Yanga en Luiz voelen sneller aan dus die heb ik liever aan de buitenkantquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Yanga-M'Biwa zou ik in het midden van de verdediging zetten, vanwege koppen en def rating
Gewoon nieuwe Adler (84) pakken ipv die IFquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/fifa/squads/6117029/#squad-player
Ik zou hem zo hebben gemaakt, Elia en Farfan vond ik kut toen ik die in mijn team had.
Leuke team welquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef SoldMayor het volgende:
Nou 1st wedstrijd met Duits team verloren met 1-0 van iemand met Messi, Ronaldo, Dani Alves en Xavi in zijn team.
nee morgen niet, want 24 uur oefening, plus ben sowieso doordeweeks op kazerne, ik ga maybe zondagquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
Gaat er nog iemand morgen naar de motorbeurs? ross,main? (bozz kon niet geloof ik)
Nope, moet werken. (zoals elke dag)quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:27 schreef KneusTeun het volgende:
Gaat er nog iemand morgen naar de motorbeurs? ross,main? (bozz kon niet geloof ik)
Abraham in de tuin alles!quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Nope, moet werken. (zoals elke dag)
Dit weekend een verjaardag en mijn eigen verjaardag dus ook geen tijd.
Gaat wel die kant op Jaquote:
Tot nu toe kloppen de geruchten allemaal wel, wil wel eens zien waar MS mee wil komen en dan zien wel het wel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat wordt dus sowieso de nieuwe xbox Playstation heeft me toch altijd een partijtje kut controllers
poging tot wakker worden, en dan straks rennen naar de trein voor Utreg. U?quote:
Nice, wat ga je doen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
poging tot wakker worden, en dan straks rennen naar de trein voor Utreg
brommers kieke en dan ff chillen bij maat en dan door naar Voorburg. Dat is voor ons DUitsers een wereld reisquote:
Zo vroeg op de dag al brommers kieken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 08:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
brommers kieke en dan ff chillen bij maat en dan door naar Voorburg. Dat is voor ons DUitsers een wereld reis
... dan ben ik er om 11:25 dus dat valt wel meequote:Op donderdag 21 februari 2013 08:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zo vroeg op de dag al brommers kieken?Veel plezier
Ooo, tijd voor de eerste pils rond die tijdquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
... dan ben ik er om 11:25 dus dat valt wel mee
Het is weer onder 0 he, dan weet je het inderdaad nooitquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:46 schreef KneusTeun het volgende:
en de trein rijdt niet, altijd hetzelfde als ik eens per half jaar de trein neem
En dan zul je zien dat geen 1 game het heeft, net zoals nu met de xbox en ps3quote:
Ja hebben een 10 jaar deal met Activision..quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bungie is toch gewoon van Activision nu?
Ik moest zo hard lachenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:51 schreef Stratotanker het volgende:
Hoi, ik ben een gozer en het is mij recent ten gehore gekomen dat ik bizar lange wimpers heb. Wat moet ik hier nu weer mee? Moet ik dit knippen ofzo?![]()
![]()
nog steeds zo'n ding gemaakt voor aziatische/kinderhandjes?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De Playstation wordt niet echt positief ontvangen maar ja wat wil je dan ook met zo'n controller
Met Touchscreen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
nog steeds zo'n ding gemaakt voor aziatische/kinderhandjes?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met Touchscreen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Want wat heeft Sony nu laten zien dan wat echt zo spectaculair is? Een dashboard? Een share functie? (wat trouwens best tof is, al weet ik niet of iedereen het zo tof vind dat je bij alles mee kan kijken)quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:05 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd of MS dit kan evenaren.
Een solide platform, met fatsoenlijke hardware is wat ze hebben laten zien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want wat heeft Sony nu laten zien dan wat echt zo spectaculair is? Een dashboard? Een share functie? (wat trouwens best tof is, al weet ik niet of iedereen het zo tof vind dat je bij alles mee kan kijken)
Enige waar je op mag hopen is dat MS niet nog meer de kindjes kant op gaat
Wat boeit dat gratis online gamen nou? Die 40 euro per jaar die ik nu betaal voor xbox live vind ik het meer dan waardquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Een solide platform, met fatsoenlijke hardware is wat ze hebben laten zien.
Ik vraag me af of MS met vergelijkbare hardware komt en of ze online gamen gratis gaan maken, anders is de PS4 echt aantrekkelijker.
Als PSN op elk vlak vergelijkbaar, of zelfs beter is, waarom zou je dan voor het betaalde alternatief kiezen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat boeit dat gratis online gamen nou? Die 40 euro per jaar die ik nu betaal voor xbox live vind ik het meer dan waard
Omdat ik geld heb.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als PSN op elk vlak vergelijkbaar, of zelfs beter is, waarom zou je dan voor het betaalde alternatief kiezen?
Het gerucht gaat dat PSN ook betaald word. PlayStation Worldquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik vraag me af of MS met vergelijkbare hardware komt en of ze online gamen gratis gaan maken, anders is de PS4 echt aantrekkelijker.
Hardware? Alleen het geheugen is bekend gemaakt gister, en net pas de CPU en de Blu-Ray spelerquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:40 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
https://soundcloud.com/tommyoost
Mijn nieuwe track geef hem like, favrorite en zet hem op je tijdlijn
Gr Je boy
Dat moet PS+ gaan vervangen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat PSN ook betaald word. PlayStation World
Dan is het hallo PS4quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:59 schreef SoldMayor het volgende:
Microsoft kom met zometeen met:
Kinect 2 die je MOET gebruiken.![]()
Altijd online
Geen oude games kunnen spelen op nieuwe xbox
Kindergames
En natuurlijk halo 5 tot en met 8.
Dat zou dan nog wel vet zijn.quote:
En een game zoals Fallout of Skyrimquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat zou dan nog wel vet zijn.
Mja boeien we hebben toch alleen maar een nieuwe cod/bf en fifa nodig.
Ohhhhhhhhhhh een nieuwe fallout met dikke graphics en alles er op er aan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En een game zoals Fallout of Skyrim
Dan hoef je dit jaar geen FIFA 14 te kopen en geen COD 388quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat zou dan nog wel vet zijn.
Mja boeien we hebben toch alleen maar een nieuwe cod/bf en fifa nodig.
Ik had een PS3 die heeft denk ik in totaal toch wel 40 uur aangestaan top machinequote:Op donderdag 21 februari 2013 14:06 schreef SoldMayor het volgende:
Iedereen die nu al een kant kiest en alleen de ps4 of xbox 3 koopt.![]()
Ik koop ze gewoon allebij.
#yolo #popbottles #kapsalon
Heb je de rest ook gelezen wat er stond?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want je hebt natuurlijk geen kindergames en een soort van kinect op de PS4
Net alsof je verplicht je kinect zou moeten gaan gebruiken en met Halo is niets misquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb je de rest ook gelezen wat er stond?
Probeer het dan nog eens
Toen mijn ps3 voor de 3de keer kapot ging en nog mailtje kreeg dat er onderdelen van uit Taiwan moesten komen om mijn ps3 te repareren heb ik meteen een xbox gehaald.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik had een PS3 die heeft denk ik in totaal toch wel 40 uur aangestaan top machine
Begrijp ik. Ik heb meer Bluray's gekeken op mijn PS3 dan dat ik gegamed heb alleen God of War heb ik uitgespeeldquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Toen mijn ps3 voor de 3de keer kapot ging en nog mailtje kreeg dat er onderdelen van uit Taiwan moesten komen om mijn ps3 te repareren heb ik meteen een xbox gehaald.
gr gr vOndermarquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef Michhas het volgende:
ik heb eeb wii u want dat is gewoon de beste met de beste games en hardwaar ingebouwd zoals zelda en mario en een ingebouwde processor
de rest is allemaal slap en slecht de wii verslaat alles!!!!
Geen oude gamesquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof je verplicht je kinect zou moeten gaan gebruiken en met Halo is niets mis
Wil je een potje Coll of Duty Moderne Worfare 3 met mij spelen op de WiiU binnenkort?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:10 schreef Michhas het volgende:
ik heb eeb wii u want dat is gewoon de beste met de beste games en hardwaar ingebouwd zoals zelda en mario en een ingebouwde processor
de rest is allemaal slap en slecht de wii verslaat alles!!!!
Waarom zou je 360 games willen spelen op de 720?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geen oude games
altijd online
Al komt MS wel weer met 2 modellen
Pas je wel op met de flugeltjes en Corona's?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:14 schreef SoldMayor het volgende:
Ik stop denk ik gewoon helemaal met gamen en ga me helemaal richten op DJ zijn.
Gr gr MistiQ
Ja hihi.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Pas je wel op met de flugeltjes en Corona's?
Nou dat kan je dit jaar bepaalde games dubbel gaan kopen, dat schiet ook niet echt op hequote:Op donderdag 21 februari 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je 360 games willen spelen op de 720?
Je moet helemaal nietsquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou dat kan je dit jaar bepaalde games dubbel gaan kopen, dat schiet ook niet echt op he
Nou ja, fifa is dan 120 euro, en cod ook 120 euroquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets
En dan nog waar zou dat over gaan FIFA en COD nou daar betaal ik met liefde 2 keer voor.
Als je werkt dan maakt dat allemaal helemaal niks uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou ja, fifa is dan 120 euro, en cod ook 120 euro
Voor spellen die ik gigantisch veel speel maakt mij dat weinig uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou ja, fifa is dan 120 euro, en cod ook 120 euro
Is ook wel weer zo, maar onnodig blijft het wel. Al hangt het ook van de release af natuurlijk. Als fifa 14 weer in september komt en de nieuwe consoles pas in januari, begin ik toch ook te twijfelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je werkt dan maakt dat allemaal helemaal niks uit.
Net alsof jij dat ding kan laten liggen als Sold, Nelis en ik FIFA 14 aan het doen zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo, maar onnodig blijft het wel. Al hangt het ook van de release af natuurlijk. Als fifa 14 weer in september komt en de nieuwe consoles pas in januari, begin ik toch ook te twijfelen
Daarom zei ik al dan begin ik ook te twijfelenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof jij dat ding kan laten liggen als Sold, Nelis en ik FIFA 14 aan het doen zijn
FIFA komt toch eerder dan de nieuwe consolesquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:30 schreef SoldMayor het volgende:
FIFA en cod komen toch niet meteen tijdens de release van een nieuwe console uit.
Anders krijg je weer net zoals bij fifa 06/07 tijdens de release bij de xbox360 dat er fifa uit komt met 6 competities.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |