Cool, nu maar hopen dat hij wat succesvoller wordt met Zwolle dan met zijn laatste clubquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:14 schreef Tchock het volgende:
De deal met Jans lijkt zo goed als rondVoorwaarde is dat we handhaven in de Eredivisie.
Dat is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Cool, nu maar hopen dat hij wat succesvoller wordt met Zwolle dan met zijn laatste club
Dat schijnt alweer ontkracht te zijn..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:49 schreef pleeborstel het volgende:
Las dat Langeler naar Groningen gaat.
1 punt?? Ik hoop gewoon op 3 punten terug naar Zwollequote:Op zaterdag 9 maart 2013 08:49 schreef pleeborstel het volgende:
Las dat Langeler naar Groningen gaat.
Ben benieuwd of Ajax morgen als enige van de kampioenskandidaten 6 punten van PEC pakt dit seizoen. Hoop op weer een stunt
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
1 punt?? Ik hoop gewoon op 3 punten terug naar Zwolle
lol, ik ben net wakker...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:12 schreef pleeborstel het volgende:
[..]Ik hoop op een stunt, niet op een punt
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:24 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Dan hopen we hetzelfde![]()
Jammer dat Slot niet speelt.
Persoonlijk vond ik het van beide kanten slecht gespeeld. Ajax was simpelweg beterquote:Op zondag 10 maart 2013 19:01 schreef pleeborstel het volgende:
Potverdorie, het is geen schande van Ajax te verliezen, maar PEC was wel erg zwak vandaag zeg. Makkelijk balverlies, geen controle, geen dreiging.
Ik miste toch wel Drost, hopelijk is die er vrijdag weer bij.
Ik hoop op winst van alle 3quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef Tchock het volgende:
Pffff. Dat zijn belangrijke puntenVerdediging zag er niet geweldig uit vandaag. Aanval trouwens ook niet
Als je dit spel neerzet tegen een degelijk team met een fatsoenlijke keeper ga je gewoon met 0-2 de kleedkamer in.
Maar dat deert niet, drie punten is drie punten. Nu twaalfde plek. RKC, AZ en NAC kunnen nog over ons heen komen dit weekend, als ze winnen van respectievelijk PSV, Ajax en Willem II. Ben benieuwd
Ja, gisteren speelde Gravenbeek eindelijk eens prima. Na een berg kritiek mag dat ook wel eens gezegd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:04 schreef Woffel het volgende:
Gravenbeek? Valpoort speelde lekkerAdvic met zn schwalbes
speelde ook beetje radeloos, wel lekker dat ie goaltje (met geluk) meepakte
Ik hoop dat PSV/Ajax hun wedstrijden gewoon winnen zoals het een top-3 club betaamt tegen degradatiekandidaten. NAC zie ik nog wel winnen bij Willem II (die spelen echt voor spek en bonen meequote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:08 schreef Tchock het volgende:
Nu twaalfde plek. RKC, AZ en NAC kunnen nog over ons heen komen dit weekend, als ze winnen van respectievelijk PSV, Ajax en Willem II. Ben benieuwd
Ik heb liever ook dat NAC wint. Het maakt niet uit of je twaalfde of dertiende wordt, maar hoe verder Willem II weg is, hoe veiliger je bent.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik hoop dat PSV/Ajax hun wedstrijden gewoon winnen zoals het een top-3 club betaamt tegen degradatiekandidaten. NAC zie ik nog wel winnen bij Willem II (die spelen echt voor spek en bonen mee) dus staat PEC mooi 13e straks! En met uitzicht op het linkerrijtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |