Vet ouwequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:48 schreef robskem het volgende:
Nou ik was gisteren weer aan de beurt. Zoals ik eerder al aangaf staat er nu een feniks op mijn onderarm. Jaja de foto's zijn bagger.
[ afbeelding ]
en in de boeddha zit al wat kleur
[ afbeelding ]
Nog 2 keer
Mooiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:48 schreef robskem het volgende:
Nou ik was gisteren weer aan de beurt. Zoals ik eerder al aangaf staat er nu een feniks op mijn onderarm. Jaja de foto's zijn bagger.
[ afbeelding ]
en in de boeddha zit al wat kleur
[ afbeelding ]
Nog 2 keer
mij ook. is ooit eerder hier gepost.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waarvan, maar deze tekening komt mij erg bekend voor..
ah, je was me voor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Lijkt erg op een ontwerp/tat van withxhonnor: [ afbeelding ]
LIF / Het Fok! Tattoo Topic # 62 - Prikprik!
Edit: en vorig jaar postte Trippy22 ook deze tekening, dus dat zal het zijn
LIF / Het Fok! Tattoo Topic # 56 | Ink, ink, ink!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.high fives and stagedives
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:03 schreef withxhonor het volgende:
hij staat er nu een maand of watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gruwelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:27 schreef Koniomi het volgende:
Eerste sessie zit erop
[ afbeelding ]
Nu even wachten tot juni voor de tweede
heel vet!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:27 schreef Koniomi het volgende:
Eerste sessie zit erop
[ afbeelding ]
awesome!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:27 schreef Koniomi het volgende:
Eerste sessie zit erop
[ afbeelding ]
wow!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:27 schreef Koniomi het volgende:
Eerste sessie zit erop
[ afbeelding ]
Ziekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:27 schreef Koniomi het volgende:
Eerste sessie zit erop
[ afbeelding ]
Je bent nog niet thuis?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Als ik thuis ben even kijken, heb hem gebookmarkt.
Is dat niet gewoon deze: http://www.createmytattoo.com/artistsquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:02 schreef curtazimo het volgende:
Er is n tijd terug (weet niet meer welk deel) een URL gepost, waar je n ontwerp voor n tattoo kon laten maken. Een soort wedstrijd waar ontwerpers jouw wensen/eisen in een ontwerp verwerken. Daarna kon je n winnaar uitkiezen, die betaalde je en t ontwerp werd toegezonden.
Heeft iemand n idee welke site dit is? Was in elk geval Engelstalig...
Op maandag heeft (of had?) hij een vrije inloopdag. Als je op tijd daar bent, kun je de zelfde dag nog terecht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:05 schreef AppleMartini het volgende:
Heeft iemand een idee hoe lang de wachttijd voor Errol ongeveer is?
Misschien handiger om ff hier te vragen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ik ga vrijdag m'n eerste piercing laten zetten.
Ik heb de meest pijnlijke tattoo's zonder een kik te geven doorstaan, heb met oa sammy schildt en andere topsporters zitten sparren en motorongelukken overleefd maar ben nooit zo bang geweest als nu
Is een piercing pijnlijker dan bijvorbeeld een tattoo in je nek of je arm?
Of is het gewoon een beetje hetzelfde gevoel als bloed laten prikken maar dan wat pijnlijker?
Heb echt geen idee wat ik moet verwachten
Heb me neus een keer gepierced zelf gedaan, voelde een beetje heet aan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Ik ga vrijdag m'n eerste piercing laten zetten.
Ik heb de meest pijnlijke tattoo's zonder een kik te geven doorstaan, heb met oa sammy schildt en andere topsporters zitten sparren en motorongelukken overleefd maar ben nooit zo bang geweest als nu
Is een piercing pijnlijker dan bijvorbeeld een tattoo in je nek of je arm?
Of is het gewoon een beetje hetzelfde gevoel als bloed laten prikken maar dan wat pijnlijker?
Heb echt geen idee wat ik moet verwachten
Ohja, daar sttaan ook nog een paar tattoo's van mij geloof ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Misschien handiger om ff hier te vragen?
US / Show hier je tattoo of piercing M/V deel XIV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |