Kloptquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo klinken jullie allemaal hoor
quote:
Precies ik heb donker haar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat kan stef toch helemaal niet zijn man. Denk eens na.
Kun je hem vast pre-orderen voor je nieuwe consolequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef Cliffy het volgende:
GTA was toch september? Dan is die PS4 er nog niet
Welke demoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:46 schreef KneusTeun het volgende:
Wat ik me nu afvraag is of GTA dus wel op nieuwe consoles komt en ik dus gelijk had dat die demo's niet op de huidige gen uitgepoept kon worden.
Dat zou wel naai streek zijn, dan moeten we allemaal over op nieuwe consoles voor watch dogs en GTA
Handig zo'n stuurslotquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_sleutels_kwiet.html
doa liechne dieke boaaam joah
Jezus Teun en Pixell
Da wiel niet kapot joah. Hi krieg dien roet niet kapot joahquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Handig zo'n stuurslotDus heel slim is dat raampje kapot tikken niet
Paar jaar terug 2 keer gezien, tweede keer was ie al zat toen ie opkwam en op het podium nog een fles wijn weggetikt, alsnog geweldig concertquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt, blijft een briljante band moet ze nog steeds een keer live zien
Briljant lijkt me dat al vind ik de nieuwere albums wel stukken minderquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:00 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Paar jaar terug 2 keer gezien, tweede keer was ie al zat toen ie opkwam en op het podium nog een fles wijn weggetikt, alsnog geweldig concert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |