Dat Follow Me werd gespeeld is logisch gezien het toch een tour van dat album is. Ik miste van hetzelfde album inderdaad ook Big Freeze. En van mij had Explorers ook best gemogen. En Hysteria was ook tof geweest. Hoe dan ook heb ik natuurlijk wel genotenquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:02 schreef ganzenherder het volgende:Nummers als follow me en guiding light hadden van mij niet zo gehoeven. Hoopte stiekem om big freeze eens live te horen terwijl Hysteria wat mij betreft een must is...
Ah, ik merk meteen al dat waar ik stond het geluid gewoon bagger was...quote:
Ga naar Werchter Boutique dan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:26 schreef Schuifpui het volgende:
Kut topic, komt de hele tijd omhoog. Nu heb ik spijt dat ik niet gegaan ben.![]()
Ben niet gegaan wegens slechte ervaring qua geluid in een stadion. Paar jaar geleden Muse in het voorprogramma gehad en toen duurde het 2min voordat ik kon horen welk nummer ze eigenlijk speelde door de galm. Icm slechte verhalen over de Arena besloten om niet te gaan, maar nu baal ik.
Ja die is gaaf! Die spelen ze altijd voor Muse opkomt, dan weet je dat het bijna gaat beginnenquote:Op donderdag 6 juni 2013 12:27 schreef Jovatov het volgende:
Deze speelden ze van kwart over acht tot half negen voorafgaand aan Muse. Zo'n episch nummer, fantastisch. Had van mij nog wel wat harder gemogen toen
jaaaaaa dat ding was zoo heet!!! Ik schrok me ook echt dood van de knal ik had niet verwacht dat het nou zo luid zou zijn haha.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:53 schreef Ener-G het volgende:
En damn die vuurbal, voelde de hitte in mn nek hebben deze mensen hun wenkbrauwen nog?
Zie je daar, heb een blauw shirt aanquote:
Ik sta met een camera in m'n klauwen.quote:
Oh dan herken ik je wel.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik sta met een camera in m'n klauwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |