
69. Wil je een partner die elke dag met je wil seksen en onuitputtelijk is? heb ik :-)
70. Zou je voor je partner in je lunchpauze naar huis komen om het ff snel te doen? ja
71. Mag je partner je midden in de nacht wekken om aan zijn gerief te komen? altijd
72. Word je graag gebeft terwijl je bezig bent met pijpen? ja
73. Hoe vind je het, het lekkerst om gebeft te worden? eerst langzaam likkend en dan steeds sneller en met zijn tong in me
74. Zou je seks hebben met de vriend van je vriendin? geen antwoord :-)
75. Zou je een relatie beginnen die puur gebaseerd is op seks? nee
76. Vind je het opwindend om te kijken hoe je partner plast? nee
77. Zou jij je eigen vrijpartijen met je partner op video willen zetten? ja en doen we al
78. Vind je het opwindend om lesbo's het te zien doen? Ja
79. Hoe vaak masturbeer je? teveel?
80. Zou je het met je baas willen doen als je daardoor meer gaat verdienen? Absoluut niet
81. Vind je het opwindend om het in de buitenlucht te doen? ja
82. Wil je na de seks iemand de hele nacht vasthouden of is een half uur voldoende? hele nacht vasthouden
83. Als je klaar bent en hij wil binnen dat half uur weer, gebeurt dat dan ook? Ja
84. Vind je het belangrijk dat hij een orgasme krijgt? Ja
85. Als jij klaar bent gekomen en hij nog niet, ga je dan nog door tot hij ook komt? Ja voor wat hoort wat :-)
86. Vind je romantisch met kaarslicht een tedere liefdevolle vrijpartij uitermate opwindend? ja
87. Wil je graag gepassioneerd te werk gaan? ja
88. Moet er voorspel zijn bij een vrijpartij? soms hoeft niet perse
89. Met welke celebrity zou je het graag eens willen doen? Brad pitt(BSB)
90. Hou je van geile praat en word je daar opgewonden van? ja
91. Vind je het opwindend om gedomineerd te worden met woorden? ja
92. Zou je iemand bellen onder het neuken? nee maar wel gebeld worden :-)
93. Moet de lul er bij het begin van de neukpartij direct diep in of ga je anders te werk? anders, eerst zachtjes en dan steeds harder en dieper
94. Als je pijpt, moet degene dan goed geschoren zijn? hoeft niet
95. Vind je het een opwindende gedachte als je partner zegt dat ie alles voor je zal doen? nee
96. Maak je daar dan ook gebruik van als je partner dat zegt? nee
97. Vertel jij je fantasieën aan je partner, en voer je ze dan ook uit? Het liefst wel
98. Zou je willen neuken in het openbaar? geil idee
99. Heb je het eens in een steegje gedaan? ja
100. Kun je jezelf inhouden als het gaat om seks, als je weet dat je partner ook wil? nee
Dafuqquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef bleiblei het volgende:
Check trouwens dit bazen vragen lijstje:
[..]
Ingevuld door deze chick:
http://www.cu2.nl/saskia1978 (klikken op eigen risico).
De opperpauperquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef bleiblei het volgende:
Wel grappig, als je er doorheen klikt is er niemand die recenter online is geweest dan 2006 en het zijn ook allemaal ongelooflijke paupers.
Wie zou die site uberhaupt nog in de lucht houden.
Damnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef bleiblei het volgende:
Check trouwens dit bazen vragen lijstje:
[..]
Ingevuld door deze chick:
http://www.cu2.nl/saskia1978 (klikken op eigen risico).
Van een vriendje van Saskiaquote:Ik ben 33 en een man.....
wil je meer weten?
Gewoon vragen....
Helaas heb ik geen duidelijkere foto...
hier moeten jullie het nog even mee doen...
Ik heb een webcam tegenwoordig....dus.....
da's kutquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
meh opa slaapt nu en ze houden hem in slaap, kan dus niet lang meer duren
Sterkte chickquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Ze zeggen dat sommige mensen t nog vijf dagen redden maar sommige gaan ook heel snel, dus t is afwachten nuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
da's kut![]()
![]()
Zal inderdaad niet lang meer door gaan dan..
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Ah jeetje zegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Heel veel sterkte babequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Datquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Daar was ik te oud voor.
Mijn zusje was wel een echt CU2 smaatje.
Ik deed aan Napster, ICQ en vanaf '99 aan Fok. Mijn eerste account is nog ter ziele gegaan in de grote crash.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:40 schreef Sharana_LV het volgende:
ICQquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat![]()
CU2 staat me niet echt meer bij. Ik had het wel tho.
Ik heb nog een poosje skins gemaakt voor ICQ
Ja skins voor Winamp ook ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ICQSkins voor icq
![]()
Toen je ook voor alles skins wou zoals winamp ermahgerd
![]()
Twustuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |