abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123072923
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:42 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Waarom zouden de scheidsrechters de overtredingen van van Bommel eerder met geel bestraffen dan de overtredingen van elke andere willekeurige speler? Ik kan geen reden bedenken.
Laat ik even vooropstellen dat ik niet denk dat Van Bommel gezocht wordt of dat hij eerder geel krijgt dan iemand anders.

De enige reden die ik kan bedenken is dat scheidsrechters zijn reputatie kennen. Hij probeert altijd het vriendje van de scheids te spelen en door snel geel te geven hopen ze dat hij niet de hele wedstrijd ligt te zuigen en praten.
pi_123072936
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Rare vergelijking, maar als dat je beter doet voelen is dat prima. :)
Nee, raar gedrag van spelers en andere mensen in functie van een club komt overal voor. Ajax, Feyenoord, PSV, noem maar op. Overal debielen in functie, ben maar niet bang.
Dit, dus.
pi_123072937
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:45 schreef Caland het volgende:

[..]

De bal spelen is geen vrijbrief om er debiel en van achter in te komen.
Het was meer een beetje schuin van de zijkant. En volgens mij raakte hij zijn tegenstander amper. Zijn intentie was om de bal te raken en dat is ook gelukt. Om daar geel voor te geven vind ik dus belachelijk, maar ik vrees dat we hier niet uit gaan komen.
pi_123072945
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:45 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Ik snap hem nu sowieso niet. Hiljemark die daar nooit speelt en dus alleen maar tegen kan vallen of een jeugd speler die daar al altijd speelt en alleen maar mee kan vallen. Keuze is toch snel gemaakt?
Ik snap het wel. Willems ging er vorig jaar ook kapot terwijl hij meer ervaring had dan Brenet. Maar toch, ik zou het erop wagen denk ik. Beter een echte RB dan een gemaakte die er voor het eerst moet spelen.

Of Lens. Ik sta er nog steeds niet geheel afwijzend tegenover :D Ik vond hem echt goed spelen op die plek
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_123072951
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:44 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

imago
Wat voor imago? Het imago dat hij een kaartenpakker is? Moisander en Poulsen pakten seizoenenlang ook veel kaarten, die worden nu toch ook niet 'gezocht'?
pi_123073003
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:48 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Wat voor imago? Het imago dat hij een kaartenpakker is? Moisander en Poulsen pakten seizoenenlang ook veel kaarten, die worden nu toch ook niet 'gezocht'?
Van Bommel is natuurlijk een veel bekendere speler en heeft een reputatie dat hij de nodige kaarten pakt ja. Alleen het feit al dat hij in zijn eerste 5 wedstrijden 5 maal geel kreeg, zegt wat mij betreft genoeg.
pi_123073022
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Willems ging er vorig jaar ook kapot terwijl hij meer ervaring had dan Brenet. Maar toch, ik zou het erop wagen denk ik. Beter een echte RB dan een gemaakte die er voor het eerst moet spelen.

Of Lens. Ik sta er nog steeds niet geheel afwijzend tegenover :D Ik vond hem echt goed spelen op die plek
Lens speelde niet zo goed hoor. 1 bal verloren en 1 keer goed langs zijn man gegaan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_123073034
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:45 schreef Caland het volgende:

[..]

De bal spelen is geen vrijbrief om er debiel en van achter in te komen.
Het viel wel mee hoor. Voor mijn gevoel geen geel. Nogmaals, vanuit de positie waar Vink staat snap ik dat hij hem geeft.
pi_123073064
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:49 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Lens speelde niet zo goed hoor. 1 bal verloren en 1 keer goed langs zijn man gegaan.
Weetniet. Het viel mij gewoon op dat Lens opeens lekker bezig was. Maar maakt niet uit, hij komt er toch niet te staan ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:52:33 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123073125
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het viel wel mee hoor. Voor mijn gevoel geen geel. Nogmaals, vanuit de positie waar Vink staat snap ik dat hij hem geeft.

Ik vind het vrij wild, helemaal op die plek op het veld. Komt er al vrij hoog in met zijn been waardoor het andere been weer doorzwaait naar het standbeen van zijn tegenstander. Een perfect uitgevoerde tackle maak je al glijdend met je been laag zodat je geen risico neemt om je tegenstander te blesseren.

En nogmaals, opzich hoef je er ook geen geel voor te geven maar onterecht is het ook zeker niet.

En kijk vooral even naar waar de scheids staat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin dinsdag 19 februari 2013 @ 14:53:34 #286
35723 crew  GGMM
pi_123073156
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee, raar gedrag van spelers en andere mensen in functie van een club komt overal voor. Ajax, Feyenoord, PSV, noem maar op. Overal debielen in functie, ben maar niet bang.
True, maar in dit geval zijn veel mensen het met Van Bommel eens.

Maar goed dat er mensen zijn die erkennen dat dit raar gedrag is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_123073187
Ik vind het vallen van deze speler van Utrecht (Mulenga?) eigenlijk nog vervelender dan de tackel of de beslissing van Vink. Theatrale dandy's kan ik missen als kiespijn, welk shirt ze ook aan hebben.
Dit, dus.
pi_123073238
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:54 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind het vallen van deze speler van Utrecht (Mulenga?) eigenlijk nog vervelender dan de tackel of de beslissing van Vink. Theatrale dandy's kan ik missen als kiespijn, welk shirt ze ook aan hebben.
Asare. En is niet echt theatraal. Wordt gehaakt gewoon.
pi_123073283
quote:
Als je dit al theatraal vindt, zou ik maar niet naar Real Madrid of Barcelona gaan kijken.
  dinsdag 19 februari 2013 @ 14:57:15 #290
131800 Tarado
capô de fusca
pi_123073288
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:56 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Lijkt me toch moeilijk om gewoon door te lopen inderdaad
pi_123073289

Brenet. _O_
Had Sana en die andere gozer in zijn zakje. _O_
pi_123073292
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

True, maar in dit geval zijn veel mensen het met Van Bommel eens.

Maar goed dat er mensen zijn die erkennen dat dit raar gedrag is.
Ik vind het ook niet zo heel bezwaarlijk dat van Bommel uitspreekt dat hij een mening heeft over het gezocht worden.

Ik vind het wel flauw dat je doet vermoeden dat als je voor een topclub hebt gespeeld met zoveel jaren aan ervaring en expertise dat je je mening onder stoelen of banken moet schuiven. Als hij vindt dat hij dit zo moet melden mag hij dat van mij. Sterker nog; ik heb liever dit soort types zoals Theo, van Bommel en Sjakie Polak die gewoon iets zeggen dan de gehersenspoelde typetjes die doorgaans voor de camera staan. Nadat ze een bal vanaf 30 meter strak in de kruising janken en daarmee de winnende maken glashard voor de camera beweren dat het vooral in belang van het team was, een duidelijk signaal naar de fans bla bla. :')
Dit, dus.
pi_123073315
Sluikreclame voor AIG?
BFF met GGMM
pi_123073331
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:57 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]

Brenet. _O_
Had Sana en die andere gozer in zijn zakje. _O_
Stel hem eens op tegen Feyenoord zou ik zeggen. Of is dat dan weer een te groot risico?
pi_123073340
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:56 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Die enorme schreeuw en dat schokkerig naar achter vallen van het bovenlichaam :') Ik vind dat zo irritant. En ik erger me daar inderdaad net zo hard aan als ik naar Madrid of Barcelona zit te kijken.
Dit, dus.
pi_123073342
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:57 schreef Tarado het volgende:

[..]

Lijkt me toch moeilijk om gewoon door te lopen inderdaad
Je kon er geel voor geven. Vond Vink niet echt tegen PSV fluiten ofzo. Was gewoon slecht voor PSV en Utrecht.
pi_123073349
quote:
Z'n been maakt een knik, is niet theatraal hoor.
BFF met GGMM
pi_123073368
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Z'n been maakt een knik, is niet theatraal hoor.
Ik zie de knik niet? Hij valt toch gewoon?
Dit, dus.
pi_123073380
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

Stel hem eens op tegen Feyenoord zou ik zeggen. Of is dat dan weer een te groot risico?
En is een Anti, dus voelt zich in Rotterdam wel thuis.
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Die enorme schreeuw en dat schokkerig naar achter vallen van het bovenlichaam :') Ik vind dat zo irritant. En ik erger me daar inderdaad net zo hard aan als ik naar Madrid of Barcelona zit te kijken.
Asare is best blessure gevoelig, dus is niet echt gespeeld.
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:58 schreef DonRaja het volgende:
Sluikreclame voor AIG?
Hoe bedoel je?
pi_123073391
quote:
5s.gif Op dinsdag 19 februari 2013 14:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zie de knik niet? Hij valt toch gewoon?
Ik bedoel zijn onderbeen tov bovenbeen, doordat hij klem komt tussen de benen van Bommel.
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')