PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
Wel met Kang Soo Il en Landu Landu ja. Geen Norbye, wel Matland met zijn FK stats (maar ik heb er nog geen 1 ingeschoten terwijl ik met hem bij die skill challenge zo'n hoge scoorde haalde)quote:Op maandag 18 februari 2013 12:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Met Landu Landu en Norbye?![]()
En Kang-Soo II?
Scoop turn kan met een 4* skiller alleen als je stilstaat of heel langzaam loopt.(wel dezelfde knopjes als de R-chop)quote:Op maandag 18 februari 2013 12:50 schreef Djeetje het volgende:
Als ik scoop turn wil doen doet hij bijna altijd Ronaldo chop iemand die me kan helpen ?
Ik doe hem met Ronaldo, maar dan nog doe ik aldoor Ronaldo chop.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Scoop turn kan met een 4* skiller alleen als je stilstaat of heel langzaam loopt.(wel dezelfde knopjes als de R-chop)
Met een 5* skiller hoef je alleen een nepschot te doen en hij doet een scoop turn.
Je houdt waarschijnlijk L2 in.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik doe hem met Ronaldo, maar dan nog doe ik aldoor Ronaldo chop.
Hoe kan dat dan ?
moet dat niet dan ?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je houdt waarschijnlijk L2 in.
Het is gewoon een simpel nepschot.
-Met L2+nepschot doe je een Ronaldo-chopquote:
Misschien wel een leuke speler om een teampje omheen te bouwen?quote:Op maandag 18 februari 2013 12:58 schreef Maver24 het volgende:
Upgrade Pogba ook maar eens proberen, leuke stats voor een 77 rated speler
Ik blijf aan de gang wil je zeggen , haha, nee, ik ga em in me huidige team zettenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Misschien wel een leuke speler om een teampje omheen te bouwen?
ja ik deed het met L2 bedanktquote:Op maandag 18 februari 2013 12:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
-Met L2+nepschot doe je een Ronaldo-chop
-Met alleen een nepschot doe je een scoopturn(met een 5* skiller)
Duidelijk?
Ik ben nu pas dat nepschot gaan gebruiken, werkt echt baasachtig. Vooral 1 op 1 met de keeper is echt handigquote:Op maandag 18 februari 2013 12:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
-Met L2+nepschot doe je een Ronaldo-chop
-Met alleen een nepschot doe je een scoopturn(met een 5* skiller)
Duidelijk?
Inderdaad echt een van de meest effectieve trucjes. Ik wist nooit hoe het moest en mensen versloegen mij vaak door dat trucje.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben nu pas dat nepschot gaan gebruiken, werkt echt baasachtig. Vooral 1 op 1 met de keeper is echt handigKeeper die dan hapt en kun je 'm zo binnen lopen
ik deed altijd nepschot met L2 er bij vandaar dus dat die scoop turn me niet lukte.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:02 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik ben nu pas dat nepschot gaan gebruiken, werkt echt baasachtig. Vooral 1 op 1 met de keeper is echt handigKeeper die dan hapt en kun je 'm zo binnen lopen
Scoopturn nog niet eens, maar het nepschot op zichquote:Op maandag 18 februari 2013 13:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Inderdaad echt een van de meest effectieve trucjes. Ik wist nooit hoe het moest en mensen versloegen mij vaak door dat trucje.
Toen speelde ik tegen Lindgren. en die vertelde mij dat het gewoon een nepschot was met een 5* skiller.
Ik heb nog nooit eerder tegen hem gespeeld maar hij speelde echt als een typisch Engels kut kind, verdedigend en allemaal lange ballen op de spitsen.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien iemand van XBW? De naam komt me ook bekend voor, misschien heb je wel eens eerder tegen hem gespeeld en dit toen ook laten zien.
Ik was overnieuw begonnenquote:Op maandag 18 februari 2013 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
[..]
eerst zo'n reactie plaatsen en dan 2e divisie spelen
Het erge is dat dat soort mensen dan ook nog winnen terwijl ze niks kunnenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder tegen hem gespeeld maar hij speelde echt als een typisch Engels kut kind, verdedigend en allemaal lange ballen op de spitsen.
oke dan is het je vergevenquote:Op maandag 18 februari 2013 13:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit eerder tegen hem gespeeld maar hij speelde echt als een typisch Engels kut kind, verdedigend en allemaal lange ballen op de spitsen.
[..]
Ik was overnieuw begonnen
Wel in één ruk door kampioen in alle divisies.
Ik had alles naar mijn neefje overgezet, toen club verwijderd en nu weer opnieuw begonnen.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke dan is het je vergevenhoe kan je opnieuw beginnen dan ? nieuw account ?
Ik had eerst alles verkocht (5000 kaartjes in totaalquote:Op maandag 18 februari 2013 13:17 schreef FCsuarez het volgende:
alles overzetten... 2000 kaartjes. delen door 4 per keer... dan moet je 500 trade offers doen
Ik kreeg dat gouden pakket nietquote:Op maandag 18 februari 2013 13:22 schreef FCsuarez het volgende:
wat een werk. was een nieuw accountje niet makkelijker geweest :p
krijg je nog je gouden pakket voor je manager taken ook
Begin dan helemaal opnieuw, mietjequote:Op maandag 18 februari 2013 13:21 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had eerst alles verkocht (5000 kaartjes in totaal)
Maar niet alle 5000 verkocht
Alleen de dure dingen, toen coins overgezet en toen opnieuw begonnen.
Dan had je gewoon fifa kunnen houden.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef Fuszy het volgende:
Black ops 2 het geld waard? Wil wel eens zo ragen als Gears of NL
Nee daar was ik te goed in de laatste tijd.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan had je gewoon fifa kunnen houden.
Op de PS3 niet wat een bagger versie is dat ivm de xbox versie.quote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef Fuszy het volgende:
heb jij ze op beide dan ?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op de PS3 niet wat een bagger versie is dat ivm de xbox versie.
#trollenalsdarksonic2quote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee daar was ik te goed in de laatste tijd.
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:33 schreef wieisboos het volgende:
Hebben jullie trouwens de harlem shake van gearsofnl gezien?![]()
van de 16 schoten.quote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:33 schreef wieisboos het volgende:
Hebben jullie trouwens de harlem shake van gearsofnl gezien?![]()
Serieus ik steeg boven mezelf uit. Ik won zelfs partijen in dat toernooi.quote:
Een van mijn beste matties heeft hem voor de PS3 en daar speel ik zeer regelmatig. Het is zoveel minder dan op de xbox en er zitten ook heel aparte bugs in die de xbox versie niet heeft en het ziet er gewoon niet uit op de PS3quote:
Na 2 sec weer uitgezet, wat zit hij steeds te schreeuwen danquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik goed ben troll ik niet.
Ja echt een klapjostiequote:Op maandag 18 februari 2013 13:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Na 2 sec weer uitgezet, wat zit hij steeds te schreeuwen dan
Jefferson is tenminste een fatsoenlijke keeperquote:Op maandag 18 februari 2013 13:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja echt een klapjostie
Neemt ie een corner met zijn keeper, wordt ie boos dat de keeper daarna niet in de goal staat
Ik mag toch wel zeggen dat ik goed ben?quote:Op maandag 18 februari 2013 13:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Na 2 sec weer uitgezet, wat zit hij steeds te schreeuwen dan
[..]
yakuza 3 en 4. soort sleeping dogs maar wel wat ouderquote:Op maandag 18 februari 2013 13:37 schreef Fuszy het volgende:
Welk spel moet ik dan halen?
Sleeping Dogs heb ik al uitgespeeld.
Ni no kuni ofzo lijkt me helemaal niks
Far Cry 3 ook al uitgespeeld
Fifa 13 net verkocht
Black ops 2 is dus niks???
FM 13 op de pc gaat ook dramatisch
Findi George over Van Gaalquote:“Hij zei: dus jij wilt trainer worden? Ik wilde zeggen: een betere dan jij. Maar ik hield me in. Voor je het weet begint hij tegen je te schreeuwen.”
Ik vond Hamsik fijnquote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef Revontulet het volgende:
Wie op CAM in een 4-2-3-1 italy/serie A team? Heb Miccoli al als CF of CAM, maar dan de andere positie nog
((S)IF) Hamsik?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef Revontulet het volgende:
Wie op CAM in een 4-2-3-1 italy/serie A team? Heb Miccoli al als CF of CAM, maar dan de andere positie nog
Als je met 3* skill kan omgaan welquote:Op maandag 18 februari 2013 14:04 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zo'n rijke tatta ben ik niet, is zijn NIF ook goed?
gewoon Di Natale daar zetten, goeie passing en goede afstandschotenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef Revontulet het volgende:
Sneijderquote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef Revontulet het volgende:
Hoeft niet perse 4* te zijn, denk dat ik Hamsik ga proberen danquote:Op maandag 18 februari 2013 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je met 3* skill kan omgaan wel
Wil niet meer dan 20K per speler spenderen eigenlijk.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:05 schreef Maver24 het volgende:
[..]
gewoon Di Natale daar zetten, goeie passing en goede afstandschoten
Zaratequote:Op maandag 18 februari 2013 14:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wil niet meer dan 20K per speler spenderen eigenlijk.
Boatengquote:Op maandag 18 februari 2013 14:09 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wil niet meer dan 20K per speler spenderen eigenlijk.
Ibarbo op CF.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef Revontulet het volgende:
Ik had hem laatst in mijn Serie A-team voor dat toernooi (met Ghanezen en Ivorianen) in 352. Vond hem echt bazig spelen achter de spitsenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die vind ik echt matig.
Zou hem eerder CDM doen.
NUP uit packs, UP te duur.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bizar. De gewone van Rhijn lijkt wel duurder vandaag...terwijl er nu een UP-versie is
Terwijl de NUP niet bepaald schaars is, dacht ik. Kwestie van een paar weken voordat de UP een acceptabel prijsniveau heeftquote:
Dat zijn de lastige keuzes in het leven ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:25 schreef Maver24 het volgende:
Twijfel best wel tussen 433 en 4231, alleen al om het feit dat ik in 433 EL Sharaawy en Lamela kan gebruiken maar ja, 4231 is ook wel een toffe opstelling met snelle CAM spelers
Daar twijfel ik nu dus ook tussen wil UP El Shaa graag proberenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:25 schreef Maver24 het volgende:
Twijfel best wel tussen 433 en 4231, alleen al om het feit dat ik in 433 EL Sharaawy en Lamela kan gebruiken maar ja, 4231 is ook wel een toffe opstelling met snelle CAM spelers
Volgens mij sluit het ene het andere niet uit.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:31 schreef Djeetje het volgende:
Heb nu 1,4m coins als ik me trade pile heb verkocht heb ik 1,8m coins.
Wat zal ik doen door handelen of een team maken ?
Ik heb meer dan 1m nodig om te handelenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij sluit het ene het andere niet uit.
Hoe ben je dan aan 1 miljoen gekomen zonder te handelen?quote:Op maandag 18 februari 2013 14:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 1m nodig om te handelen
Koop dan ook een xbox, kan je meedoen met zombiesquote:Op maandag 18 februari 2013 13:31 schreef Fuszy het volgende:
Je bedoelt dat je handelt door te pricefixen. Als je dat van jezelf weet, weet je ook je budget om een team te maken: een paar ton dus. Daar valt best wat leuks mee te doen, lijkt mequote:Op maandag 18 februari 2013 14:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb meer dan 1m nodig om te handelen
Geen geld voor.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Koop dan ook een xbox, kan je meedoen met zombies
Het kan wel, maar dan gaat het langzamer.quote:Op maandag 18 februari 2013 14:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe ben je dan aan 1 miljoen gekomen zonder te handelen?
Heb je veel packs geopend.
Verkoop je PS3 en koop daar een 2e hands xbox voorquote:
2 miljoen coins down the drainquote:Op maandag 18 februari 2013 13:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Begin dan helemaal opnieuw, mietje
Nah, verwacht dat ik hem nog max een jaartje heb. Daarna de nieuwe consoles. Geen zin om dan de moeite te nemen om hem te verkopen, xbox te kopen etc..quote:Op maandag 18 februari 2013 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verkoop je PS3 en koop daar een 2e hands xbox voor
Jij bent niet goed snikquote:Op maandag 18 februari 2013 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Verkoop je PS3 en koop daar een 2e hands xbox voor
Ik had voor mijn xbox een gaystation. Ik ben blij dat ik nu een xbox heb.quote:
Dit soort woordgrapjesquote:Op maandag 18 februari 2013 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had voor mijn xbox een gaystation.
Daar sluit ik me volledig bij aan: ik ben ook blij dat jij nu een xbox hebtquote:Op maandag 18 februari 2013 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nu een xbox heb.
Anders had ik je batta gegevenquote:Op maandag 18 februari 2013 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit soort woordgrapjes![]()
Zometeen begin je zeker ook weer over Lulring?
[..]
Daar sluit ik me volledig bij aan: ik ben ook blij dat jij nu een xbox hebt
Die panna van Chris Paul bij Boshquote:Op maandag 18 februari 2013 14:48 schreef ThadCastle het volgende:
http://watch.nba.com/nba/(...)01-est-wst-recap.nba
Ziek gewoon
Als ze hem zo omhoog gooien tegen het glas en dan de ander met een dunk komt dat is leip
En die alley oops
Ben je er nu al achterquote:Op maandag 18 februari 2013 15:02 schreef Djeetje het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/151782145
Scoop turn
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/80141700
Fred fifa 11![]()
haha ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben je er nu al achter
Scoop turn is het simpelste en meeste overpowerde trucje in het spel.
Wist niet eens dat dat ding zo heette, maar ik gebruik 'm elke wedstrijd wel een paar keer met Ben Arfa. Best wel effectiefquote:Op maandag 18 februari 2013 15:02 schreef Djeetje het volgende:
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/151782145
Scoop turn
Overused*quote:Op maandag 18 februari 2013 15:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ben je er nu al achter
Scoop turn is het simpelste en meeste overpowerde trucje in het spel.
Ik gebruik 'm ook wel eens maar jij bent toch echt de koning hoor, hoekje opzoeken en scoopen maarquote:
Helaas gaat hij 5x fout voor hij goed gaatquote:Op maandag 18 februari 2013 15:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm ook wel eens maar jij bent toch echt de koning hoor, hoekje opzoeken en scoopen maar
Ja en dan binnenschieten met het verkeerde been. Alleen gaat het de laatste tijd niet zo goed meerquote:Op maandag 18 februari 2013 15:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik gebruik 'm ook wel eens maar jij bent toch echt de koning hoor, hoekje opzoeken en scoopen maar
En nog altijd effectiever dan jijquote:Op maandag 18 februari 2013 15:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Helaas gaat hij 5x fout voor hij goed gaat
Nee ik geef voor in zo'n positie. Sta wel bovenaan in het rijtje van mensen die het minst voor zichzelf gaanquote:
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ik geef voor in zo'n positie. Sta wel bovenaan in het rijtje van mensen die het minst voor zichzelf gaan
Ik wacht af...quote:Op maandag 18 februari 2013 15:12 schreef Reemi het volgende:
Commentaar op elkaar hebben over clubs is altijd garantie voor fittie
Nee man, op de xbox nietquote:Op maandag 18 februari 2013 15:12 schreef Reemi het volgende:
Commentaar op elkaar hebben over clubs is altijd garantie voor fittie
Ik vrees dat ik dat ben. Ik geef de bal helaas iets te vaak af, zelfs als ik alleen voor de keeper sta.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee ik geef voor in zo'n positie. Sta wel bovenaan in het rijtje van mensen die het minst voor zichzelf gaan
Ik bedoelde bovenin.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jezelf bovenaan zo'n rijtje plaatsen
Sowieso Crookk
Je doet ook vaak roulettejes etc en achteraf zeg je: ik moet dit soort dingen niet doenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat ben. Ik geef de bal helaas iets te vaak af, zelfs als ik alleen voor de keeper sta.
Ja natuurlijk gebeurt dat wel eens, maar bijna alleen als ik dichtbij de 16 van de tegenstander sta en vaak aan de zijkant. Daar kan balverlies niet heel veel kwaad, vooral niet als er zo'n geweldige actie uit kan komen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:18 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je doet ook vaak roulettejes etc en achteraf zeg je: ik moet dit soort dingen niet doen
gewoon skillen op cdm jwzquote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gebeurt dat wel eens, maar bijna alleen als ik dichtbij de 16 van de tegenstander sta en vaak aan de zijkant. Daar kan balverlies niet heel veel kwaad, vooral niet als er zo'n geweldige actie uit kan komen.
Klopt, maar ik vind het vaak zo jammer als er mensen vrij staanquote:Op maandag 18 februari 2013 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja natuurlijk gebeurt dat wel eens, maar bijna alleen als ik dichtbij de 16 van de tegenstander sta en vaak aan de zijkant. Daar kan balverlies niet heel veel kwaad, vooral niet als er zo'n geweldige actie uit kan komen.
1 keer volgens livescorequote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
Hoevaak heeft Suarez gescoord gister?
Alsof elke voorzet ook zit, dat is misschien 1/3 of 1/4quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het vaak zo jammer als er mensen vrij staanWe scoren veel uit voorzetten (op Mathijs).
1x.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
Nee, slechter. Wat denk je zelfquote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef vandermar het volgende:
Diego Alves bij suggestions
Zou zijn IF beter dan zijn normale zijn?
Vorig jaar was zijn IF Slechter dan zijn gewone kaart...quote:
1 en een assist maar hij speelde werkelijk weergaloosquote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
Ik denk een voorzet vaker een goal oplevert dan een solo. Ik vind het vooral kut als iemand 6x zo'n solo doet, en als een ander dat dan een keer doet ipv hem voorgeeft (op zo'n solist) min of meer direct commentaar krijgt.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof elke voorzet ook zit, dat is misschien 1/3 of 1/4
Dat zal Kemy Augustien met je eens zijn ja...weergaloze schwalbequote:Op maandag 18 februari 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 en een assist maar hij speelde werkelijk weergaloos
Dat maakt mij niets uit maar ik snap niet waarom die debiel van EA.com hem in dat team doetquote:Op maandag 18 februari 2013 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 en een assist maar hij speelde werkelijk weergaloos
Ik zal even kijken voor je.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:24 schreef vandermar het volgende:
Diego Alves bij suggestions
Zou zijn IF beter dan zijn normale zijn?
Haha ik had hem al verwacht.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik zal even kijken voor je.
[ afbeelding ]
Ja hij zal beter zijn dan zijn NIF.
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal Kemy Augustien met je eens zijn ja...weergaloze schwalbe![]()
Plaatje blijft grappigquote:Op maandag 18 februari 2013 15:28 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik zal even kijken voor je.
[ afbeelding ]
Ja hij zal beter zijn dan zijn NIF.
Volgens mij was het Wim Kieftquote:Op maandag 18 februari 2013 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij valt zo idioot snel, echt walgelijk.
Het is dat gisteren diegene naast Sierd ging zeggen dat het slim was etc. anders ging Sierd weer los over wat hij van Suarez vindt
Volgens mij geef ik de bal bijna altijd wel voor als ik de bal aan de zijkant krijg. Sporadisch zit er misschien een truukje bij om voorbij de man te komen en een betere cross af te leveren maar ik ben volgens mij nog nooit met de bal naar binnen gegaan. Voornamelijk omdat mij dat toch niet luktquote:Op maandag 18 februari 2013 15:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het vaak zo jammer als er mensen vrij staanWe scoren veel uit voorzetten (op Mathijs).
Hij zou het beter niet kunnen doen maar goed zo zijn Zuid Amerikanen nou eenmaal.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zal Kemy Augustien met je eens zijn ja...weergaloze schwalbe![]()
Ik pass altijd gelijk omdat ik de bal niet wil verliezenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij geef ik de bal bijna altijd wel voor als ik de bal aan de zijkant krijg. Sporadisch zit er misschien een truukje bij om voorbij de man te komen en een betere cross af te leveren maar ik ben volgens mij nog nooit met de bal naar binnen gegaan. Voornamelijk omdat mij dat toch niet lukt
Hij valt helemaal niet snel en vaak maar zodra hij het doet dan valt meteen iedereen erover. Beetje overdreven gedoe allemaal.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij valt zo idioot snel, echt walgelijk.
Het is dat gisteren diegene naast Sierd ging zeggen dat het slim was etc. anders ging Sierd weer los over wat hij van Suarez vindt
Dus je praat het goed?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zou het beter niet kunnen doen maar goed zo zijn Zuid Amerikanen nou eenmaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
"Zo zijn zuid-amerikanen nu eenmaal"??quote:Op maandag 18 februari 2013 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij zou het beter niet kunnen doen maar goed zo zijn Zuid Amerikanen nou eenmaal.
Weet ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:30 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij geef ik de bal bijna altijd wel voor als ik de bal aan de zijkant krijg. Sporadisch zit er misschien een truukje bij om voorbij de man te komen en een betere cross af te leveren maar ik ben volgens mij nog nooit met de bal naar binnen gegaan. Voornamelijk omdat mij dat toch niet lukt
MORALEZquote:Op maandag 18 februari 2013 14:02 schreef Revontulet het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dus je praat het goed?
Man man man, dit valt me van je tegen.Ik praat het niet goed maar in Zuid Amerika is het gewoon normaal als je zo nu en dan gaat liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
"Zo zijn zuid-amerikanen nu eenmaal"??
Pfff...zo kan ik ieder verwerpelijk gedrag wel goedpraten.
Endlosung? Tja, zo was de NSDAP nu eenmaal
En dat terwijl de term Duits isquote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed maar in Zuid Amerika is het gewoon normaal als je zo nu en dan gaat liggen.
Hij zou eigenlijk een keer een gigantisch rotschop moeten krijgen en daardoor zijn been breken zodat hij 5 jaar niet meer kan voetballen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed maar in Zuid Amerika is het gewoon normaal als je zo nu en dan gaat liggen.
Een IF CB in de Eredivisie zou wel aardig zijnquote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
moisander tussen de suggestions .... na zo'n slechte pass en een intikker.
onverdiend
Wel tegen topper RKC héquote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
moisander tussen de suggestions .... na zo'n slechte pass en een intikker.
onverdiend
Hij wordt iedere wedstrijd wel een keer hard geschoptquote:Op maandag 18 februari 2013 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk een keer een gigantisch rotschop moeten krijgen en daardoor zijn been breken zodat hij 5 jaar niet meer kan voetballen.
Staat hij weer kiet met al het nare gedoe wat hij heeft gedaan
Het gebeurt niet vaak, maar ik sloot me volledig bij je aan.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij zou eigenlijk een keer een gigantisch rotschop moeten krijgen en daardoor zijn been breken zodat hij 5 jaar niet meer kan voetballen.
Staat hij weer kiet met al het nare gedoe wat hij heeft gedaan
quote:Op maandag 18 februari 2013 15:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het gebeurt niet vaak, maar ik sloot me volledig bij je aan.
PS: kan iemand hier een screen printje van maken?
Niet hard genoeg blijkbaar. Net zo lang schoppen tot hij ermee stopt.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij wordt iedere wedstrijd wel een keer hard geschopt
Al die zuid Amerikanen met Duitse namen vertrouw ik ook niet neequote:Op maandag 18 februari 2013 15:35 schreef Thorb het volgende:
al die duitsers zijn dan ook naar zuid-amerika gevlucht
Dit jaquote:Op maandag 18 februari 2013 15:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Al die zuid Amerikanen met Duitse namen vertrouw ik ook niet nee
Suarez is de verkoudheid van het voetbal. Ik weet nog dat het NAC - Ajax was. We stonden met 3-0 voor en meneer Suarez scoorde 10 minuten voor de eretreffer voor de bezoekers, door een weergaloos lobje vanaf de punt 16. Ging hij dat vervolgens vieren met allerlei nare gebaartjes naar het publiek...wat een kansloze gastquote:
In de kuip ging hij ook altijd met middelvingers en nare dingen richting het publiek en dat zal hij ongetwijfeld bij meer doen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Suarez is de verkoudheid van het voetbal. Ik weet nog dat het NAC - Ajax was. We stonden met 3-0 voor en meneer Suarez scoorde 10 minuten voor de eretreffer voor de bezoekers, door een weergaloos lobje vanaf de punt 16. Ging hij dat vervolgens vieren met allerlei nare gebaartjes naar het publiek...wat een kansloze gast
Oke dus dat simpele volk mag hem wel de hele tijd uitkafferen maar als hij dan een keer zijn middelvinger uitsteekt is de wereld te klein? Flikker toch op zegquote:Op maandag 18 februari 2013 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
In de kuip ging hij ook altijd met middelvingers en nare dingen richting het publiek en dat zal hij ongetwijfeld bij meer doen.
Als voetballer moet je je niet zo laten kennen. Ik ben voor Feyenoord maar ik heb echt geen haat richting veel ajax spelers hoor.
De enige spelers die ik niet kan luchten zijn:
Suarez en Vertonghen.
Rest heb ik geen problemen mee.
Zo zijn ze gewoon, die Belgen en Zuidamerikanenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
De enige spelers die ik niet kan luchten zijn:
Suarez en Vertonghen.
Dat weet je met Messi ook. En die kan zich wel gedragen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spelers zoals Suarez zijn een genot voor het oog 100% en wil om een wedstrijd te winnen als hij een bal krijgt dan weet je dat er iets speciaals gaat gebeuren en dat heb je maar met weinig spelers.
Je bent professional toch? Je moet je met andere dingen bezig houden. Ik heb er een gruwelijke hekel aan als spelers het publiek lopen uit te dagen. Ik heb een gruwelijke hekel aan spelers die 90 minuten lang het gras met hun pik lopen aan te duwen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke dus dat simpele volk mag hem wel de hele tijd uitkafferen maar als hij dan een keer zijn middelvinger uitsteekt is de wereld te klein? Flikker toch op zeg
Spelers zoals Suarez zijn een genot voor het oog 100% en wil om een wedstrijd te winnen als hij een bal krijgt dan weet je dat er iets speciaals gaat gebeuren en dat heb je maar met weinig spelers.
Messi kan ook een vervelend mannetje zijn hoor.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat weet je met Messi ook. En die kan zich wel gedragen.
We kunnen het er lang en breed over hebben maar als een Feyenoordspeler het had gedaan dan had jij het fantastisch gevonden ook al had je dat hier misschien niet durven toegeven. Maar goed jij vind het kennelijk normaal dat je geen emotie mag tonen als iemand 90 minuten lang word uitgescholdenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bent professional toch? Je moet je met andere dingen bezig houden. Ik heb er een gruwelijke hekel aan als spelers het publiek lopen uit te dagen. Ik heb een gruwelijke hekel aan spelers die 90 minuten lang het gras met hun pik lopen aan te duwen.
Speel het spel en doe dat op een normale manier.
DIe is niet 90 minuten lang het publiek aan het uitdagen en de tegenstander met vieze dingen. Er zijn zo gigantisch veel spelers die gewoon het spel spelen en niet lopen te irriteren.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Messi kan ook een vervelend mannetje zijn hoor.
Ik had een hekel aan de maniertjes van Guidetti, zijn praatjesquote:Op maandag 18 februari 2013 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We kunnen het er lang en breed over hebben maar als een Feyenoordspeler het had gedaan dan had jij het fantastisch gevonden ook al had je dat hier misschien niet durven toegeven. Maar goed jij vind het kennelijk normaal dat je geen emotie mag tonen als iemand 90 minuten lang word uitgescholden
Het spijt me dat ik je glazen bol grap jat maar ik vind dit plaatje te grappig om niet te gebruikenquote:
Suarez houdt non stop 2 verdedigers bezig en is beslissend bij een heel matig Liverpool hij doet het daar gewoon ontzettend goedquote:Op maandag 18 februari 2013 15:50 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind Suarez best grappig sinds die bij Liverpool zit. Wordt veel harder aangepakt daar dan in Nederland. Prachtig om te zien. Iedereen heeft een extra haat tegen hem, wat gewoon een troef is voor Liverpool.
Goede voetballer alleen de randzaken maken hem tot 's werelds meest onuitstaanbare voetballer. Net als jouw UI, hij is daar de boel aan het uitdagen. Hij kan niet normaal doen. Zet hem in het pieterbaan centrum en hij zou niet uit de toon vallen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez houdt non stop 2 verdedigers bezig en is beslissend bij een heel matig Liverpool hij doet het daar gewoon ontzettend goed
Ga weg mafketelquote:Op maandag 18 februari 2013 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede voetballer alleen de randzaken maken hem tot 's werelds meest onuitstaanbare voetballer. Net als jouw UI, hij is daar de boel aan het uitdagen. Hij kan niet normaal doen. Zet hem in het pieterbaan centrum en hij zou niet uit de toon vallen.
Het lijkt Guidetti wel.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede voetballer alleen de randzaken maken hem tot 's werelds meest onuitstaanbare voetballer. Net als jouw UI, hij is daar de boel aan het uitdagen. Hij kan niet normaal doen. Zet hem in het pieterbaan centrum en hij zou niet uit de toon vallen.
Suarez heeft de bal echt aan een touwtje lijkt het wel het is allemaal zo geniaal wat hij doet. Het is niet zo flashy als dat wat Ronaldo doet maar hij doet er echt niets voor onder.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:53 schreef ThadCastle het volgende:
Boeit me niet welke club voetballers spelen, dat vallen is kut. Mertens valt te veel bij PSV, maar hij laat ook geniale dingen zien. Suarez heeft echter ook vaak van die gekke trekjes. Dat bijten en provoceren hoeft van mij allemaal niet. Ik heb niks tegen Suarez omdat hij voor Ajax speelde, maar wel om zijn mindere trekjesBovendien vind ik zijn dribbels lelijk (die wel erg effectief zijn). Dat het een goeie voetballer is, is wel duidelijk.
Hij is een rommelaar, alle klutsballen zijn voor hem. Een prima kwaliteit, een erg goede voetballer alleen door zijn maniertjes vind ik hem een misbaksel.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez heeft de bal echt aan een touwtje lijkt het wel het is allemaal zo geniaal wat hij doet. Het is niet zo flashy als dat wat Ronaldo doet maar hij doet er echt niets voor onder.
Dan vind je Zlatan zeker ook een misbaksel?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij is een rommelaar, alle klutsballen zijn voor hem. Een prima kwaliteit, een erg goede voetballer alleen door zijn maniertjes vind ik hem een misbaksel.
Ronaldo is wel wat beter dan Suarez hoor. Nu ga je wel heel verquote:Op maandag 18 februari 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Suarez heeft de bal echt aan een touwtje lijkt het wel het is allemaal zo geniaal wat hij doet. Het is niet zo flashy als dat wat Ronaldo doet maar hij doet er echt niets voor onder.
DIe heeft ook nare trekjes ja, alleen niet in dezelfde mate als Suarez, bij lange na niet.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan vind je Zlatan zeker ook een misbaksel?
Held, helemaal vergetenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
MORALEZ
of di Natale als je rijke toeter of wat die gansters ook zeggen bent.,
Ik hoop het nietquote:Op maandag 18 februari 2013 15:56 schreef Nickskuh het volgende:
Om half 5 McClaren terug naar Engeland
Zijn dribbels zijn heel raar. Zelfs als ze fout gaan komt hij er goed uitquote:Op maandag 18 februari 2013 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had het over het dribbelen in totaal is Ronaldo inderdaad stukken beter.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ronaldo is wel wat beter dan Suarez hoor. Nu ga je wel heel ver
Motivatie waarvoor?quote:Op maandag 18 februari 2013 15:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Heeft iemand ergens wat motivatie gevonden? Ik ben die van mij een paar weken geleden kwijtgeraakt...
*start fifa maar weer eens op
Zlatan schopt ieder jaar iemand door midden is het niet tijdens een wedstrijd dan wel tijdens de training. Dat soort gasten zijn beetje apart net zoals Balotelli maar dat zijn wel de spelers waarvoor je naar het stadion gaat.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe heeft ook nare trekjes ja, alleen niet in dezelfde mate als Suarez, bij lange na niet.
Ik vind het dribbelen van Suarez echt nergens op lijken. Zo dribbelde ik ook altijd, met de hoofd naar de bal en gaan met die banaan.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had het over het dribbelen in totaal is Ronaldo inderdaad stukken beter.
Stageverslag afmaken. laatste opdrachten voor school doen en op zoek gaan naar een bedrijf voor mijn scriptie...quote:
Hij was wel vermakelijkquote:
Apart is wat anders dan gewoon een crimineel op voetbalschoenen.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zlatan schopt ieder jaar iemand door midden is het niet tijdens een wedstrijd dan wel tijdens de training. Dat soort gasten zijn beetje apart net zoals Balotelli maar dat zijn wel de spelers waarvoor je naar het stadion gaat.
Is waar ookquote:
Je gaat voor ze naar stadion omdat ze goed kunnen voetballen toch niet omdat ze af en toe iemand bijten of het ziekenhuis in trappne? Dan kun je beter K1 gaan kijkenquote:Op maandag 18 februari 2013 15:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zlatan schopt ieder jaar iemand door midden is het niet tijdens een wedstrijd dan wel tijdens de training. Dat soort gasten zijn beetje apart net zoals Balotelli maar dat zijn wel de spelers waarvoor je naar het stadion gaat.
Haha ik baalde ook echt dat hij een gele kaart pakte afgelopen weekend. Had hem er liever bij gezien.quote:Op maandag 18 februari 2013 15:58 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
10 jaar terug was hij goed, nu heeft iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt hem er het liefst bij
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Apart is wat anders dan gewoon een crimineel op voetbalschoenen.
Aah zo ja altijd lastigquote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Stageverslag afmaken. laatste opdrachten voor school doen en op zoek gaan naar een bedrijf voor mijn scriptie...
Was het gelukt met je Excel?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zijn boek; Ik, Zlatan. is geniaalquote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben sinds de zomer pas op bladzijde 60quote:Op maandag 18 februari 2013 16:02 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Zijn boek; Ik, Zlatan. is geniaal
Mijn bijnaam op de campus is nu volgens mij de Excel Held, want het is heel goed gelukt. Bijna de opdracht afquote:Op maandag 18 februari 2013 16:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Aah zo ja altijd lastig
[..]
Was het gelukt met je Excel?
Overtredingen die Ibra maakt zouden buiten het veld op bijvoorbeeld stratumseind gewoon strafbaar zijn hoor.quote:
En toch overal langs komen moet je eens indenken wat hij kan als hij zijn hoofd omhoog zou houdenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik vind het dribbelen van Suarez echt nergens op lijken. Zo dribbelde ik ook altijd, met de hoofd naar de bal en gaan met die banaan.
Nietsquote:Op maandag 18 februari 2013 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toch overal langs komen moet je eens indenken wat hij kan als hij zijn hoofd omhoog zou houden
Zet is een question met antwoord hier neer kijken of het dezelfde was die ik toen moest makenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mijn bijnaam op de campus is nu volgens mij de Excel Held, want het is heel goed gelukt. Bijna de opdracht af
[..]
Overtredingen die Ibra maakt zouden buiten het veld op bijvoorbeeld stratumseind gewoon strafbaar zijn hoor.
Ik DM zo welquote:Op maandag 18 februari 2013 16:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zet is een question met antwoord hier neer kijken of het dezelfde was die ik toen moest maken
Klopt, Suarez is inderdaad geniaal, maar vind het wel grappig om hem zo te zien dribbelen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toch overal langs komen moet je eens indenken wat hij kan als hij zijn hoofd omhoog zou houden
Die shit was simpel jongequote:
Is gewoon een Excel cursus.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die shit was simpel jongeIk dacht dat je voor die opdracht nog wel wat berekeningen moest doen ofzo, maar gewoon alles kan met data analysis
Ja blijkbaarquote:
Jawohl zijn mooie regelquote:Op maandag 18 februari 2013 16:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Chebyshev kan ik me herinneren. Zat dat erbij?
Suarez maakt het niet leuker.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:08 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind dat spelers zoals Zlatan, Balotelli en Suarez het voetbal leuker maken.
Zal toch saai worden als iedereen zich maar perfect gedraagt.
Ja wij moeten alleen 9 en 10 nog.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja blijkbaarIk weet alleen niet precies wat ik met die Hypotheses bij die opdracht 6 moet doen, maar verder heb ik mijn deel af
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:09 schreef ThadCastle het volgende:
Haha jullie hebben dezelfde die ik toen had
[ afbeelding ]
Dit zo?
Doe jij dezelfde studie als wij?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:09 schreef ThadCastle het volgende:
Haha jullie hebben dezelfde die ik toen had
[ afbeelding ]
Dit zo?
Hebben we toch niets aan, iedereen heeft andere data setsquote:Op maandag 18 februari 2013 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wij hadden alleen slechts 8 vragen. Anders had ik ze wel ff gepost
Economics. Heb ik toch al wel keer gezegd?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Doe jij dezelfde studie als wij?Welk jaar zit je?
Ja daarom, maar dat is toch wel weer iets andersquote:Op maandag 18 februari 2013 16:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Economics. Heb ik toch al wel keer gezegd?3de jaar
Economics is loting studie en alles in het Engels.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja daarom, maar dat is toch wel weer iets anders? Ik weet het allemaal niet precies, je hebt EBE, IBA en BA en dan dus blijkbaar ook nog normale Economics, en dat overlapt op allerlei plekken qua vakken en groepswerk. Erg apart
Wauw wat ben jij goedquote:Op maandag 18 februari 2013 16:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Economics is loting studie en alles in het Engels.
De Rossi.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:15 schreef Revontulet het volgende:
Twijfels Twijfels.... Pogba of De Rossi op CDM?
de Rossiquote:Op maandag 18 februari 2013 16:15 schreef Revontulet het volgende:
Twijfels Twijfels.... Pogba of De Rossi op CDM?
Is wel mogelijk, maar dan moeten ze gaan $$$.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:19 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie dat Drogba bij Fifa erin zit bij Gala, jammer dat ze em niet in UT kunne zetten. Snap dat nog altijd niet dat het niet mogelijk is om een speler aan te maken en in UT te zetten
Netjes hoor, en als ik het zo lees heb ik wel spijt dat ik niet zoiets meteen ben gaan doenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Economics is loting studie en alles in het Engels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo wil ik altijd al een keer met Carnaval gaanMaar vergeet het telkens
![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 16:25 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ken iemand die vorig jaar zo was, en 3/4de van de mensen dacht dat hij een verneukte Elvis wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo wil ik altijd al een keer met Carnaval gaanMaar vergeet het telkens
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ja ben bang dat weinig mensen het door hebben iddquote:Op maandag 18 februari 2013 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ken iemand die vorig jaar zo was, en 3/4de van de mensen dacht dat hij een verneukte Elvis was
Jij kunt mij elk moment aansprekenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar we kunnen dus een keer een Fut Meeting doen op de UvT?
Jullie volgen toch dezelfde colleges?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij kunt mij elk moment aansprekenIk jou alleen niet
Ik ben er alleen sindsdien niet geweestquote:Op maandag 18 februari 2013 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij kunt mij elk moment aansprekenIk jou alleen niet
Dat ding van marketing heb ik vanochtend ook gemistquote:Op maandag 18 februari 2013 16:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben er alleen sindsdien niet geweestMaar moet deze week wel veel
Morgen College en Toets maken, woensdag College en donderdag verplicht Marketing ding
En aangezien ik mijn groepje daarvoor nog niet ken moet ik daar sowieso wel heen voordat ik eruit gebonjourd wordt
Dat werkcollege? Krijg je daar nou te horen wat de opdracht is ofzo? Of gaat het alleen over zo'n artikel? Anders sla ik dat gewoon overquote:Op maandag 18 februari 2013 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat ding van marketing heb ik vanochtend ook gemistMaar niemand uit mijn groepje was er op 1 gast na.... en die kende ik al
Morgen heb ik vrij, woensdag ben ik er wel de hele dag
Na mijn college van vanochtend heb ik besloten om daar alleen heen te gaan als er verplichte onderdelen of zoiets zijn = maandag, woensdag en vrijdag vrijquote:Op maandag 18 februari 2013 16:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat ding van marketing heb ik vanochtend ook gemistMaar niemand uit mijn groepje was er op 1 gast na.... en die kende ik al
Morgen heb ik vrij, woensdag ben ik er wel de hele dag
Hij zei dat ze die vragen hadden besproken en dat was het wel zon beetje.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat werkcollege? Krijg je daar nou te horen wat de opdracht is ofzo? Of gaat het alleen over zo'n artikel? Anders sla ik dat gewoon over
Dat doe ik bijna altijd sowiesoquote:Op maandag 18 februari 2013 16:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Na mijn college van vanochtend heb ik besloten om daar alleen heen te gaan als er verplichte onderdelen of zoiets zijn = maandag, woensdag en vrijdag vrij
Oke, naja dan ga ik mijn groepje even mailen en dan zie ik wel of ik dat zinnig vindquote:Op maandag 18 februari 2013 16:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij zei dat ze die vragen hadden besproken en dat was het wel zon beetje.
Ja ik weet het ook niet hoor, je kunt best gaan. Maar die van mij was 8:45 in de ochtend dus dikke later, ik ga daar wel heen als ik kamers zit. Dan is het toch wat makkelijker om die vroege college's te volgen.quote:Op maandag 18 februari 2013 16:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke, naja dan ga ik mijn groepje even mailen en dan zie ik wel of ik dat zinnig vind
Maar ik zou eigenlijk naar mijn vriendin gaan woensdagavond, en heb dan geen zin om donderdagochtend vroeg weer te vertrekkenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet hoor, je kunt best gaan. Maar die van mij was 8:45 in de ochtend dus dikke later, ik ga daar wel heen als ik kamers zit. Dan is het toch wat makkelijker om die vroege college's te volgen.
Dan zou ik gewoon niet gaanquote:Op maandag 18 februari 2013 16:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik zou eigenlijk naar mijn vriendin gaan woensdagavond, en heb dan geen zin om donderdagochtend vroeg weer te vertrekkenDaarom zal ik maar even kijken
9 chem krijgenquote:Op maandag 18 februari 2013 16:48 schreef Revontulet het volgende:
Mijn 2 teams :
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
nog tips/verbeteringen/suggesties?
Hernandez krijgt geen 9 chem, maar dat was de meest goedkope BPL pacehoer. Wie zou ik daar dan neer kunnen zetten?quote:
Torres?quote:Op maandag 18 februari 2013 16:50 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hernandez krijgt geen 9 chem, maar dat was de meest goedkope BPL pacehoer. Wie zou ik daar dan neer kunnen zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |