Nope, nog niet aangeraakt eigenlijk. Wacht nog steeds op de verhoging van de levelcapquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:56 schreef Cliffy het volgende:
Ross heb jij die 3de DLC van Borderlands 2 al gespeeld eigenlijk?
Handje op de vangrail en gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:47 schreef Bozz187 het volgende:
Ahw yeah 200km rijden met maar 1,5 uur slaap in de afgelopen 35 uur
En nu kneusjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verpest het nou niet want Nick heeft nog niet gereageerd
Ga nou maar weer roken want je tampon zit weer in de knoop. Jij kan ook werkelijk nergens tegen hequote:
Dat maak jij er van hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga nou maar weer roken want je tampon zit weer in de knoop. Jij kan ook werkelijk nergens tegen he
Ik had ook met kanker mongool kunnen beginnen hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij begint meteen met kneusje enzo maar vooruit je excuses zijn aanvaard Nick.
ach man ga haring happenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik had ook met kanker mongool kunnen beginnen heNiet zo snel happen de volgende keer
Ik tv kijken, zit Sharp Dressed Man bij de reclame van Crysis 3quote:
Is niet echt hier in de buurt geloof ik, iets meer richting zuiden. Twents verschilt gigantisch per dorp btw.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_sleutels_kwiet.html
doa liechne dieke boaaam joah
Jezus Teun en Pixell
Zo klinken jullie allemaal hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is niet echt hier in de buurt geloof ik, iets meer richting zuiden. Twents verschilt gigantisch per dorp btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |