PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Jammer dat ik me niet in die discussie had kunnen mengen. Volgens de Dikke van Dale is het Bredanaar, maar de homo's uit Breda klinkt ook wel lekker, al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Xbox Party, daar is waar alles gebeurd.
Jammer dat er maar 8 man in kunnen
Hebbie hem weerquote:
Schreeuw jij ook altijd?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jammer dat ik me niet in die discussie had kunnen mengen. Volgens de Dikke van Dale is het Bredanaar, maar de homo's uit Breda klinkt ook wel lekker, al zeg ik het zelf
Alleen als ik veel bier op heb....best wel geregeld dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hebbie hem weer
[..]
Schreeuw jij ook altijd?
In het Nedelands niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Volgens mij is het Parties, ipv party's
Gister gezien ja, misschien om de aandacht bij de spelers weg te halen, misschien wat frustratie.quote:
waz met je kutsitequote:
Nope, het is niet het Engelse benaming voor een feest maar een naam voor een chat op xboxquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Volgens mij is het Parties, ipv party's
jaloerse snotaapquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
In het Nedelands niet.
[..]
Gister gezien ja, misschien om de aandacht bij de spelers weg te halen, misschien wat frustratie.
[..]
waz met je kutsite
Inderdaad, als je het als een Nederlands woord ziet, is dat de goede spellingquote:
We speaken no Englisch hierquote:Op dinsdag 19 februari 2013 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, als je het als een Nederlands woord ziet, is dat de goede spelling
vlegelquote:
Hou eens op met dat gescheld op Reemi, doerak dat je er bentquote:
Hey Aldoquote:
Zwolle speelde wel echt goed hoor eerlijk is eerlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hey Aldo![]()
was een kutwedstrijd he. Pelle speelde wel goed, zoals bijna altijd. De rest kon het niet afmaken.
Ik ook, voor mezelf dan. Heel mijn kamer vol zetten met Olli'squote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
OllieHopelijk gaan ze die snel verkopen bij Blijdorp , voor mijn neefje uiteraard
Daarom is heel Nederland zo blij met deze maand gratis Sport1quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:13 schreef strakkeman het volgende:
Mensen Die ned3 gaan kijken morgen kunnen lekker genieten van Galatasaray.
[ afbeelding ]
Zo gek is de keuze niet. Er wordt gewoon gekozen om de Nederlanders te laten zien...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom is heel Nederland zo blij met deze maand gratis Sport1
Het zou zomaar kunnen dat Barca de boel al in de eerste helft heeft beslist. Dan kan ik daarna altijd nog Nederlanders gaan spottenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo gek is de keuze niet. Er wordt gewoon gekozen om de Nederlanders te laten zien...
Geniaalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ook, voor mezelf dan. Heel mijn kamer vol zetten met Olli's
In dat opzicht niet nee, maar normaal wordt Barca opgehemeld. Daarnaast is het gewoon een topwedstrijd. Milan - Barca. Ze gaan heel veel kijkers verliezen deze ronde.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo gek is de keuze niet. Er wordt gewoon gekozen om de Nederlanders te laten zien...
Op Feyblij noemen ze hem Olli, dus heb dat maar overgenomen. Had hem gezienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Deze is ook leuk, Olli(e)? na Zwolle - Feyenoord![]()
Ik hoef Barca niet per se te zien, dat zijn nou niet bepaald de spannendste wedstrijden. Milan is ook niet super meer (welke spelers zie je daarvan nou graag spelen behalve El Shaa en Balo nu).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In dat opzicht niet nee, maar normaal wordt Barca opgehemeld. Daarnaast is het gewoon een topwedstrijd. Milan - Barca. Ze gaan heel veel kijkers verliezen deze ronde.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoef Barca niet per se te zien, dat zijn nou niet bepaald de spannendste wedstrijden. Milan is ook niet super meer (welke spelers zie je daarvan nou graag spelen behalve El Shaa en Balo nu).
Vanavond eerst maar eens de afgang van Arsenal tegen Bayern
Ook tele2?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daarom is heel Nederland zo blij met deze maand gratis Sport1
Je gaat me niet vertellen dat je nu pas gaat uitvinden dat je al 3 weken gratis Sport1 had he?quote:
Ik dacht alleen ziggoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je nu pas gaat uitvinden dat je al 3 weken gratis Sport1 had he?
en wordt het gedekt?!?!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Update...mjin vrouwelijke collega belt (hardop) naar haar zorgverzekeraar om te checken of haar relatietherapie gedekt is![]()
![]()
Ik zit hier serieus met tranen in mijn ogen, moeite met mijn lach inhouden
hosselaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trade profit van mijn 2 accounts:
[ afbeelding ]
en 278k match coins
gr gr
Dit ja. De kosten dus niet...zegt ze na het gesprek tegen een andere collega: "nou, dan maar niet op wintersport".quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Trade profit van mijn 2 accounts:
[ afbeelding ]
en 278k match coins
gr gr
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. De kosten dus niet...zegt ze na het gesprek tegen een andere collega: "nou, dan maar niet op wintersport".
Boateng, ook niets mis met Nocerino en Montolivo (als ze in vorm zijn). Plus aanvallende backs (al is Abate een veredelde Manolev, maar goed dat kan ook leuk zijn uit leedvermaak).quote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Milan is ook niet super meer (welke spelers zie je daarvan nou graag spelen behalve El Shaa en Balo nu).
showerjij kocht dan ook veel MSP, en ik heb nog bijna alle kits en badges + veel spelers en bijna een miljoen wat ik had gehad als ik geen Ronaldo had uitgeleend.quote:
Prachtig verwoordquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
showerjij kocht dan ook veel MSP, en ik heb nog bijna alle kits en badges + veel spelers en bijna een miljoen wat ik had gehad als ik geen Ronaldo had uitgeleend.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
showerjij kocht dan ook veel MSP, en ik heb nog bijna alle kits en badges + veel spelers en bijna een miljoen wat ik had gehad als ik geen Ronaldo had uitgeleend.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik nu mijn hele TP voor 3x de marktwaarde verkoop (en zeg niet dat dat onmogelijk is) sta ik bovenaanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die gozer kocht geen MSP en als als als
Ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik nu mijn hele TP voor 3x de marktwaarde verkoop (en zeg niet dat dat onmogelijk is) sta ik bovenaan
als ik mijn club eens opruim hoop ik 1 miljoen te halenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik nu mijn hele TP voor 3x de marktwaarde verkoop (en zeg niet dat dat onmogelijk is) sta ik bovenaan
Ik heb niet veel MSP gekochtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou op 1 staan, hij post hier bijna nooit wat, laat staan dat hij weet hoe hij moet handelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 10:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Siem
En de laatste 2 maanden heeft hij niets gedaan
Jonnsie staat bij mij op 1, DS2 op 5
?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou op 1 staan, hij post hier bijna nooit wat, laat staan dat hij weet hoe hij moet handelen
jij wordt een beetje arrogant DS'jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kan hij nou op 1 staan, hij post hier bijna nooit wat, laat staan dat hij weet hoe hij moet handelen
Ik maakte maar een grap, ik gun iedereen allesquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij wordt een beetje arrogant DS'je
Zit jij de hele dag goedkope spelers te zoeken ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grap, ik gun iedereen alles
Nee, soms koop ik bronze packs of ik ga potjes spelen maar ik heb ook nog wel tijd voor andere dingen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zit jij de hele dag goedkope spelers te zoeken ?
Ik kan me voorstellen dat het echt als een verslaving werkt, want ik trade maar een uurtje (of 2) per dag, maar dan merk ik gewoon met m'n watchlist volknallen dat ik soms denk: meer meer meer zoekenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 11:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, soms koop ik bronze packs of ik ga potjes spelen maar ik heb ook nog wel tijd voor andere dingen.
1 of 2 uur per dagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het echt als een verslaving werkt, want ik trade maar een uurtje (of 2) per dag, maar dan merk ik gewoon met m'n watchlist volknallen dat ik soms denk: meer meer meer zoeken
Ik heb Vidal en De Rossi. De Rossi blijft vaker hangen en Vidal is meer box-to-box. Dus ja, wat je wilt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vidal of De Rossi op CDM naast Pirlo in 352?
Het probleem is dat ik altijd meer coins wil hebben. Dan ga ik steeds meer tijd besteden aan traden (omdat ik het zo makkelijk vind om winst te maken) dus ja, dan is het wel een beetje verslavend, zeker als ik ook nog bronze packs open wat ik ook wel leuk vind om te doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het echt als een verslaving werkt, want ik trade maar een uurtje (of 2) per dag, maar dan merk ik gewoon met m'n watchlist volknallen dat ik soms denk: meer meer meer zoeken
veel of weinig? Of ja, ik zoek gewoon SMLENO spelers die er nog maar een uur opstaan, koop ze en linea recta weer op TP.quote:
Veel ik ben er altijd snel klaar mee omdat ik al mijn bid's verlies.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
veel of weinig? Of ja, ik zoek gewoon SMLENO spelers die er nog maar een uur opstaan, koop ze en linea recta weer op TP.
Jij was toch een bazenhandelaar?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Veel ik ben er altijd snel klaar mee omdat ik al mijn bid's verlies.
hij krijgt steeds fifa points van z'n pappie en mammiequote:
IF/SIF Inlerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vidal of De Rossi op CDM naast Pirlo in 352?
ja ik had 6x Ibraquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:07 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hij heeft 3 miljoen verdient door goede spelers uit packs te halen.
Ik kies er voor om minder grote marges te pakken, maar haal daardoor ook veel binnen. Dat wil zeggen dat op een goede avond mijn TP na een uur vol zit en dan wacht ik totdat er weer flink wat verkocht is. Vandaar dat ik ook niet altijd trade, want kan zomaar gebeuren dat ik donderdag er weer een uurtje voor ga zitten..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Veel ik ben er altijd snel klaar mee omdat ik al mijn bid's verlies.
Ja beetje geluk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En een beetje geluk met een IF Mertens pricefix.
iphonequote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Komt omdat de achterkant van me iPhone is beschadigd.
Nee joh, alleen al om Derijck vs Pellequote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
NEEEEEEEEEE KUIPERS FLUIT Feyenoord - PSV
Feli Fuzsy en VDM
OMG, NEE DAT MEEN JE NIET, OMG OMG OMGquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
NEEEEEEEEEE KUIPERS FLUIT Feyenoord - PSV
Feli Fuzsy en VDM
Pelle is in de beker en eerder in de competitie ook beide wedstrijden maar 1x in kansrijke positie gekomen (1 goal) dus dat valt ook wel weer mee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee joh, alleen al om Derijck vs Pelle
Is al voor de 3de keer op rij scheids bij deze wedstrijd. Vind ik toch wel apart.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
OMG, NEE DAT MEEN JE NIET, OMG OMG OMG
Als Bouma LB en Willems RB gaat spelen gaat die wel meer voorzetten krijgenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pelle is in de beker en eerder in de competitie ook beide wedstrijden maar 1x in kansrijke positie gekomen (1 goal) dus dat valt ook wel weer mee.
Nu is het in de Kuip, en we hebben de scheids mee en ook nog eens het publiek.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pelle is in de beker en eerder in de competitie ook beide wedstrijden maar 1x in kansrijke positie gekomen (1 goal) dus dat valt ook wel weer mee.
Gewoon 2 man erop zetten en hij kan niets.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als Bouma LB en Willems RB gaat spelen gaat die wel meer voorzetten krijgen
De enige goal die Pelle tegen PSV heeft gemaakt is anders volledig op het conto te schrijven van Hutchinsonquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als Bouma LB en Willems RB gaat spelen gaat die wel meer voorzetten krijgen
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nu is het in de Kuip, en we hebben de scheids mee en ook nog eens het publiek.
13 tegen 11 moet wel lukken
Het gaat om hier om de PSV verdedigers, al had je 30 Marcelo'squote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon 2 man erop zetten en hij kan niets.
Ik gun het jou ook dit weekendquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat er nu een nog slechtere optie gaat spelen..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De enige goal die Pelle tegen PSV heeft gemaakt is anders volledig op het conto te schrijven van Hutchinson
Marcelo speelde Mulenga wel uit de wedstrijd tegen Utrecht. Speelde serieus goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het gaat om hier om de PSV verdedigers, al had je 30 Marcelo's
Dat is absoluut waarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het gaat om hier om de PSV verdedigers, al had je 30 Marcelo's
Ik hoop ook dat Ajax van PSV gaat winnenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik gun het jou ook dit weekend
Go feyenoordquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Nu iedereen er zo van overtuigd is dat Feyenoord gaat winnen, heb ik eigenlijk wel vertrouwen in een goede afloopquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Laat ze maar haten, beter dan dat ze medelijden krijgen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:45 schreef vandermar het volgende:
Maar ik heb het wel te doen met psv hoor, echt medelijdenIk vind het wel schattig hoe veel Ajacieden de afgelopen jaren zoveel medelijden met het afgegleden Feyenoord hebben gekregen dat ze nu PSV meer haten dan FeyenoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou het niet gewoon zijn omdat PSV een stel josti's bij elkaar is?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig hoe veel Ajacieden de afgelopen jaren zoveel medelijden met het afgegleden Feyenoord hebben gekregen dat ze nu PSV meer haten dan Feyenoord
Toivonenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon zijn omdat PSV een stel josti's bij elkaar is?
Wat kan je nou tegen Marcelo hebben. Hij is de vriendelijkste jongen van de hele Eredivisie. Lacht altijdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
grindtegelman. Mertens. Van Bommel. Marcelo.
ps3 of xbox?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:14 schreef rolls-reus het volgende:
If sissoko voor 60k in cm, lijkt me een goede deal toch?
Was jij niet een van die gasten die hier gisteren Suarez liep te verdedigen, om nu de een paar voetballers om te noemen die qua irritatieniveau bij lange na niet kunnen tippen aan die Uruguayaanse kutkneus?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
grindtegelman. Mertens. Van Bommel. Marcelo.
Is op beide een goede deal hoorquote:
Als PSV kampioen wordt is Kevin volgend jaar voor PSV johquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was jij niet een van die gasten die hier gisteren Suarez liep te verdedigen, om nu de een paar voetballers om te noemen die qua irritatieniveau bij lange na niet kunnen tippen aan die Uruguayaanse kutkneus?
beste kopper uit de eredivisie he.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat kan je nou tegen Marcelo hebben. Hij is de vriendelijkste jongen van de hele Eredivisie. Lacht altijd
nope is ongeveer 50k toch op ps3quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is op beide een goede deal hoor
nee dat was ik niet want dat zou hypocriet zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was jij niet een van die gasten die hier gisteren Suarez liep te verdedigen, om nu de een paar voetballers om te noemen die qua irritatieniveau bij lange na niet kunnen tippen aan die Uruguayaanse kutkneus?
speelt dat 4-5-1 lekker? 3-5-2 begint te vervelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:18 schreef DannyDeko het volgende:
Wie post er nog een leuk silver 451 team voor me?
Ook op CM?quote:
Veeeeeeel fijner. Je wordt tenmisnte niet meer 100 keer per wedstrijd gecounterd door Welliton en Emenike/Eto'oquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:19 schreef quer het volgende:
[..]
speelt dat 4-5-1 lekker? 3-5-2 begint te vervelen
Maar aguero is geen all round strikerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Veeeeeeel fijner. Je wordt tenmisnte niet meer 100 keer per wedstrijd gecounterd door Welliton en Emenike/Eto'o
Volgens mij heb ik niet gezegd dat dat niet zo is?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef BDIL het volgende:
Ohja Timmy Turner, Dickie gaat gewoon weg als hij geen kampioen wordt( Op 1 punt al gelijk
)
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:20 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Veeeeeeel fijner. Je wordt tenmisnte niet meer 100 keer per wedstrijd gecounterd door Welliton en Emenike/Eto'o
ik zou hem nemen aangezien hij verloop der tijd toch zal stijgenquote:
hij heeft het over 3-5-2quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe kan dat nouJe hebt 4 verdedigers en misschien je CM als verdedigende middenvelder.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:22 schreef over_hedge het volgende:
Nou ik heb if neymar gekocht. Ben benieuwd.
Meh gister viel je tegenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ben goed in fifa (ik heb ook al 1 punt binnen)
?quote:
is zacht uitgedruktquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik viel gisteren een beetje tegen bij clubs (2 punten voor mij)
#winning
Daarom wordt je er niet uitgecounterd bij 451. Ik was het zat dat elke tyfusmongool elke bal lang speelde en vervolgens langs de zijlijn ging rennen en crossen. En zoals iedereen weet zijn kopballen vet random, dus als je het vaak genoeg doet vliegt ie er vanzelf een keer in.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:21 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoe kan dat nouJe hebt 4 verdedigers en misschien je CM als verdedigende middenvelder.
Echt walgelijk al dat medelijdenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig hoe veel Ajacieden de afgelopen jaren zoveel medelijden met het afgegleden Feyenoord hebben gekregen dat ze nu PSV meer haten dan Feyenoord
Ik zeg altijd maar zo: als ik geen goede voorzetten krijg kan ik ook niet scoren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het kan alleen maar beter! Gewoon positief blijven!
Ik heb ook medelijden met Feyenoord fans.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Echt walgelijk al dat medelijdenik had liever dat ze ons gingen uitlachen dan medelijden.
70% van mijn tegengoals zijn kopballenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:25 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Daarom wordt je er niet uitgecounterd bij 451. Ik was het zat dat elke tyfusmongool elke bal lang speelde en vervolgens langs de zijlijn ging rennen en crossen. En zoals iedereen weet zijn kopballen vet random, dus als je het vaak genoeg doet vliegt ie er vanzelf een keer in.
En daarna gaan ze natuurlijk ultra defensief spelen ipv defensief. En het liefst nog achterin rondtikken..
klosequote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
70% van mijn tegengoals zijn kopballen
EN ik scoor zelf nooit een kopbal
Ik ook niet. Mijn voorzetten vliegen ver achter de goal langs, als ik het sporadisch eens probeerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je ook linkspoten op rechts en vice versa? Ik wel, daarom kan ik ook niet crossenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook niet. Al mijn voorzetten vliegen ver achter de goal langs
Niet volledig. Ik heb Bale bijvoorbeeld op links. Maar dan nog doe ik niet aan voorzetten. En verder heb ik inderdaad Barfa, Lamela en (Alejandro) Gomez. Allemaal linkspoten op rechts en andersomquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je ook linkspoten op rechts en vice versa? Ik wel, daarom kan ik ook niet crossen
Je moet Sodade gebruiken, die heeft nog 77 pace ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik cross ook niet veel maar ik laat soms deze speler invallen: http://www.futhead.com/fifa/players/12505/
Nog geen kopbal mee gescoord overigens
Dit. Er is niets saaiers dan maar met je winger langs de kant te rennen en op goed geluk die bal voor te gooienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik cross gewoon niet omdat ik er geen kut aan vind.
Ik kap vaak naar binnen met Barfa...scoop turnquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:38 schreef DutchSL het volgende:
Ik had Varela - Ba - Ben Arfa dus inverted wingers en toch crossen op Ba als een gek als ik er niet doorheen kwam.
Alleen van rand 16 crossen, niet van de zijlijn
Terugkappen naar goede been is ook effectief.
Wel gelijk 3x zo duur als het duurste wat ik ooit heb gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:39 schreef Fuszy het volgende:
Ik had een Ashley Young in een pakje. Eindelijk een keer iets wat meer waard is dan 600c.
Oké die Rooney ook nog, maar dat was 5 maanden terug ofzo
Die heb ik nog niet geprobeerd, in mijn MLS team heb ik Paulo Junior ST die ik dan vaak vervang door Benzia. Smith vervang ik altijd voor Wellington Silva die bijna elke wedstrijd scoortquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:37 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je moet Sodade gebruiken, die heeft nog 77 pace ook
Speel je nog?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wel gelijk 3x zo duur als het duurste wat ik ooit heb gehad.
Maar je hebt Fifa toch verkocht? Of ga je ook traden om coins te verkopen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:42 schreef DuTank het volgende:
Deze shit had ik vanochtend:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/151865501
Dat is het moment om de xbox uit te zetten
Doen die van mij ook als ik ze niet selecteer, daarbij gaan ze andere gare loopacties doen waardoor de tegenstander er zo doorheen kanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:43 schreef quer het volgende:
wtf, gold cup finale rent me verdediger weg van de bal
Die pool met die gekke naam op rechtsbuiten van Dortmundquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:47 schreef quer het volgende:
Wat zijn jullie must have spelers of goede spelers?
mijn lijstje
- Di natale
- Aguero![]()
- Balotelli![]()
![]()
- klose![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Reus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Farfan![]()
- Sirigu![]()
- Ogbonna
- Chielinni
- Kaboul
- Nani
ongv
blazckyouviki bla bla ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:49 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die pool met die gekke naam op rechtsbuiten van Dortmund
elke kopbal is raak, 1vs1 ook 800 coinsquote:
is slechtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:53 schreef vandermar het volgende:
Ik wil Gomez wel een keer proberen.
Ik vind het weer helemaal nergens over gaan eigenlijk. Best een slechte serie als je er op terug kijktquote:
Klopt.quote:
Tis wel vermakelijk maar het slaat nergens op iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het weer helemaal nergens over gaan eigenlijk. Best een slechte serie als je er op terug kijkt
De IF is stukken beter dan de NIFquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt.
Zelf vond ik Lewandowski zijn NIF en IF ook niet echt heel super.
Eerste half uur was zeer matig, dacht wtf ben ik naar een soap aan het kijken ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het weer helemaal nergens over gaan eigenlijk. Best een slechte serie als je er op terug kijkt
BIN ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Caulker gemist voor 200c.. vast een autobuyer die alle BPL spelers voor 200 meteen koopt
Bij mij viel hij erg tegen waarschijnlijk, omdat ik in een 4-2-3-1 met hem speelde.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
De IF is stukken beter dan de NIF
Neequote:
Ik wil hem in een 433 duwenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NeeIk vond gomez 1 van de beste spitsen waar ik mee gespeeld heb. Alleen moet je hem wel in de goede formatie gebruiken.
Het gaat echt van de hak op de tak zit totaal geen verhaal meer in. Het is vermakelijk om naar te kijken maar ik moet zeggen dat ik het op mijn tv heb aangezet en met een schuin oog heb gekeken want opletten dat hoeft nietquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis wel vermakelijk maar het slaat nergens op idd
En al dat mis schieten opt eind in die episodeNet the A team
Ik gebruikte hem in een 4411 Daar was hij super. In 433 weet ik niet. Ligt beetje aan je speelstijl. Hij is niet zo snel. Maar wel goed aanspeelpunt, en schiet alles er in.quote:
Niks gespoilerd johquote:
TWD is toch zaad gewordenquote:
Jep bij mij dus ook. En die overige goals zijn van die mislukte klutsballen die die ineens mee krijgt en hij 2 op 1 komt te staan met mn keeper... en die geven ze ALTIJD afquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk dat minstens 50 procent van mijn tegengoals een rebound is. Dat is pas lelijk, daar kan je helemaal niets aan doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep bij mij dus ook. En die overige goals zijn van die mislukte klutsballen die die ineens mee krijgt en hij 2 op 1 komt te staan met mn keeper... en die geven ze ALTIJD af
Gewoon een kwestie van dat eerste schot eruit halenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat minstens 50 procent van mijn tegengoals een rebound is. Dat is pas lelijk, daar kan je helemaal niets aan doen
Ja zo irritantquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat minstens 50 procent van mijn tegengoals een rebound is. Dat is pas lelijk, daar kan je helemaal niets aan doen
Ik welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef Thorb het volgende:
En zelf scoren jullie alleen maar hele mooie goals.
Ik scoor nooitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef Thorb het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef Thorb het volgende:
Ja k ga er meestal van uit dat ik daar mijn keeper dus voor gekocht hebquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van dat eerste schot eruit halen
Dit dusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zo irritantMensen die niks anders doen dan van 30 meter op de keeper schieten in de hoop dat die er invliegt (wat ook echt te vaak zo is) of dat ze een rebound krijgen.
Ik heb dat van dat WK voor clubs niet eens meegekregenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:13 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182527![]()
Logisch Chelsea verloor van Corinthians in de finale.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb dat van dat WK voor clubs niet eens meegekregen
Helaas heb ik zijn MOTM nooit gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:17 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
DIe is goedkoop
Vorig jaar zijn MOTMDie was zo achterlijk goed
Samen met TOTY Reus in de spits
mijn beste spitsen vorig jaar.
2quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja die had ik gisteren ook gepost. HAd het ook echt gedaan
Ja, alleen was die veel duurder en niet echt noemenswaardig beter dan de MOTMquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Helaas heb ik zijn MOTM nooit gehad.
Had hij ook niet een TOTS ?
Mooi lengte heeft hij voor een CBquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef UltimateTeam het volgende:
Nog mooie kanshebbers om IF te worden morgen? Reus, Bastos....
Ik ga denk ik ondanks dat hij duur is toch gewoon yolo doen en IF Sagna kopen.
Vaartquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef UltimateTeam het volgende:
Niet gezienquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja die had ik gisteren ook gepost. HAd het ook echt gedaan
Balotelli MOTM was ook beestachtig goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, alleen was die veel duurder en niet echt noemenswaardig beter dan de MOTM
Pelle. Scoorde een hattrickquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:19 schreef UltimateTeam het volgende:
Hee die heb ik hier al eerder gezien. Volgens mij is dat een repostquote:
Ja gewoon met Kompany er naast wil hem graag hebben, tevens staat IF KONKO er naast jullie held toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mooi lengte heeft hij voor een CB
Minder goed vond ik omdat low low WRquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Balotelli MOTM was ook beestachtig goed.
Daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Minder goed vond ik omdat low low WR
IF Fanni van woensdag is beter.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:21 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Ja gewoon met Kompany er naast wil hem graag hebben, tevens staat IF KONKO er naast jullie held toch.
Dit jaar heeft hij ook geen lowlow meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk nooit last van gehad.
Miccoli SIF was toen ook een baas.
En toen kon je nog makkelijk teams maken met Ronaldo en Messi in 1 team kwa budget.
Nee, in plaats van Konko bedoelde ik. Sorryyyyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
Speelde die CB dan ga ik daar maar op wachten idd.
Owoke Konko hou ik mooi blijft een held bij mij. Vorig jaar had Fanni wel een bazige IF.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, in plaats van Konko bedoelde ik. Sorryyyy
als je klose goed vind kan ik je aanraden mandzukic een keer te proberenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 13:52 schreef quer het volgende:
[..]
elke kopbal is raak, 1vs1 ook 800 coins
totaalpakket
Zijn die pace kaartjes ook aan te radenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je klose goed vind kan ik je aanraden mandzukic een keer te proberenzijn NIF of dan wel de IF.
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zijn die pace kaartjes ook aan te raden
Ik heb de NIF versie in een goed team. Echt een complete spitsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je klose goed vind kan ik je aanraden mandzukic een keer te proberenzijn NIF of dan wel de IF.
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
OMFG...nu zie ik het ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Uit principe discard ik alle trainingscards die ik krijg directquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ach ik heb er geen problemen mee hoor
Als hij meer waard is dan dat wel, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand meer dan 1.5k voor hem betaalt ook al is hij 4-1-2-1-2 en uit packs.quote:
jahoor. leveren namelijk geen drol op dus als je een keer packs opent kun je ze net zo goed op je spits gooien. maar van de 23 wedstrijden heeft hij er misschien 2 opgezeten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik speelde laatst in de finale van de gold cup. had hij 9 van de 11 spelers een 10+ kaartje gegeven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uit principe discard ik alle trainingscards die ik krijg direct
Pure verkoudheid voor FUTquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik speelde laatst in de finale van de gold cup. had hij 9 van de 11 spelers een 10+ kaartje gegeven.
Ik won wel nogquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pure verkoudheid voor FUT
ik zal ze volgende keer verkopen dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:32 schreef Thorb het volgende:
Die pace en +all zijn wel goed verkoopbaar
Wat is dit nou weer voor onzin?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uit principe discard ik alle trainingscards die ik krijg direct
4-3-1-2, Suarez CFquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
Ik ga denk ik nog een BPL team maken.
Welke formatie moet ik nemen?
Geen 3 of 5 atb en geen 451
Ik heb hier gisteren niets over gezegd. Gewoon, ik vind het pure rotzooi, die trainingscards. Tevens vind ik het nogal treurig als je ze nodig hebt om je wedstrijden te winnenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor onzin?![]()
Las gisteren hier ook al zoiets daarover.
4231quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
Ik ga denk ik nog een BPL team maken.
Welke formatie moet ik nemen?
Geen 3 of 5 atb en geen 451
Oh, dat is een onspeelbare formatie dus die ook nietquote:
Ja!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
DS2: Fuentes 41212 (Non shiney CB van UNAM, 80 pace) in een silverpack. SMLENO-speler, neem ik aan?
In principe kan je beter een Ramos kopen en steeds een +10 all erop doen dan de TOTY kopenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hier gisteren niets over gezegd. Gewoon, ik vind het pure rotzooi, die trainingscards. Tevens vind ik het nogal treurig als je ze nodig hebt om je wedstrijden te winnen
In principe niet want die kaartjes ben je kwijt en Toty Ramos behoudt zijn waardequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
In principe kan je beter een Ramos kopen en steeds een +10 all erop doen dan de TOTY kopen
En wat heb je daaraan als je tot het eind fifa speelt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In principe niet want die kaartjes ben je kwijt en Toty Ramos behoudt zijn waarde
Is een mogelijkheidquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
In principe kan je beter een Ramos kopen en steeds een +10 all erop doen dan de TOTY kopen
Net scoorde jij nog helemaal niet??quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
Wie weet nog Van Persie TOTS van vorig jaar ?
Die scoorde alles bij mij.
Hij is 1.72quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Echt wel goede stats hoor, bizar dat die niet shinet
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:47 schreef Djeetje het volgende:
Wie weet nog Van Persie TOTS van vorig jaar ?
Die scoorde alles bij mij.
kut je heb me doorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net scoorde jij nog helemaal niet??
Van alles, je moet alleen niet met Toty Ramos tot het einde spelenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
En wat heb je daaraan als je tot het eind fifa speelt.
Een non-shiny speler (dus geen GK) is max. 1.92 dacht ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jammer dat je dat dan weer niet kan zien op de foto
Ik zie een leeg team?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:53 schreef Thorb het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#bz7IAwhbQiq:360
Wat een bazen (ook op de bank)
E: Werkt niet
Er zitten er wel in de DB maar die zijn niet in packs gebrachtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een non-shiny speler (dus geen GK) is max. 1.92 dacht ik.
Goede CB's in eerste teamquote:
Totaal voetbal.quote:
En nog een miljoen salaris per potjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
Best bizar dat die Kaka voor 60 miljoen naar Real Madrid en dat hij daar maar 75 wedstrijden heeft gespeeld. Is bijna een miljoen per wedstrijd
Nani ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:56 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Bale vind ik te duur, wie dan aan de linkerkant en de CM?
Hoe kon Cazorla toen al een Arsenal IF hebben ?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die Richards was echt OP
Zelfde met Zlatan bij Barcaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:56 schreef Kamikazie het volgende:
Best bizar dat die Kaka voor 60 miljoen naar Real Madrid en dat hij daar maar 75 wedstrijden heeft gespeeld. Is bijna een miljoen per wedstrijd
Eind fifa 12 was al seizoen 2013 of zijn IF werd alvast Arsenal na transfer, maar ik denk het eerste.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe kon Cazorla toen al een Arsenal IF hebben ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |