Wat een inkoppertje zeg.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
zou die ook spelers helpen uit de kast te komen?
haha, maar arie is een mongool die niks kan, deze man kan goed voetballenquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 19:52 schreef Bastiefcg het volgende:
Zijn ze gek geworden bij de nos? Zenden ze galatasaray - schalke uit in plaats van milan - barcelona?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Wie was de commentator?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:47 schreef alors het volgende:
Die commentator over dat Twente meer verdiend had____ Na de eerste helft zei hij ook al dat de 1-0 geflatteerd was, ik hoop dat hij bedoelde dat het ook wel 2-0 had kunnen staan, maar ik denk dat hij het anders bedoelde
Inderdaad ik ben wel van geel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:50 schreef alors het volgende:
Leuke shirts trouwens, weer eens wat anders.
sc Heerenveen - FC Twentequote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat heb ik even niet meegekregen.
Is hij wel genoeg Ariër voor jou?quote:
Ja iddquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die gemiste penal was logisch na wat de commentator zei
Ja, toestemming voor het nationale elftal krijgt hijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is hij wel genoeg Ariër voor jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |