Andorra heeft dat toch ook meer dan 5 keer?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:56 schreef Rifmelody het volgende:
Letland wil geloof ik graag het record van Nederland verbreken...zich zo lang mogelijk niet plaatsen..
Nee zeker niet. Letland is ook altijd wel een zekerheidje als je moet kiezen wie er niet naar de finale gaan. Het is na hun winst eeuwen geleden niet meer goed gekomen. Ook dit liedje is weer niet echt best, maar dan ook weer niet slecht genoeg om echt op te vallen (a la het wanstaltige Roemenië).quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:23 schreef Toposcoupe het volgende:
Deze uitschakeling verbaasde me het minst.
Slovenië is toch laatste van alles geworden?quote:Op zondag 19 mei 2013 01:38 schreef KoningPils het volgende:
Letland, voor de derde keer laatste in vijf jaar.
quote:Op zondag 19 mei 2013 01:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Slovenië is toch laatste van alles geworden?
Letland laatste in 2e halve finale.quote:Op zondag 19 mei 2013 01:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Slovenië is toch laatste van alles geworden?
Ik ben niet zo'n aanhanger van de block voting theorie. Maar wel is het zo dat de Denen (met soms ook falikante missers ertussen, waarbij ze de finale niet halen) iets gelukkiger zijn bij het ESF dan de Letten.quote:Op zondag 19 mei 2013 02:30 schreef Elfletterig het volgende:
Grappig liedje. Leuke show-opener. Niet bijster origineel, maar ja... als je dan ziet dat Denemarken wint, terwijl dit nummer totaal onderaan eindigt, denk ik: dat had net zo goed andersom gekund.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |