Zeer goede versterking. Gaat een van de sterkhouders worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 11:52 schreef Pino112 het volgende:
Mokotjo is binnen
http://peczwolle.nl/node/25997
[..]
[ afbeelding ]
Hij sliep vroeger altijd al in een PEC-pyjama en had alle elftalfoto's aan de muur hangen.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:15 schreef Afwazig het volgende:
Overigens zegt Mokotjo dat Zwolle in een mooi stadion speelt. Hahahaha. Wat een teleurstelling gaat dat worden als hij er voor het eerst komt. Die man kunnen we niet meer serieus nemen dus.
Pluim ookquote:Op zondag 12 mei 2013 21:30 schreef Afwazig het volgende:
Fantastisch seizoen. Hing ook een leuk sfeertje op noord vandaag. Veel gelachen.
Volgend seizoen wordt weer een flinke puzzel. Avdic, Klich en Pluim zullen wel vertrekken. Toch bepalende spelers. Ik ben benieuwd maar vooralsnog geniet ik vooral nog even van dit seizoen. Bazen.
quote:Stef Nijland heeft in PEC Zwolle een nieuwe club gevonden. De 24-jarige aanvaller komt over van PSV, waar hij geen uitzicht had op speeltijd in het nieuwe seizoen. Nijland zal de komende drie jaar aan Zwolle verbonden blijven.
De spits wordt bij PEC herenigd met trainer Ron Jans, die volgend seizoen de scepter zwaait. Nijland is tevreden met de nieuwe stap in zijn carrière. "De afgelopen jaren ben ik van club naar club gegaan en voor mij was het erg belangrijk dat ik naar een team ging waar ik aan spelen toe kan komen. Ik kijk er erg naar uit om een onderdeel te zijn van deze ploeg", zo laat hij weten op de clubsite van PEC.
Eerder stond Nijland onder contract bij FC Groningen. Nadat de voorhoedespeler in 2008 overstapte naar PSV werd hij door PSV driemaal verhuurd. Bij Willem II, NEC Nijmegen en het Australische Brisbane Roar FC wist hij echter ook geen potten te breken.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)witter#ixzz2TBCZs6eN
Dat wordt RKC natuurlijkquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:24 schreef Tchock het volgende:
Eagles 3-0 voor in de finale van de playoffs. Dus waarschijnlijk volgend jaar twee geweldige wedstrijden er bij en sowieso geen laatste worden.
Wel leuk dat de onderkant volgend jaar ook spannend wordtquote:
Jep. Hoewel ploegen als NEC, ADO en PEC wel een bliksemstart in de schoenen hebben. Dat zie ik Cambuur niet doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel leuk dat de onderkant volgend jaar ook spannend wordtZal nog dringen worden onderin. RKC, NAC, Cambuur, Roda, ADO, GAE, NEC en ook PEC die relatief zwak zijn
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op zondag 02-06-2013 om 10:24:47Diederik Boer vertrekt waarschijnlijk bij PEC. Er is veel interesse voor de doelman die PEC graag wil verkopen om nog iets te verdienen. reageer retweet
Zou echt jammer zijnquote:Op zondag 2 juni 2013 10:41 schreef Pino112 het volgende:
Boer waarschijnlijk wegtwitter:ForzaPECZwolle twitterde op zondag 02-06-2013 om 10:24:47Diederik Boer vertrekt waarschijnlijk bij PEC. Er is veel interesse voor de doelman die PEC graag wil verkopen om nog iets te verdienen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |