Linksachter deze gasten, ik ben niet in beeldquote:
Nee Ajax was gewoon diep triest. Ik zou ook niet weten hoe deze wedstrijd verkocht zou zijn of ze moeten Ajax omgekocht hebben?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stef, deze wedstrijd is zeker ook verkocht?
Ross' heeft 4k wisselgeld in zijn broekzak jeweetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voor op je 4k televisie, oh wacht
Consoles gaan zo'n 7 jaar mee he. Tegen die tijd is dat standaardquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voor op je 4k televisie, oh wacht
Klopt, koop je bij de Aldi zo'n ding voor 300equote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Consoles gaan zo'n 7 jaar mee he. Tegen die tijd is dat standaard
want je hebt er ook zoveel aan, of was dat de reden voor jou om een ps4 te kopen danquote:
nee maar dus precies wat je zei, bij Xbox zeiden ze ook HD maar nooit echt HD games geweest...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
want je hebt er ook zoveel aan, of was dat de reden voor jou om een ps4 te kopen dan?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zolang het er maar niet zo kut uitziet als Minecraft vind ik het best.
Liever gewoon native 1080p ipv scaled zoals nu... Maar dat zal makkelijk moeten kunnen met de nieuwe hardware.quote:
Dit, kan niet wachtenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Liever gewoon native 1080p ipv scaled zoals nu... Maar dat zal makkelijk moeten kunnen met de nieuwe hardware.
Ben erg benieuwd naar de eerste beelden van BF4 op de nextgen consoles
Ja jammer dat ze veel te vroeg zijn geweest, en weer dus totaal achteraan staan met dat ding. Verder ziet het er wel tof uitquote:
Er zijn wel een paar games die native 720p en 1080p doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
nee maar dus precies wat je zei, bij Xbox zeiden ze ook HD maar nooit echt HD games geweest...
1080p ook prima, alleen doet mijn tv maar max 720pquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Liever gewoon native 1080p ipv scaled zoals nu... Maar dat zal makkelijk moeten kunnen met de nieuwe hardware.
Ben erg benieuwd naar de eerste beelden van BF4 op de nextgen consoles
ps3 was wel games 1080p Xbox dacht ik niet, ook veel cutscenes waren pure bagger zoals gears 3 en FFquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar games die native 720p en 1080p doen
Op de PS3 wel een paar meer dan op de X360quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ps3 was wel games 1080p Xbox dacht ik niet, ook veel cutscenes waren pure bagger zoals gears 3 en FF
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |