quote:Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef Renesite het volgende:
Wat is niet toegestaan
• Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
• Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
• Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
• Software(licenties) uitgezonderd spellen.
• Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
• Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).
• Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
• Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
• Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.
• Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, www.Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
• Handel vanuit iBood en andere websites zijn vanaf heden ook niet toegestaan. De zogenaamde 'iBood boxes' accepteren wij dan ook niet.
Oh, dat weet ik zo niet. Ik heb begrepen dat het een bon is waar je mee 'betaalt'. Dus iig 2x entree en dan nog wat (maar gezien de entree hou je dan niet meer zo veel te besteden over...quote:
Ik dacht al zoiets na gekeken te hebben op de site. Ik overleg hier ook even. Was toch van plan volgende week een dagje sauna te doen. Den Bosch is alleen wel zo'n eind rijdenquote:Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik zo niet. Ik heb begrepen dat het een bon is waar je mee 'betaalt'. Dus iig 2x entree en dan nog wat (maar gezien de entree hou je dan niet meer zo veel te besteden over...). Ik dacht niet dat er een bepaald arrangement aan verbonden is. Maar ik vraag het even na, kom erop terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |