Dat gaat het ook als het via mediamarkt loopt. Helaas is het niet anders.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:36 schreef stripe het volgende:
Nu rest mijn vraag: wat is slim om te doen? Aangezien de tv net 4 weken is gekocht wil ik de tv niet bij Phillips laten repareren. Er is me zojuist verteld dat zo'n reparatie 4 tot 6 weken in beslag gaat nemen.
Ik dacht dat Philips en ook Samsung een "zero dead pixel policy" haddenquote:Op maandag 18 februari 2013 12:43 schreef Flurry het volgende:
De vraag is wel of een dode pixel als defect beschouwd wordt. Vroeger was dat niet zo namelijk. Een paar dode pixels waren toen normaal.
quote:Op maandag 18 februari 2013 12:36 schreef stripe het volgende:
Toevallig studeer ik Rechten en weet ik dat een product minimaal 6 maanden deugdelijk moet functioneren. Als dat niet het geval is, is de verkoper verantwoordelijk voor de vervanging/reparatie.
Ik heb de tv toch bij de Mediamarkt gekocht?
quote:Op maandag 18 februari 2013 13:54 schreef jcdenboer het volgende:
Ik ga met defecte pixels altijd terug, je mag van een nieuw product verwachten dat deze goed is, ook al is het 1 pixel!!! Ze zijn verplicht dit te repareren.
Moet je is opletten! Ik koop hardware voor onze onderneming in, en kom het regelmatig tegen, en alle leveranciers voldoen er netjes aan. Particulier zelfs Alternate, BCC en Makro op de knieen gekregen om dit alsnog op te lossen. Vaak proberen ze je zogenaamde pixel garantie te verkopen. Waarom iets erbij kopen als je er al recht op hebt? Defect is defect, al is het 1 pixel, al gaat 1 geheugen module in je pc stuk, wil dat nog niet zeggen dat als de andere 3 het nog wel doen dat ze die ene niet vervangen? Dat het 1 scherm is, is niet mijn probleem....quote:Op maandag 18 februari 2013 13:58 schreef Flurry het volgende:
[..]dat is gewoon niet waar. Hangt er vanaf of er een speciale garantie wordt geboden. Verder kan je een dode pixel niet repareren. Ze moeten het hele scherm vervangen. Een nieuwe tv leveren is waarschijnlijk goedkoper.
Dan zou ik maar eens wat beter opletten tijdens colleges. Je hebt recht op 2 jaar garantie. Straight and simpel, zo schrijft de Europese wetgeving het voor.quote:Op maandag 18 februari 2013 12:36 schreef stripe het volgende:
.
Toevallig studeer ik Rechten en weet ik dat een product minimaal 6 maanden deugdelijk moet functioneren. Als dat niet het geval is, is de verkoper verantwoordelijk voor de vervanging/reparatie.
Ik heb de tv toch bij de Mediamarkt gekocht?
Praat deze jongen geen onzin aan. Het is een richtlijn en geen verordering. 2 jaar garantie is een algemeens uitgangspunt.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:22 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens wat beter opletten tijdens colleges. Je hebt recht op 2 jaar garantie. Straight and simpel, zo schrijft de Europese wetgeving het voor.
Het klopt inderdaad dat MM hier verantwoordelijk is. Jij hebt de TV daar gekocht, niet bij Philips
We hebben het over een TV, dus 2 jaarquote:Op maandag 18 februari 2013 17:28 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Praat deze jongen geen onzin aan. Het is een richtlijn en geen verordering. 2 jaar garantie is een algemeens uitgangspunt.
Er wordt gekeken naar " normaal gebruik" en niet naar jaren.
De redelijke termijn(normaal gebruik) is afhankelijk van het soort product, de kwaliteit, de prijs en wat u kon verwachten. jouw stelling is onjuistquote:Op maandag 18 februari 2013 17:30 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
We hebben het over een TV, dus 2 jaar
hmm ok, da's een goed punt.quote:Op maandag 18 februari 2013 17:32 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
De redelijke termijn(normaal gebruik) is afhankelijk van het soort product, de kwaliteit, de prijs en wat u kon verwachten. jouw stelling is onjuist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |