abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122990629
Van een vriendin in de aanbieding: Een saunabon voor Devarana Den Bosch twv 75 euro, geldig t/m 28 februari.

Devarana is een dure sauna, maar wel in een prachtige ambiance. Toen ik er de eerste keer was heb ik wel een uur rondgelopen om alles te bekijken/bewonderen. Er is oa een heel groot zoutbad waar je echt in kunt zwemmen, een grote kruiden'grot' die een beetje Romeinse badhuissfeer uitademt, veel verschillende sauna's, een stortregenbad, grote mooie tuin. Nou ja, kijk maar even op de site als je interesse hebt. Het is een beleving op zich. Vind ik dan.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_122991699
Mag helaas niet meer: V&A / [V&A Feedback & Policy]

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 20:26 schreef Renesite het volgende:

Wat is niet toegestaan
• Linken naar andere (verkoop)sites zoals marktplaats of speurders in je advertentie.
• Aangepaste firmware en modchips (als het om softmods gaat, zet dan de firmware terug).
• Wapens/verdedigingsmateriaal (in welke vorm dan ook).
• Software(licenties) uitgezonderd spellen.
• Het aanbieden van domeinnamen, emailadressen/bestanden, gameaccounts, bestanden of complete sites.
• Het aanbieden van dieren (voor het gratis aanbieden van dieren kun je terecht in Flora en Fauna).
• Het (Commercieel) vragen of aanbieden van diensten.
• Aanbieden van zelfgemaakte kunst en hobbyproducten.
• Het aanbieden van, of vragen naar alcohol en drugs.
Per direct wordt het aanbieden van alle (waarde)bonnen/e-tickets (in welke vorm dan ook) niet meer toegestaan op FOK. Denk hierbij bijvoorbeeld aan bonnen van FRS, www.Bol.com, Center Parcs, maar ook actiebonnen/kortingscodes bij verschillende websites.
• Handel vanuit iBood en andere websites zijn vanaf heden ook niet toegestaan. De zogenaamde 'iBood boxes' accepteren wij dan ook niet.

Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
pi_122993224
Oh, wat jammer.
Het betreft hier een cadeaubon, gekregen voor kerst. Mijn vriendin heeft geen gelegenheid meer hem voor die tijd te gebruiken. Ik ook niet en we weten niemand verder die er wel gebruik van kan maken.
Ze hoeft er ook niet per sé aan te verdienen (al is bv 25 euro mooi meegenomen), maar het is jammer als hij zomaar verloopt. :)
pi_122995584
Wat krijg je voor die 75 euro?
pi_122998404
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 17:27 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Wat krijg je voor die 75 euro?
Oh, dat weet ik zo niet. Ik heb begrepen dat het een bon is waar je mee 'betaalt'. Dus iig 2x entree en dan nog wat (maar gezien de entree hou je dan niet meer zo veel te besteden over... :o ). Ik dacht niet dat er een bepaald arrangement aan verbonden is. Maar ik vraag het even na, kom erop terug.
pi_122998547
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2013 18:28 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oh, dat weet ik zo niet. Ik heb begrepen dat het een bon is waar je mee 'betaalt'. Dus iig 2x entree en dan nog wat (maar gezien de entree hou je dan niet meer zo veel te besteden over... :o ). Ik dacht niet dat er een bepaald arrangement aan verbonden is. Maar ik vraag het even na, kom erop terug.
Ik dacht al zoiets na gekeken te hebben op de site. Ik overleg hier ook even. Was toch van plan volgende week een dagje sauna te doen. Den Bosch is alleen wel zo'n eind rijden :{ .
  Moderator zondag 24 februari 2013 @ 22:28:34 #7
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_123304589
Nope....geen bonnen :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')