Yanga en Luiz voelen sneller aan dus die heb ik liever aan de buitenkantquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yanga-M'Biwa zou ik in het midden van de verdediging zetten, vanwege koppen en def rating
Gewoon nieuwe Adler (84) pakken ipv die IFquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/6117029/#squad-player
Ik zou hem zo hebben gemaakt, Elia en Farfan vond ik kut toen ik die in mijn team had.
Leuke team welquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef SoldMayor het volgende:
Nou 1st wedstrijd met Duits team verloren met 1-0 van iemand met Messi, Ronaldo, Dani Alves en Xavi in zijn team.
nee morgen niet, want 24 uur oefening, plus ben sowieso doordeweeks op kazerne, ik ga maybe zondagquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
Gaat er nog iemand morgen naar de motorbeurs? ross,main? (bozz kon niet geloof ik)
Nope, moet werken. (zoals elke dag)quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
Gaat er nog iemand morgen naar de motorbeurs? ross,main? (bozz kon niet geloof ik)
Abraham in de tuin alles!quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nope, moet werken. (zoals elke dag)
Dit weekend een verjaardag en mijn eigen verjaardag dus ook geen tijd.
Gaat wel die kant op Jaquote:
Tot nu toe kloppen de geruchten allemaal wel, wil wel eens zien waar MS mee wil komen en dan zien wel het wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat wordt dus sowieso de nieuwe xbox Playstation heeft me toch altijd een partijtje kut controllers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |