Blue blood had nog van die verneukte modellen, en er zijn nog wel wat merken die het ook hebben. Meestal baggermerken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Zit hier naast me in de trein iemand met een selvedge rand van een ruime 10cm.
What the fuck?
Preventief verstevigen inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:27 schreef Ditty het volgende:
Kan je iets doen tegen een beginnende crotch rip? Mijn viper begint het een beetje te begeven
Te skinny, en ik vind de fades niet echt je van het.. Maar er zijn ook nog amper gefade paartjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:13 schreef One_conundrum het volgende:
Steel Feather. Beetje onder mijn radar gebleven, maar mooie jeans zeg. Jammer alleen van de backpockets.
http://steel-feather.com/
Ik vind die backpockets juist vet, vooral hoe ze fadenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:35 schreef One_conundrum het volgende:
Mjaa, mijn bovenbenen gaat steeds meer weg. Merk ik ook met voetbal
aardige pics
quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:20 schreef M1stral het volgende:
Ik vind ze lelijk, de backpockets dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die gast spamt idd heel zn eigen topics vol haha maar vind het best grappig dat ie het zelf allemaal zo leuk vind wat ie doet dat ie het iedereen wil laten zien, heb niet echt het idee dat hij iedereen per se dingen aan wil smeren ofzo.Faka G
Is alleen een webshop dacht ik?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef Atta-boy het volgende:
Rivet 'n hide zit in Londen geloof ik
haha nee R&H is van een engelsman genaamd Danny en Steel feather is van een Noorse dude dacht ik?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:23 schreef M1stral het volgende:
Dat is die knakker van Steel Feather
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |