ik hou mijn benen stijf dicht bijelkaarquote:
Maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik hou mijn benen stijf dicht bijelkaar
zou hem juist zeer gepast vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef minthy het volgende:
Ik vind dit oprecht een mooi nummer![]()
Iets minder geschikt voor een crematie, dat wel
* SilentChaos check 3fmfan.nlquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef minthy het volgende:
Ik vind dit oprecht een mooi nummer![]()
Iets minder geschikt voor een crematie, dat wel
Ik vind het echt mooiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
* SilentChaos check 3fmfan.nl
serieusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
Grootste voordeel van Sublime FM, het is een Coldplayvrije zender
Je hebt wel het idee dat je de hele dag in de lift staat hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
serieus![]()
zou er wat vaker naar moeten luisteren dan
maar mss werkt dat wat beter als je een scriptie aan het schrijven bent.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt wel het idee dat je de hele dag in de lift staat hoor
Dan heb je volgens de kenners/zuurtjes op 3fm niets te zoekenquote:
Zo goed? Waar lees je dat het goed was?quote:
Daar heb je een punt. Maar ik luister al meer dan 35 jaar Hilversum 3quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan heb je volgens de kenners/zuurtjes op 3fm niets te zoeken
Ik geef toe het is ook niet echt een geweldig TT.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:16 schreef D. het volgende:
[..]
Zo goed? Waar lees je dat het goed was?
Ik doe niet aan 'met', 'waar', 'dag(deel)', naamtopics en/of toekomstmuziek
Jouw TT laatst was niet eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:16 schreef D. het volgende:
[..]
Zo goed? Waar lees je dat het goed was?
Ik doe niet aan 'met', 'waar', 'dag(deel)', naamtopics en/of toekomstmuziek
Waarom dan die lapohunt?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik geef toe het is ook niet echt een geweldig TT.
Dat was niet mijn fout. Maar ik geeft toe dat ik beter op had moeten lettenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jouw TT laatst was niet eens fatsoenlijk Nederlands.
Dank, nu zit Herman van Veen de rest van de dag in m'n kop...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:16 schreef D. het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar ik luister al meer dan 35 jaar Hilversum 3
nog 220 post, dan kan het.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ja muis had dan iets over de 3fm awards in de tt gezet verdorie!!!11!1111
Opzij opzij opzijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank, nu zit Herman van Veen de rest van de dag in m'n kop...
Niks mis mee, trek je dat eeuwige gezanik niet aanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik geef toe het is ook niet echt een geweldig TT.
Ik stem voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:18 schreef Pino112 het volgende:
Voortaan gewoon lege TT's. Probleem opgelost, slotje.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef D. het volgende:
[..]
Opzij opzij opzij
Spetter pieter pater, lekker in het water
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
Al je lapohunt om te mogen openen mag je wat verwachten lijkt mequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Niks mis mee, trek je dat eeuwige gezanik niet aan
+7quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:18 schreef Pino112 het volgende:
Voortaan gewoon lege TT's. Probleem opgelost, slotje.
Man, dit topic zit over een poosje vol en dan kijkt niemand meer naar de TT. Ergo; boeiend.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:20 schreef D. het volgende:
[..]
Al je lapohunt om te mogen openen mag je wat verwachten lijkt me
Stfuuuuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:20 schreef minthy het volgende:
Kan er ook niet eens een nieuwe header in de OP?
my mind is prettier than my boobs, trust my mind.quote:
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
my mind is prettier than my boobs, trust me.
kom maar langs als je ze wil zien.quote:
Mijn verwachtingen waren hoog, dus ik moet nu aan de alcohol en/of drugsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Man, dit topic zit over een poosje vol en dan kijkt niemand meer naar de TT. Ergo; boeiend.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kom maar langs als je ze wil zien.
Nu pas? het is al 14:26, schiet eens opquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:25 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen waren hoog, dus ik moet nu aan de alcohol en/of drugs
Pas op met dit soort uitspraken...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kom maar langs als je ze wil zien.
Het is een uitnodiging, dus als je niet gaat ben je gayquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kijk nou uit met wat je zegt, ik doe het hoor
hij moet eerst uitzoeken waar ik woon. En probeer dat maar eens uit te vogelen. Het zit hier vol met boomknuffelaars.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Pas op met dit soort uitspraken...
Tja, aan jou de keus om te laten zien hoe sterk je bentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:25 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen waren hoog, dus ik moet nu aan de alcohol en/of drugs
Maar ik ben een billenmanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:26 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een uitnodiging, dus als je niet gaat ben je gay
Ik ben niet sterkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, aan jou de keus om te laten zien hoe sterk je bent
Dan kom ik wel met mijn 1 op 7 rijdende Chevrolet uit 1965quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hij moet eerst uitzoeken waar ik woon. En probeer dat maar eens uit te vogelen. Het zit hier vol met boomknuffelaars.
Dan nog... Neem van mij aan dat Fokkers behoorlijk doorzettenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hij moet eerst uitzoeken waar ik woon. En probeer dat maar eens uit te vogelen. Het zit hier vol met boomknuffelaars.
Billen? Mannen hebben ook billenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar ik ben een billenman
Mag ik je billen dan ook zien?
Hem eerst uitnodigen, en dan je adres niet geven?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik wacht met spanning af.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog... Neem van mij aan dat Fokkers behoorlijk doorzetten
Sommige mannen hebben ook borstenquote:
drm val ik ook op mannenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:29 schreef D. het volgende:
[..]
Hem eerst uitnodigen, en dan je adres niet geven?
Vrouwen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben ook borsten
Tjaquote:Conclusie, ik moet kutjes zien
Zeg... Het is nog lang geen vrijdag, hou je even inquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben ook borsten
Conclusie, ik moet kutjes zien
En ik maar denken dat mannen zo'n goed richtingsgevoel haddenquote:
Niet als het op vrouwen aankomt, maar dat ligt niet aan de manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mannen zo'n goed richtingsgevoel hadden
Het is tegenwoordig 24/7quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg... Het is nog lang geen vrijdag, hou je even in!!
quote:Fok!-ers in de uitzending:
• Seraphina (29 december 2006, Ekstra Weekend)
• SunChaser (5 januari 2007, Ekstra Weekend)
• Jerommeke.nl (7 januari 2007, ZoeyZo met Gerard Ekdom)
• MutZ (12 januari 2007, Ekstra Weekend)
• SunChaser (17 januari 2007, MetMichiel)
• Seraphina (23 januari 2007, MetMichiel)
• MutZ (27 januari 2007, DierOpDrie
• D.Rose (MetMichiel, 1 februari 2007)
• Seraphina (6 februari 2007, MetMichiel)
• Sirolf (19 februari 2007, Annemieke)
• MissyMirjaM (21 februari 2007, MetMichiel)
• Rhanna (23 februari 2007, Domien)
• SunChaser (23 februari 2007, Ekstra Weekend)
• Rhanna (24 februari 2007, Bart)
• Rhanna (28 februari 2007, Guis)
• Rhanna (1 maart 2007, Domien)
• D.Rose (2 maart 2007, Dance Classics Party Request)
• D.Rose (2 maart 2007, Ekstra Weekend)
• ChatGirl (4 april 2007, MetMichiel)
• Areyoutalkingtome (9 april 2007, Claudia d\'r Op)
• MissyMirjaM (18 april 2007, Arbeidsvitaminen)
• MutZ (30 april 2007, MetMichiel)
Touchéquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:34 schreef D. het volgende:
[..]
Niet als het op vrouwen aankomt, maar dat ligt niet aan de man
Om maar niet te spreken over de ellende die regelmatig tussen die biillen door naar buiten komt!quote:
Teller staat op 2 vandaagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Om maar niet te spreken over de ellende die regelmatig tussen die biillen door naar buiten komt!
Midlife crisisquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig 24/7ik word er diep ongelukkig van *kras*
ik heb vandaag wel een paar mooie vliegertjes voorbij zien komenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig 24/7ik word er diep ongelukkig van *kras*
Kane? Is het ook ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:39 schreef alors het volgende:
Pino zal wel weer gaan zeiken, maar ik vind dit echt wel een onbegrijpelijk slecht nummer hoor
Mooi van genieten dan toch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zing lekker meeDat koor straks is wel heel mooi
Wat een kutzender is 3FM toch dat ze dit MH gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tergend kut dit. Intens tergend kut.
Bron? Onderbouwing?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tergend kut dit. Intens tergend kut.
Oh ja, ik heb vakantie vandaagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We zitten toch niet op school?
Inderdaad, als je van school af bent mag je gewoon weer zeggen:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We zitten toch niet op school?
mag ik nu ook welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, als je van school af bent mag je gewoon weer zeggen:
Omdat ik het zeg
Ik zit nog op school en middenin m'n onderzoek, dus ik mag hetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, als je van school af bent mag je gewoon weer zeggen:
Omdat ik het zeg
daarnaast 3 dagen in de modder zitten in de viezigheid.quote:
Fijn, hoef ik er ook niet over te twijfelen om te gaanquote:
Vooralsnogquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De hele line-up is nog niet eens bekend man
Ik vind het allemaal niksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
iemand een voorkeur waarop ik moet stemmen voor je uit-je-dip-tip?
Hoorde ik Gun? Dan diequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef ieniminimuis het volgende:
iemand een voorkeur waarop ik moet stemmen voor je uit-je-dip-tip?
quote:
quote:De dinsdag-dip. Welke plaat helpt jou daaruit?
Dog Eat Dog - No Fronts
Extreme - Get the Funk Out
Gun - Word Up
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef D. het volgende:
Mensen die Tracey en Nina als man vinden klinken
gaat hem niet worden, ondanks mijn stem maar 25%quote:
Het kan nogquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
gaat hem niet worden, ondanks mijn stem maar 25%
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
mini chocolade muffin
*deelt uit*
allemaal...quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
allemaal...
Wat een pleurisdag
Zit niet lekker in m'n vel (lang geledenquote:
15:14| Connells - '74-'75 ??quote:
Ah, we kunnen elkaar de hand schudden. Al heb ik geen zak te doen en verveel ik me te pletterquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zit niet lekker in m'n vel (lang geleden), druk, irritante klusjes etc...
Kun je mijn scriptie schrijven?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, we kunnen elkaar de hand schudden. Al heb ik geen zak te doen en verveel ik me te pletter![]()
Kan ik je ergens mee helpen?
Ik vrees het nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, we kunnen elkaar de hand schudden. Al heb ik geen zak te doen en verveel ik me te pletter![]()
Kan ik je ergens mee helpen?
Caro Emerald komt eraan...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:30 schreef Pino112 het volgende:
1000 MH's, en dan heeft Anouk de meeste.
Tja, NL, en jezelf verkopenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:30 schreef Pino112 het volgende:
1000 MH's, en dan heeft Anouk de meeste.
Neen, m'n studiedruk is al hoog genoegquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je mijn scriptie schrijven?
jammerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, m'n studiedruk is al hoog genoeg
Ik ben gewoon weer eens toe aan een leuke date, ik wil weer hoteldebotel zijn zoals een paar weken terug...quote:
Mag ik met je mee?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben gewoon weer eens toe aan een leuke date, ik wil weer hoteldebotel zijn zoals een paar weken terug...
Liever nu met wat positievere afloop
Zodat ik haar kan vergeten
Sorry, ik ben net een wijf
Open een topic in R&P.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben gewoon weer eens toe aan een leuke date, ik wil weer hoteldebotel zijn zoals een paar weken terug...
Nee zo erg is het nietquote:
Herkenbaar... Daarnaast ben ik de rondneukers die ik steeds tegenkom meer dan zat, opzouten daarmee!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
nou idd...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oftewel; opzouten SCquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar... Daarnaast ben ik de rondneukers die ik steeds tegenkom meer dan zat, opzouten daarmee!
Ik heb te weinig rondneukers gehad daarvoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar... Daarnaast ben ik de rondneukers die ik steeds tegenkom meer dan zat, opzouten daarmee!
take it slow for a change...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb te weinig rondneukers gehad daarvoor![]()
maar ik heb gewoon zin in meerliefde en zulks
Goede edit, dat kwam idd wat vreemd overquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Mag ik met je mee?
-edit-
Dat komt er niet helemaal goed uit. Ik moet ook iemand vergeten, in elk geval.
Daar heb ik geen tijd voorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
take it slow for a change...
Je hebt ook weinig aan mij vrees ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar ik hoef ook niks van SC
Hij staat al een tijd in mijn playlist, maar die live versie kende ik nog niet, is misschien nog wel vetter iddquote:
Maar je komt hem hier toch steeds tegen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh nee hoor, maar ik hoef ook niks van SC
Mag ik jouw playlist eens zien?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:40 schreef alors het volgende:
[..]
Hij staat al een tijd in mijn playlist, maar die live versie kende ik nog niet, is misschien nog wel vetter idd
Doe eens positief?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je hebt ook weinig aan mij vrees ik
Ja, maar zo bedoel ik het nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar je komt hem hier toch steeds tegen?
Ik post vrij veel ontopic tussendoor, maar daar reageert niemand opquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind het stiekem heel geniaal dat Alors altijd ontopic blijften dat wij het 90% van de tijd niet eens hebben over muziek
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe eens positief?![]()
Verder nergens om, maar je bent voor mij veel te jong en ik ben voor jou veel te dik
Dan ben jij hier niet altijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind het stiekem heel geniaal dat Alors altijd ontopic blijften dat wij het 90% van de tijd niet eens hebben over muziek
Vergeleken met jouw neukertjes ben ik een tientonnerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Dat laatste weet ik niet, want vrouwen en zelfbeeld
Maar dat eerste denk ik wel
En verder, Alors
Het zou wel mogen, maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg met WMPquote:
zekers alleen maar plankjes met maat 34?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Vergeleken met jouw neukertjes ben ik een tientonner
Dat komt alleen maar door die 2 dingen van 5 ton van jouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Vergeleken met jouw neukertjes ben ik een tientonner
Iemand moet het doen he, ik red jullie van de modjes met hun bans.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoiets, maar dat kan ik slecht inschattenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zekers alleen maar plankjes met maat 34?
huldequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:46 schreef alors het volgende:
[..]
Iemand moet het doen he, ik red jullie van de modjes met hun bans.
Er moet wel figuur inzitten en de verhouding moet ook kloppenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zekers alleen maar plankjes met maat 34?
Heb je geen Spofietie? Of anders gewoon een screenshotjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:45 schreef alors het volgende:
[..]
Het zou wel mogen, maar ik heb geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg met WMP
Godsamme, zo erg zijn ze nu ook weer nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar door die 2 dingen van 5 ton van jou
En m'n ex was ook niet superslank ofzo hoor
Ik denk dat degene over wie ik het nu heb een beetje het figuur had van Jennifer Aniston, ik heb geen idee welke maat dat is, 36 ofgzoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Zoiets, maar dat kan ik slecht inschatten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat degene over wie ik het nu heb een beetje het figuur had van Jennifer Aniston, ik heb geen idee welke maat dat is, 36 ofgzowho cares, verhoudingen, daar draait het om
Kan de foto niet zien, FUP bereiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij heeft idd een mooi figuurtje
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
ontzettend.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef D. het volgende:
Nog 6 uurtjes, dan weten we hoeveel mijn Ebay advertentie mij op heeft geleverd
Vinden jullie het ook zo spannend?
Het enige gevogelte waaraan ik de schurft heb...quote:
je vergeet kauwen en meeuwenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Het enige gevogelte waaraan ik de schurft heb...
Valt best mee, maar ik heb ook veel andere zooi aan m'n hoofdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef D. het volgende:
Nou ja, je hebt m'n laatste gezien, wel vergelijkbaar tochquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan de foto niet zien, FUP bereikt
Zij heeft idd een mooi figuurtje
Dat scheeltquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee, maar ik heb ook veel andere zooi aan m'n hoofd
Vind ik beide tofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je vergeet kauwen en meeuwen
Doet me denken aan dat nummer:quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee, maar ik heb ook veel andere zooi aan m'n hoofd
Joh, daar let ik helemaal niet opquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt m'n laatste gezien, wel vergelijkbaar toch
Een vriend van mij was ooit haring aan het eten op het binnenhof... kwam er zo'n tyfusmeeuw, die gewoon die haring uit z'n bek at terwijl hem net naar binnen wou doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik beide tof![]()
Ik was vorig jaar voor het eerst in m'n leven in Scheveningen, daar zaten joekels van meeuwen. Postte er een foto van op Twitter, heb nog nooit zoveel verwensingen gekregen
Waar het hart vol van is...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat nummer:
"Roos heeft zoveel dingen aan haar hoofd..."blablabla
Wat natuurlijk al snel door mij werd gewijzigd in de betere tekst:
"Roos heeft zoveel piemels in haar doos..."
Link van je advertentie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:54 schreef D. het volgende:
Zo zagen wij een tokkie waarvan de hamburger werd afgepikt, topdagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een vriend van mij was ooit haring aan het eten op het binnenhof... kwam er zo'n tyfusmeeuw, die gewoon die haring uit z'n bek at terwijl hem net naar binnen wou doen
Ik hoop bloedquote:
Precies! En yayquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stroomt de mond van over?
Mooie posttijd btw
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo zagen wij een tokkie waarvan de hamburger werd afgepikt, topdag
DM?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet
Dat geeft teveel info over mij prijs
Bier graag, Hertog Jan (quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DM?
En zo nee: post het dan uberhaupt hier niet.
Wat ben jij gemeenquote:
Toch gelukt, je kunt blijkbaar gewoon slepen naar Word.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je geen Spofietie? Of anders gewoon een screenshotje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is niet alles, maar wel wat ik de laatste maanden veel luister, grofweg van nieuw naar oud.know'm sayin?
word? word.
Volgens mij maak jij elke keer expres je auto stukquote:
Nee, maar van deze auto kan ikzelf de lampen voor niet meer vervangenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij elke keer expres je auto stuk
eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ligt aan de persoon tegen wie ik het heb
Vrouwen en techniekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar van deze auto kan ikzelf de lampen voor niet meer vervangen![]()
Da's maar goed ook, want ze hebben een uurtarief van 60 euro ofzoquote:En ik hou het bij kijken, aankomen doe ik niet
Ik ben verdomd handig en technisch, vergis je nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 16:57 schreef D. het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek
[..]
Da's maar goed ook, want ze hebben een uurtarief van 60 euro ofzo
*slikt de opmerking toch maar in*quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben verdomd handig en technisch, vergis je niet![]()
En het uurtarief valt hier reuze mee, ze matsen me vaak![]()
Daarover slik ik m'n opmerking maar inquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
*slikt de opmerking toch maar in*
Dan kun je het vast wel, het was wellicht alleen zoveel werk dat je het graag aan de vakman over liet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben verdomd handig en technisch, vergis je niet![]()
Dat doen ze bij mij dan weer nooitquote:En het uurtarief valt hier reuze mee, ze matsen me vaak![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
*slikt de opmerking toch maar in*
Er wordt behoorlijk geslikt hierquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarover slik ik m'n opmerking maar in
is dat een kruising tussen een garnalen- en een kamelencurry?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:50 schreef borisz het volgende:
Tijd om een garnelencurry te gaan fabriceren
Dat zou me vast wel lukken, maar die heren daar doen het 10x zo snel als wanneer ik het zelf zou doen. Zonde van de tijdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kun je het vast wel, het was wellicht alleen zoveel werk dat je het graag aan de vakman over liet.
Sommige auto's moet je half uit elkaar schroeven voor je bij de lamp kunt
[..]
Dat doen ze bij mij dan weer nooit
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 17:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is dat een kruising tussen een garnalen- en een kamelencurry?
Mocht ik ooit eens kaarten winnen hiervoor, dan mag jij ze hebbenquote:
Hahah tofquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht ik ooit eens kaarten winnen hiervoor, dan mag jij ze hebben
En 80 euro hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht ik ooit eens kaarten winnen hiervoor, dan mag jij ze hebben
Nee. Die kaarten mag ze zo hebben, maar die 80 euro die ik toekrijg hou ik lekker zelfquote:
Ah, win/win dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee. Die kaarten mag ze zo hebben, maar die 80 euro die ik toekrijg hou ik lekker zelf
Was 't op wachten natuurlijk, zou raar zijn als er geen Harlem Shake in Haarlem zou zijn...quote:
Precies. Bovendien ga ik binnenkort worstenbroodjes eten met iemand, geen idee hoeveel trek hij heeft... Dan neem ik die 80 euro liever mee voor de zekerheidquote:
Doe je wel de goede worst tussen het broodjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Bovendien ga ik binnenkort worstenbroodjes eten met iemand, geen idee hoeveel trek hij heeft... Dan neem ik die 80 euro liever mee voor de zekerheid
Ik hoop het voor hemquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Doe je wel de goede worst tussen het broodje
'Worstenbroodjes eten'? Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Bovendien ga ik binnenkort worstenbroodjes eten met iemand, geen idee hoeveel trek hij heeft... Dan neem ik die 80 euro liever mee voor de zekerheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |