abonnement Unibet Coolblue
pi_125250999
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 20:29 schreef Gambolputty het volgende:
V&A / [TK] Laptop Geheugen

Pluspluntje voor Neo-- ^O^
Ook als koper prima aan te bevelen.
Ik had een foutje gemaakt, maar dit bleek geen probleem ;)
Oblahim
  dinsdag 16 april 2013 @ 12:29:21 #127
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_125348930
na relatief veel contact met mrbarca10messi nog steeds geen centen, ondanks meerdere beloftes.

Helaas aangifte gedaan, maar mocht hij alsnog snel met centjes over de brug komen dan kan ik de aangifte netjes intrekken

pi_125352915
Blijft zonde zoiets naamgenootje, maar wel een teken voor overige FOK!kers hier niet mee in zee te gaan ;)
Oblahim
pi_125372584
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2013 10:09 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

div-er heeft geheel belangeloos mij geholpen met mijn kabeltje. Derhalve een positief bericht voor deze user.
En Barcaconia heeft ongevraagd een vrijwillige bijdrage gedaan. Waarvoor dank. En wat maar weer eens laat zien dat het ook gezellig kan zijn op FOK, met een beetje vertrouwen als basis.
GRAAG VERWIJDEREN
pi_125445037
Ff een positieve ervaring afgeven voor domestic.

V&A / [TK] Psp met 10 games

Supersnelle levering na betaling.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_125460020
Prima ervaring met verkoper slayage in V&A / [TK/TR] PS3, XBOX 360 en Wii Games
  donderdag 18 april 2013 @ 22:50:18 #132
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_125461353
Hele goede ervaring(en) met Cnorretje in

V&A / [TK] Humax 5200C digitale harddisk decoder, nieuw in doos
en
V&A / [TK] Western digital green 2TB harddisks

Lekker vlot geregeld en alles goed verpakt.
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_125473946
Hele goede ervaring met KarsV, alles snel verstuurd, netjes verpakt en alles in hele nette staat!

V&A / [TK] Gebruikte LG Optimus L5
V&A / [TK] AKG Q460 Headphones
V&A / [AAN] Gebruikte Ipod touch 4g 8gb

:)
pi_125481442
Prima kijkertje gekocht van Atrax in dit topic.
Goed verpakt ontvangen. Graag tot een volgende keer.
GRAAG VERWIJDEREN
pi_125488347
Goede ervaringen met damani

V&A / [TK] Samsung Galaxy S GT-I9000

Toestel snel verzonden en alles in goede staat.
pi_125554082
Snel gehandeld en goed verpakt door RobertNL in V&A / [TK] Opruimig: Tablet, Telefoon, Android TV stick, NAS, en meer
Telefoon was wel een ander type dan eerst aangegeven in het topic, maar voordat hij het verstuurde heeft hij het me laten weten. Ik ben er alsnog tevreden mee.
Sig
  zondag 21 april 2013 @ 15:15:48 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_125555735
quote:
7s.gif Op zondag 21 april 2013 14:30 schreef Petturik het volgende:
Snel gehandeld en goed verpakt door RobertNL in V&A / [TK] Opruimig: Tablet, Telefoon, Android TV stick, NAS, en meer
Telefoon was wel een ander type dan eerst aangegeven in het topic, maar voordat hij het verstuurde heeft hij het me laten weten. Ik ben er alsnog tevreden mee.
Geen idee hoe ik er bij kwam om er N003 neer te zetten ipv N002 ;) Foto's en specificaties waren wel correct.
Alles verder snel afgehandeld dus een goede ervaring van deze kant!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 25 april 2013 @ 19:09:50 #138
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_125728406
Eindelijk centjes teruggekregen van mrbarca10messi

Zaak afgerond, aangifte ook integrokken.
pi_125746716
Slechte ervaring met tijdrenner aka. Eline right here!

V&A / [TK] Volvo 850 GLE (vandaag voor 600 euro!)

Basically met Eline een deal gemaakt, dag plaats en tijd afgesproken waarbij ik ook nog aanbood om eventueel eerder te komen als dat nodig mocht zijn; nee vrijdag was prima. Dag van tevoren (vandaag) een mailtje dat ze hem inmiddels onderhands had verkocht aan iemand anders die eerder was -- WAT.

Volledige mailwisseling in bovenstaand topic aanwezig.

Synopsis uit topic:

quote:
Zo zeg, blijkt er eentje lekker onbetrouwbaar te zijn hier.

- Ben ik de eerste die reageer met serieuze interesse
- Had met Eline / tijdrenner die deal voor 550, waar we hadden afgesproken dat ik vrijdag zou komen kijken en meenemen als alles in orde was
- Telefoonnummers uitgewisseld, tijd en dag afgesproken
- De dag van tevoren nog contact gehad voor adresgegevens, afspraak stond buiten kijf

---> blijkt ze 4 uur later via speurders.net in de tussentijd even snel onderhands andere kopers opgeduikeld te hebben en hem direct aan hen te hebben meegegeven.

De afspraak stond, ze heeft mijn contactgegeven - niet eens even een belletje of iets dergelijks, enkel een mail "sorry verkocht". Maak het nou. Alles voor een paar tientjes extra blijkbaar. Integriteit gewoon niet aanwezig.
Verder nagenieten van deze soap in bovenstaand topic dus.

Vermijden is mijn advies. Geen integriteit aanwezig.
The meaning of life is to give life meaning
pi_125765173
Zeer slechte ervaring met marcosta n.a.v http://forum.fok.nl/topic/1961015.

Ik krijg een laptop met een niet legitieme windows, maar dat is nog niet zo'n drama.
Krijg vandaag de laptop binnen, staat er KUT in gekrast en ik zie zojuist een groot gebrand nummer in de bovenhoek.
Maar volgens marcosta moet ik me niet aanstellen en wil ik voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Kortom mijn advies niet kopen van de gast.

Verzenden wel netjes .
Ook kreeg ik wel een laptop tas kado, maar dat drukt mijn negatieve gevoel voor wat betreft deze koop niet. Jammer.,.......

Update deze deal wordt op dit moment met marcosta behandeld, dus wordt vervolgd.....

[ Bericht 6% gewijzigd door mar1m op 26-04-2013 16:37:17 ]
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
  vrijdag 26 april 2013 @ 17:48:53 #141
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_125768589
Nav V&A / [TK] 3x WIFI Router, Homeplug , Digitenne setje

Ik heb de zyxel modem gekocht en keffo reageert snel en heeft het pakket goed ingepakt.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_125774683
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 16:09 schreef mar1m het volgende:
Zeer slechte ervaring met marcosta n.a.v http://forum.fok.nl/topic/1961015.

Ik krijg een laptop met een niet legitieme windows, maar dat is nog niet zo'n drama.
Krijg vandaag de laptop binnen, staat er KUT in gekrast en ik zie zojuist een groot gebrand nummer in de bovenhoek.
Maar volgens marcosta moet ik me niet aanstellen en wil ik voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Kortom mijn advies niet kopen van de gast.

Verzenden wel netjes .
Ook kreeg ik wel een laptop tas kado, maar dat drukt mijn negatieve gevoel voor wat betreft deze koop niet. Jammer.,.......

Update deze deal wordt op dit moment met marcosta behandeld, dus wordt vervolgd.....
Ik wilde voorstellen , aangezien je niet tevreden bent, om hem weer terug te nemen .
Dus als je hem echt niet wil mag je hem onder dezelfde voorwaarden weer terugsturen.
verzekerd en aangetekend verzenden en dezelfde staat is geld terug.
Heb ik m gepmmed en toen kreeg ik deze reactie;

p.s dat gebrande nr is heel normaal binnen bedrijven (is niet gebrand maar met een electrisch pennetje gedaan boven de voedingsingang. )maar idd vergeten te vermelden

Bedankt voor je feedback, maar ik ga hem wel bestickeren.
Want aan de machine mankeert waarschijnlijk ook niets.
Maar de volgende keer wat meer info over staat oid.

Maar goed, ik bied mijn excuses aan voor mijn bewoordingen in eerder pmmtjes.
pi_125777485
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 20:23 schreef marcosta het volgende:

[..]

Ik wilde voorstellen , aangezien je niet tevreden bent, om hem weer terug te nemen .
Dus als je hem echt niet wil mag je hem onder dezelfde voorwaarden weer terugsturen.
verzekerd en aangetekend verzenden en dezelfde staat is geld terug.
Heb ik m gepmmed en toen kreeg ik deze reactie;

p.s dat gebrande nr is heel normaal binnen bedrijven (is niet gebrand maar met een electrisch pennetje gedaan boven de voedingsingang. )maar idd vergeten te vermelden

Bedankt voor je feedback, maar ik ga hem wel bestickeren.
Want aan de machine mankeert waarschijnlijk ook niets.
Maar de volgende keer wat meer info over staat oid.

Maar goed, ik bied mijn excuses aan voor mijn bewoordingen in eerder pmmtjes.
Het gekraste kut komt niet in je verhaal voor, en het pennetjes verhaal komt niet van mij.
En nee ik had je inderdaad geen strontscheppertje moeten noemen, of dat je gonorroe kon krijgen, nadat je me had verteld dat ik voor dit koopje niet zo moest zeiken.

Maar ff ot is er ook een bios wachtwoord bij jou bekend? Want opstarten met allemaal bootopties is niet zo mijn ding.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_125781586
Prima ervaring met Dirkos1987 n.a.v. de fiets in V&A / [TK] Vakantie fiets, PS3 Games, Sportboeken en films
Fiets is in goede staat overgenomen, en onverwachts gedwongen direct uitgetest :') :+
pi_125782950
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:21 schreef mar1m het volgende:

[..]

Het gekraste kut komt niet in je verhaal voor, en het pennetjes verhaal komt niet van mij.
En nee ik had je inderdaad geen strontscheppertje moeten noemen, of dat je gonorroe kon krijgen, nadat je me had verteld dat ik voor dit koopje niet zo moest zeiken.

Maar ff ot is er ook een bios wachtwoord bij jou bekend? Want opstarten met allemaal bootopties is niet zo mijn ding.
ok laten we het hierbij voor wat het is..
biosww zal ik voor je achterhalen
  zaterdag 27 april 2013 @ 15:57:38 #146
349142 ChesterPerry
Young Brunswijk
pi_125796994
http://forum.fok.nl/topic/1953549

Ik heb deze ZGAN telefoon gekocht van Jano9, telefoon ziet er echt goed uit, beeldschermfolie er nog overheen, alle benodigdheden, oplader en doos en zeer netjes ingepakt en aangetekend verzonden.

Kortom een aan te raden verkoper, zeer goede ervaring mee gehad.
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
pi_125881824
V&A / [TK] Crucial M4 ssd 64GB

Hier van kamper86 ssd gekocht die helaas niet is aangekomen. Ook mijn eigen fout want had het verzekerd kunnen laten verzenden. Hij reageerde elke keer snel en heeft contact gezocht met de post en een moderator hoe dit op te lossen. Heeft voorgesteld 20 euro over te maken, dat vond ik een redelijke oplossing. Verder jammer dat k geen schijf heb, een les voor de volgende keer.
pi_125890566
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 21:44 schreef Sjacq het volgende:
V&A / [TK] Crucial M4 ssd 64GB

Hier van kamper86 ssd gekocht die helaas niet is aangekomen. Ook mijn eigen fout want had het verzekerd kunnen laten verzenden. Hij reageerde elke keer snel en heeft contact gezocht met de post en een moderator hoe dit op te lossen. Heeft voorgesteld 20 euro over te maken, dat vond ik een redelijke oplossing. Verder jammer dat k geen schijf heb, een les voor de volgende keer.
Ik neem aan dat het met "gewone pakketpost" verzonden is? Ook dan krijgt de verzender een 3S code mee, waarmee het pakketje te volgen is via www.tracktrace.nl
Oblahim
pi_125934729
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 april 2013 02:45 schreef Neo-- het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het met "gewone pakketpost" verzonden is? Ook dan krijgt de verzender een 3S code mee, waarmee het pakketje te volgen is via www.tracktrace.nl
Voorzover ik het begreep is het gewoon per briefpost verstuurd.
pi_125964746
Goede ervaring gehad met met Wouzziej :).

Wifi-ontvanger van gekocht, heeft wel iets langer moeten duren i.v.m. slecht geplande ziek-zijn moment van hem :@ plus Kroningsdag :P. Maar hij heeft met netjes geinformeerd en excuses aangeboden.

Maar tis uiteindelijk goed gekomen en al met al een tevreden klant :).

V&A / [TK] 3 USB Wifi adapters!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')