abonnement Unibet Coolblue
pi_125154278








Laatste 2 zijn gemaakt tijdens een Power Move.

Let niet op de pixelation, op de Vita zie je hier geen ene fluit van. :)

Super mooie game, loopt retesnel. Heerlijk! ^O^
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_125157273
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 14:36 schreef J.Clarkson het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Laatste 2 zijn gemaakt tijdens een Power Move.

Let niet op de pixelation, op de Vita zie je hier geen ene fluit van. :)

Super mooie game, loopt retesnel. Heerlijk! ^O^
Ziet er tof uit. Ik twijfel nog heel erg bij deze game. Ziet er niet alleen goed uit, maar draait geloof ik ook op 60 fps, wat er geweldig uit moet zien op de vita. Ik ben alleen totaal niet goed in dit soort games.

Dat pixelation heb ik trouwens ook last van bij screenshots. Zien er vaak superlelijk uit opeens.
pi_125157751
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 15:51 schreef emokid het volgende:

[..]

Ziet er tof uit. Ik twijfel nog heel erg bij deze game. Ziet er niet alleen goed uit, maar draait geloof ik ook op 60 fps, wat er geweldig uit moet zien op de vita. Ik ben alleen totaal niet goed in dit soort games.

Dat pixelation heb ik trouwens ook last van bij screenshots. Zien er vaak superlelijk uit opeens.
Dit spel is niet zo technisch als Street Fighter oid.

Je kan button bashen en gecontroleerd vechten. Heel laagdrempelig en tegelijkertijd technisch. :)
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_125158448
Inderdaad, zei ik ook al in de review. Voor de luie mensen: http://games.fok.nl/revie(...)or-alive-5-plus.html
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125170296
Bloody Roar lijkt me helemaal gaaf voor de Vita bedenk ik me nu.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_125171296
quote:
2s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:15 schreef DirtyDaniel het volgende:
Bloody Roar lijkt me helemaal gaaf voor de Vita bedenk ik me nu.
_O_ Legendarisch spelletje was dat. Had hem zo'n 10 jaar of langer geleden terug op de PSOne. Die intro van Hudson staat mij zelfs nog bij (met zo'n bijenlogo).
pi_125206806
Soul Sacrifice demo hits PS Vita on 17th April, Nice!

Iemand trouwens ooit de demo van DOA5+ gezien op de Vita? Kan hem niet vinden..............of is ie er ook helemaal niet in de EU store?
pi_125294700
Oke, ik moet toegeven, Persona is inderdaad een vette game!
Alleen ik zit nog in het begin en snap er ook nog vrij weinig van, zoals oa dat fusen. Maar wat ik me afvraag of ik de skills van een Persona nog aan kan passen of zo? In het pauze menu staan er namelijk een aantal, maar tijdens de battle maar 5, kan ik deze switchen of zo?
En wat kan ik het beste doen als mijn kaarten box vol zit voor Persona's? Kan ik ze het beste fusen of zo?

[ Bericht 14% gewijzigd door Chaos-Zero op 15-04-2013 00:05:14 ]
  maandag 15 april 2013 @ 11:22:06 #284
187989 J.Clarkson
Poweeeeeer!
pi_125303593
Pffff ben DOA alweer zat. Tis gewoon deel 4 met een upgrade.

:')

Speelt super, oogt prachtig, maar ben er klaar mee. Alle costumes unlocked, story uitgespeeld.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_125352924
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 11:22 schreef J.Clarkson het volgende:
Pffff ben DOA alweer zat. Tis gewoon deel 4 met een upgrade.

:')

Speelt super, oogt prachtig, maar ben er klaar mee. Alle costumes unlocked, story uitgespeeld.
Demo gevonden in de EU store, gespeeld............maar gaat snel vervelen.

Nog steeds te wachten op een goeie NHL game!! Vita is er een prima apparaat voor.............hopen op NHL 14!
  dinsdag 16 april 2013 @ 14:26:08 #286
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_125353073
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 23:48 schreef Chaos-Zero het volgende:
Oke, ik moet toegeven, Persona is inderdaad een vette game!
Alleen ik zit nog in het begin en snap er ook nog vrij weinig van, zoals oa dat fusen. Maar wat ik me afvraag of ik de skills van een Persona nog aan kan passen of zo? In het pauze menu staan er namelijk een aantal, maar tijdens de battle maar 5, kan ik deze switchen of zo?
En wat kan ik het beste doen als mijn kaarten box vol zit voor Persona's? Kan ik ze het beste fusen of zo?
Ik doe ook maar wat hoor, met dat fusen, probeer zoveel mogelijk overdraagbare skills te scoren en dan zo hoog mogelijk te fusen.

Heb meestal 2 persona's bij me, 1 met veel fysieke attacks en 1 met veel magic. healen etc laat ik wel aan een vrouw over B-).

Of het de beste tactiek is? geen idee, voorlopig kom ik er aardig mee door :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_125353181
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:21 schreef Puzom het volgende:

[..]

Demo gevonden in de EU store, gespeeld............maar gaat snel vervelen.

Nog steeds te wachten op een goeie NHL game!! Vita is er een prima apparaat voor.............hopen op NHL 14!
Dat zou echt geweldig zijn..
pi_125353282
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:29 schreef emokid het volgende:

[..]

Dat zou echt geweldig zijn..
Indeed. Maar nog niets over gelezen..............dus kleine kans denk ik. Markt zal wel te klein zijn...........bedoel NHL 07 is ook niet te spelen op de Vita.............
pi_125353407
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:32 schreef Puzom het volgende:

[..]

Indeed. Maar nog niets over gelezen..............dus kleine kans denk ik. Markt zal wel te klein zijn...........bedoel NHL 07 is ook niet te spelen op de Vita.............
Waarom zou je een spel dat bijna zeven jaar oud is verwachten op een Vita?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125353499
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:36 schreef Pheno het volgende:

[..]

Waarom zou je een spel dat bijna zeven jaar oud is verwachten op een Vita?
Waarom niet? Zijn wel meer oude PSP games speelbaar op de Vita ;)
pi_125353632
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:39 schreef Puzom het volgende:

[..]

Waarom niet? Zijn wel meer oude PSP games speelbaar op de Vita ;)
Dat gaat via een emulator, als EA het niet wil hebben gebeurt het niet. Maar dat zegt niets over het feit dat NHL 14 wel of niet op een Vita komt. Al was FIFA 13 een flinke teleurstelling, dus of je het wil dat EA een port maakt van NHL 14 :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125353749
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:43 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat gaat via een emulator, als EA het niet wil hebben gebeurt het niet. Maar dat zegt niets over het feit dat NHL 14 wel of niet op een Vita komt. Al was FIFA 13 een flinke teleurstelling, dus of je het wil dat EA een port maakt van NHL 14 :P
Tja liever geen port, maar beter dan niets :D
Verwacht er ook niet veel van, sinds NHL 07 is er ook geen NHL game meer gemaakt voor de portables.
pi_125354086
Ik heb het persbericht erbij gepakt, maar alleen Xbox 360 en PS3 worden genoemd
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125354299
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 14:55 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het persbericht erbij gepakt, maar alleen Xbox 360 en PS3 worden genoemd
Yup trailer gezien, alleen Xbox en PS3 dozen, op de US forums leeft het wel..............maar EA boeit de Vita niet denk ik.
pi_125355316
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:01 schreef Puzom het volgende:

[..]

Yup trailer gezien, alleen Xbox en PS3 dozen, op de US forums leeft het wel..............maar EA boeit de Vita niet denk ik.
Nee, sportgames zijn er sowieso weinig. Ik sta al bekend als fanboy bij de producer van NBA 2K, toen ik vroeg of ze voor de volgende generatie van hun NBA-game eens een Vita gingen maken. Het jaar ervoor had ik ook al iets gevraagd in die richting :') Ik ben benieuwd wat ie dit jaar tegen me gaat zeggen in LA of Keulen :D

#stugvolhouden
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125355891
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nee, sportgames zijn er sowieso weinig. Ik sta al bekend als fanboy bij de producer van NBA 2K, toen ik vroeg of ze voor de volgende generatie van hun NBA-game eens een Vita gingen maken. Het jaar ervoor had ik ook al iets gevraagd in die richting :') Ik ben benieuwd wat ie dit jaar tegen me gaat zeggen in LA of Keulen :D

#stugvolhouden
Volhouden :) Snap er niks van, Vita is juist fijn om sportgames op te spelen.
Pak liever de PSP voor NHL 07 dan dat ik de console gebruik.
pi_125356019
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:40 schreef Puzom het volgende:

[..]

Volhouden :) Snap er niks van, Vita is juist fijn om sportgames op te spelen.
Pak liever de PSP voor NHL 07 dan dat ik de console gebruik.
Dual stick, dus inderdaad prima. Idem voor shooters, fighters, eigenlijk gewoon alles. Maar ja, die zak met geld die Sony mee moet geven om er daadwerkelijk studio's mee aan de slag te krijgen blijkt groter te moeten zijn of zo?

Soul Sacrifice laat iig zien dat het echt wel kan. Ik he de demo al even, ben nu level 10 (max in de demo). Volgens mij kan morgen iedereen die demo proberen. Zeker doen, geef het een kans.

http://games.fok.nl/preview/594703/1/1/100/soul-sacrifice.html
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_125356189
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 april 2013 15:42 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dual stick, dus inderdaad prima. Idem voor shooters, fighters, eigenlijk gewoon alles. Maar ja, die zak met geld die Sony mee moet geven om er daadwerkelijk studio's mee aan de slag te krijgen blijkt groter te moeten zijn of zo?

Soul Sacrifice laat iig zien dat het echt wel kan. Ik he de demo al even, ben nu level 10 (max in de demo). Volgens mij kan morgen iedereen die demo proberen. Zeker doen, geef het een kans.

http://games.fok.nl/preview/594703/1/1/100/soul-sacrifice.html
Tja alles draait om geld denk. Maar MLB 12 en 13 zijn ook niet echt super te noemen...........

Ah goed te horen dat Soul Sacrifice bevalt, morgen inderdaad de demo even proberen!
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:06:26 #299
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_125363945
Net een ps vita gehaald voor 100 euro, nieuw bij bart smit groningen, volgens mij prijs foutje?
  dinsdag 16 april 2013 @ 19:11:27 #300
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_125364163
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 19:06 schreef Apekoek het volgende:
Net een ps vita gehaald voor 100 euro, nieuw bij bart smit groningen, volgens mij prijs foutje?
Goeie prijs!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')