poging tot wakker worden, en dan straks rennen naar de trein voor Utreg. U?quote:
Nice, wat ga je doen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
poging tot wakker worden, en dan straks rennen naar de trein voor Utreg
brommers kieke en dan ff chillen bij maat en dan door naar Voorburg. Dat is voor ons DUitsers een wereld reisquote:
Zo vroeg op de dag al brommers kieken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
brommers kieke en dan ff chillen bij maat en dan door naar Voorburg. Dat is voor ons DUitsers een wereld reis
... dan ben ik er om 11:25 dus dat valt wel meequote:Op donderdag 21 februari 2013 08:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zo vroeg op de dag al brommers kieken?Veel plezier
Ooo, tijd voor de eerste pils rond die tijdquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
... dan ben ik er om 11:25 dus dat valt wel mee
Het is weer onder 0 he, dan weet je het inderdaad nooitquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:46 schreef KneusTeun het volgende:
en de trein rijdt niet, altijd hetzelfde als ik eens per half jaar de trein neem
En dan zul je zien dat geen 1 game het heeft, net zoals nu met de xbox en ps3quote:
Ja hebben een 10 jaar deal met Activision..quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bungie is toch gewoon van Activision nu?
Ik moest zo hard lachenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:51 schreef Stratotanker het volgende:
Hoi, ik ben een gozer en het is mij recent ten gehore gekomen dat ik bizar lange wimpers heb. Wat moet ik hier nu weer mee? Moet ik dit knippen ofzo?![]()
![]()
nog steeds zo'n ding gemaakt voor aziatische/kinderhandjes?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De Playstation wordt niet echt positief ontvangen maar ja wat wil je dan ook met zo'n controller
Met Touchscreen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
nog steeds zo'n ding gemaakt voor aziatische/kinderhandjes?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met Touchscreen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |