Haha, lul niet zo dom man. Was een perfecte tackle op de bal. Dat vonden trouwens ook alle gasten bij VI en SV, behalve jij natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ga je al, die van afgelopen weekend was gewoon terecht. Of anders gezegd: kan je geven.
Of nog erger, je zaakwaarnemer laten bellen naar een praatprogramma over voetbal en zelf op radio 538 komen. En dat moet dan een grote speler zijn?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:39 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het altijd zo calimero om het daar over te hebben. Topclub onwaardig.
Wij zijn dan ook maar een provincieclubje gelukkigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:39 schreef GGMM het volgende:
Waarom dat? Je kan toch best een discussie hierover voeren? Mensen die dan met calimero gaan strooien hebben vaak geen argumenten. Dat is pas zielig.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:39 schreef GGMM het volgende:
Van achter, tweede been nog even lekker doorzwaaien op het standbeen van de tegenstander.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha, lul niet zo dom man. Was een perfecte tackle op de bal. Dat vonden trouwens ook alle gasten bij VI en SV, behalve jij natuurlijk.
Ja, in het begin dacht ik nog dat hij dit deed in de hoop dat scheidsrechters hem zouden ontzien. Dat hij een spelletje aan het spelen was, maar blijkbaar voelt hij zich echt onrecht aangedaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Of nog erger, je zaakwaarnemer laten bellen naar een praatprogramma over voetbal en zelf op radio 538 komen. En dat moet dan een grote speler zijn?
Hij speelde de bal, waar moet hij dat been dan laten? Het is toch geen wijvensport joh.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Van achter, tweede been nog even lekker doorzwaaien op het standbeen van de tegenstander.
Het mag wel, maar zoals ik al heb aangegeven vind ik het gewoon terecht. Valt weinig discussie over te voeren tenzij je ze stuk voor stuk gaat analiseren + alle momenten dat hij hem niet kreeg daar waar hij hem wél verdiend had in ovenweeg neemt.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom dat? Je kan toch best een discussie hierover voeren? Mensen die dan met calimero gaan strooien hebben vaak geen argumenten. Dat is pas zielig.
Waarom zouden de scheidsrechters de overtredingen van van Bommel eerder met geel bestraffen dan de overtredingen van elke andere willekeurige speler? Ik kan geen reden bedenken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jazeker. Dat zag je vooral goed bij Gozubuyuk, die hem echt voor helemaal niks geel gaf tegen Groningen en Heracles.
Jezelf quoten.quote:
Interessante vraag inderdaad.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom zouden de scheidsrechters de overtredingen van van Bommel eerder met geel bestraffen dan de overtredingen van elke andere willekeurige speler? Ik kan geen reden bedenken.
Maar jij hoeft de discussie toch zelf niet interessant te vinden? Als andere mensen daar wel over willen praten is dat toch hun goed recht?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het mag wel, maar zoals ik al heb aangegeven vind ik het gewoon terecht. Valt weinig discussie over te voeren tenzij je ze stuk voor stuk gaat analiseren + alle momenten dat hij hem niet kreeg daar waar hij hem wél verdiend had in ovenweeg neemt.
Ik vind dat vrij veel moeite voor iets wat zo kleinzielig is, eigenlijk. Vandaar ook m'n reactie.
imagoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Waarom zouden de scheidsrechters de overtredingen van van Bommel eerder met geel bestraffen dan de overtredingen van elke andere willekeurige speler? Ik kan geen reden bedenken.
Ik zeg ook niet dat ze dat niet mogen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar jij hoeft de discussie toch zelf niet interessant te vinden? Als andere mensen daar wel over willen praten is dat toch hun goed recht?
Net zo'n hoog niveau als bij Feyenoord waarbij de aanvallende middenvelder te boeken staat als Jodenjager, bij Twente een rechtszaak komt vanwege een speler die seks heeft met meisjes die over een paar jaar pas het bromfietscertificaat mogen behalen en Ajax met hun Davids die via de NOS kenbaar moet maken dat racisme de boventoon voert.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, in het begin dacht ik nog dat hij dit deed in de hoop dat scheidsrechters hem zouden ontzien. Dat hij een spelletje aan het spelen was, maar blijkbaar voelt hij zich echt onrecht aangedaan.
Opmerkelijk dat ooit zo'n grote speler zich tot dat niveau verlaagt..
Dickiequote:
De bal spelen is geen vrijbrief om er debiel en van achter in te komen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij speelde de bal, waar moet hij dat been dan laten? Het is toch geen wijvensport joh.
Oke. Als jij daar blij van wordt, dan blijf je lekker strooien met Calimero.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze dat niet mogen?Ik zeg alleen wat ik er van vind.
Ik snap hem nu sowieso niet. Hiljemark die daar nooit speelt en dus alleen maar tegen kan vallen of een jeugd speler die daar al altijd speelt en alleen maar mee kan vallen. Keuze is toch snel gemaakt?quote:
Rare vergelijking, maar als dat je beter doet voelen is dat prima.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 14:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Net zo'n hoog niveau als bij Feyenoord waarbij de aanvallende middenvelder te boeken staat als Jodenjager, bij Twente een rechtszaak komt vanwege een speler die seks heeft met meisjes die over een paar jaar pas het bromfietscertificaat mogen behalen en Ajax met hun Davids die via de NOS kenbaar moet maken dat racisme de boventoon voert.
Ik denk dat alle topclubs wel een gelijksoortig gevalletje van "da's jammer" in de organisatie heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |