Moet je een keer nemen, echt lekkorquote:Op zondag 17 februari 2013 19:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Nog nooit gehad![]()
Laatst wel de tomatensoep van de Unox maar daar zaten me toch is een bonken tomaat in
Sorry, ik weet niets leuksquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Als één van jullie nou iets leuks zegt kan ik ook een sig doen
Hij hielp met het maken ja omdat ik niet veel verstand heb van worsten klaarmakenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht dat ze hulp had. Mijn excuses meneer
Hahhahaha ik hou wel van pizza pepperoniquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dan heb ik dat verkeerd begrepen. Excuses voor de misopvatting mijnerzijdsquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij hielp met het maken ja omdat ik niet veel verstand heb van worsten klaarmaken
We willen allemaal seks met P_Pquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ze zijn druk bezig met worsten etenquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Stuart het volgende:
Wat zijn Promi en Tax eigenlijk rustig vandaag. Jammer wel
goed genoegquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Hahhahaha ik hou wel van pizza pepperoni
Pizza is de man waardoor ik steeds zin heb in pizza.quote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Komt door dat je te veel over worsten praatquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Stuart het volgende:
Die is geweldigquote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Pizza is de man waardoor ik steeds zin heb in pizza.
Zo koel
sorry, je was goed, maar AJ is beterquote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Pizza is de man waardoor ik steeds zin heb in pizza.
Zo koel
ik heb een leven als Tax hier isquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Stuart het volgende:
Het onderwerp is voor mij afgesloten hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Komt door dat je te veel over worsten praat
Nou, gezellig tochquote:Op zondag 17 februari 2013 19:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb een leven als Tax hier is
Okè fijne avondquote:Op zondag 17 februari 2013 19:49 schreef msacras het volgende:
[..]
i know
ik kwam alleen even hoi zeggen en nu ga ik weer
Ik ben de laatste weken rustig op FOK door werkquote:Op zondag 17 februari 2013 19:48 schreef Stuart het volgende:
bummerquote:Op zondag 17 februari 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
sorry, je was goed, maar AJ is beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |