kan je nagaan hoe je eerste vriendje zich voelt.quote:Op zondag 17 februari 2013 23:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat verschrikkelijk: ontmaagd worden door een prostituee.
Jij bent veel leuker als je begrip toont enzo.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar grey is ook een mongool eerste klas.
Aan het eind iets van 10k kwijt en nog steeds de hoop dat die hij weer af zou kunnen spreken met die hoerquote:Op maandag 18 februari 2013 00:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar grey is ook een mongool eerste klas.
Que?quote:Op maandag 18 februari 2013 00:03 schreef tarantism het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe je eerste vriendje zich voelt.
shazaam!
Wtf, dat is wel heel kansloosquote:Op maandag 18 februari 2013 00:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De hoer wou niet, dus grey ging zijn bod verhogen om te mogen zoenen
Op het eerste oog misschien. Als je 'm beter leert kennen zal die wacko side vast duidelijker naar voren komen.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:05 schreef Faxie het volgende:
In het echt is hij op zich een prima kerel. Wel een tikkie vreemd ja....
Dat vermoed ik ook wel eigenlijk ja...quote:Op maandag 18 februari 2013 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op het eerste oog misschien. Als je 'm beter leert kennen zal die wacko side vast duidelijker naar voren komen.
God hij is gewoon echt een real life trollquote:Op maandag 18 februari 2013 00:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van de IB-groep en zijn ouders
Ehhhhhhhhhhquote:Op maandag 18 februari 2013 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op het eerste oog misschien. Als je 'm beter leert kennen zal die wacko side vast duidelijker naar voren komen.
Ahhhh. Ja, ik heb 'm ook niet gemeet.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhh
Nee, vanaf het eerste moment is het een vreemde kerel, DUIDELIJK.
Hij wou me bij een meet ook geen hand geven![]()
Hij leest ook nog wel mee denk ik.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
God hij is gewoon echt een real life troll
Als hij geen ruzie met je had, dan was hij je waarschijnlijk aan het trollenquote:Op maandag 18 februari 2013 00:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehhhhhhhhhh
Nee, vanaf het eerste moment is het een vreemde kerel, DUIDELIJK.
Hij wou me bij een meet ook geen hand geven![]()
Oké, dit wordt me te depri. Even wat optimistisch opzoeken voordat ik naar bed ga.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij leest ook nog wel mee denk ik.
Wel zonde dat hij zijn leven zo aan het vergooien isGeen werk, geen opleiding, geen sociale contacten en een zorgvuldig opgebouwde schuld.
Manipuleer zequote:Op maandag 18 februari 2013 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me slecht, ik chat met een meisje van 16 op badoo, ze is wel erg knap
En 99% kans dat ze fake is. Maar daar kom je op het station met je lullige rode roos wel achter.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me slecht, ik chat met een meisje van 16 op badoo, ze is wel erg knap
Staat er een rechercheur op je te wachten. "Ben jij kingtoppie? Ga maar even mee."quote:Op maandag 18 februari 2013 00:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En 99% kans dat ze fake is. Maar daar kom je op het station met je lullige rode roos wel achter.
'Kom maar even onder tafel, Kingtoppie'quote:Op maandag 18 februari 2013 00:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Staat er een rechercheur op je te wachten. "Ben jij kingtoppie? Ga maar even mee."
Whehe.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En 99% kans dat ze fake is. Maar daar kom je op het station met je lullige rode roos wel achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |