Het staat nu 4-0 in de rust.quote:Op zondag 28 april 2013 15:22 schreef Joosie200 het volgende:
Als het gelijk blijft komen we qua puntenaantal gelijk met Heracles, doelsaldo -10 versus -8 voor Heracles. Als Feyenoord nou net zoals PSV met Grunn deed Heracles oprolt met 6-0 staan we straks gedeeld 9e ofwel linkerrijtje!
Daarom, nog genoeg tijd voor Pelle en co om er nog twee in te rossen!quote:
twitter:PECZwolle twitterde op zondag 28-04-2013 om 16:50:55Art Langeler: "Ben uitermate teleurgesteld en boos. We zijn bezig geweest met feestjes en nieuwe auto's, maar hebben niet gevlamd." #zwoutr reageer retweet
twitter:PECZwolle twitterde op zondag 28-04-2013 om 16:52:18"Als we bezig zo blijven met al die randvoorwaarden, dan waarschuw ik, dan spelen we binnenkort tegen Cambuur." #zwoutr reageer retweet
Helemaal gelijk.quote:Op zondag 28 april 2013 16:54 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PECZwolle twitterde op zondag 28-04-2013 om 16:50:55Art Langeler: "Ben uitermate teleurgesteld en boos. We zijn bezig geweest met feestjes en nieuwe auto's, maar hebben niet gevlamd." #zwoutr reageer retweet
twitter:PECZwolle twitterde op zondag 28-04-2013 om 16:52:18"Als we bezig zo blijven met al die randvoorwaarden, dan waarschuw ik, dan spelen we binnenkort tegen Cambuur." #zwoutr reageer retweet
(Bron)quote:PEC Zwolle hoeft wat betreft de concurrentie in Nederland niet meer te vrezen voor het mislopen van Europees voetbal. Alleen de Europese ranglijst kan voor de blauw-witten nog roet in het eten gooien.
Drie landen krijgen aan de hand van het Fair Play-klassement een extra plaats in de voorrondes van de Europa League. Afgaande op de laatste tussenstand mag Nederland hopen op een extra ticket en PEC Zwolle is dan de club die afgevaardigd gaat worden.
De Zwollenaren staan na speelronde 32 derde op de nationale ranglijst, met alleen Ajax en MVV voor zich. Ajax is al verzekerd van Europees voetbal en MVV dingt als Jupiler League-club niet mee. De hoogst genoteerde concurrenten, Willem II en FC Twente, zullen in de laatste twee speelrondes niet meer in staat zijn PEC te achterhalen.
Nou, daar hebben we veel plezier van gehadquote:• PEC Zwolle neemt komende zomer na een half jaar alweer afscheid van Rúnar Már Sigurjónsson • De 23-jarige IJslandse middenvelder kwam afgelopen winter transfervrij over van Valur Reykjavik, dat hem echter weer met open armen ontvangt • Sigurjónsson tekende slechts een halfjarig contract bij Zwolle en kan daardoor gratis terugkeren naar zijn vaderland • Hij kwam geen enkele keer in actie voor de ploeg van trainer Art Langeler •
Let op dat we dan nog steeds in de top drie van het landenklassement moeten eindigen. En dat is pas één keer eerder gebeurd. Meestal is de top drie Scandinavisch.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, daar hebben we veel plezier van gehad
quote:Op donderdag 9 mei 2013 17:15 schreef JJH het volgende:
http://www.rtvoost.nl/permalink.aspx?type=nieuws&id=163571
Geen Europa dus.
quote:Kamohelo Mokotjo eerste zomeraanwinst PEC Zwolle
PEC Zwolle heeft voor volgend seizoen Kamohelo Mokotjo gecontracteerd. De 22-jarige middenvelder is afkomstig van Feyenoord en tekent een driejarig contract. Hiermee is de Zuid-Afrikaanse speler de eerste aanwinst voor het nieuwe seizoen.
Mokotjo kwam in 2009 bij Feyenoord terecht. De Rotterdammers leenden hem eerst een jaar uit aan stadgenoot Excelsior. In de Jupiler League speelde hij 25 wedstrijden voor de Kralingers en werd via de play-offs promotie naar de Eredivisie afgedwongen. De drie seizoenen daarna kwam hij tot 35 optredens in het eerste elftal van Feyenoord.
Kamohelo Mokotjo is verheugd met zijn overgang naar PEC Zwolle. ,,Ik was toe aan een nieuwe uitdaging en ben blij met deze kans. PEC Zwolle toonde enkele weken geleden interesse en na een eerste gesprek met trainer Ron Jans en technisch directeur Gerard Nijkamp had ik meteen een positief gevoel. Dit seizoen heeft PEC Zwolle in veel wedstrijden een goede indruk achtergelaten. Ook speelt de club in een mooi stadion dat vrijwel altijd vol zit. Het voetbal leeft in Zwolle. Ik verheug me dan ook op een goede samenwerking en zal mijn uiterste best doen om PEC Zwolle uit te laten groeien tot een stabiele club in de Eredivisie.”
Gerard Nijkamp, technisch directeur van PEC Zwolle, is blij met de transfer. ,,Voor PEC Zwolle is Kamohelo Mokotjo een echte aanwinst. Het is een type speler, die we nog niet hebben. Hij zorgt voor een balans op het middenveld, kan de ruimte die ontstaat goed belopen en heeft veel gif in zijn spel. Wij zijn als PEC Zwolle erg blij dat het gelukt is deze speler voor meerdere seizoenen vast te leggen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |