PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Raar dat hij ze bij madrid nooit meer zo inschietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
wanneer kreeg je hem? welke maandquote:Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:
Mijn beste speler uit pack dit jaar was Ibra dus mag dit jaar niet klagen.
ja weet ik al niet meer.quote:
Ik heb Young en Olave, samen 30kquote:Op zondag 17 februari 2013 14:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja weet ik al niet meer.
Dit jaar heb ik dit uit packs gehaald:
1x Ibra
1x Robben
1x Xavi
3x Yaya Toure
1x Hart
1x David Silva
1x Benzema (toen hij nog 70k was)
Mijn beste is Reus...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja weet ik al niet meer.
1x Ibra
1x Robben
1x Xavi
3x Yaya Toure
1x Hart
1x David Silva
Ja, het laden bleef maar duren. Ik start Fifa nu ff opnieuw op. invite nog maar een xquote:
YOLO, gewoon doen !quote:Op zondag 17 februari 2013 14:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb weinig gold packs geopend dit jaar maar ik had Modric in mijn 2e premium gold pack ooit en een Donk in een 5k pack. In bronze/silver packs had ik veel meer geluk maar als ik alle goede spelers zou noemen zou de lijst te lang worden.
godver over geluk gesproken..quote:Op zondag 17 februari 2013 14:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja weet ik al niet meer.
1x Ibra
1x Robben
1x Xavi
3x Yaya Toure
1x Hart
1x David Silva
quote:
laatst een Aguero gekocht voor 115kquote:
Jaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:08 schreef quer het volgende:
[..]
[..]
laatst een Aguero gekocht voor 115k, wss speel je op de xbox
Die was ook hartstikke duurquote:Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef Toefjes het volgende:
Ik alleen die Finse IF keeper uit de BPL. Voor de rest helemaal niks uit packs gehaald
Die was wel gelijk een paar 100Kquote:Op zondag 17 februari 2013 14:09 schreef Toefjes het volgende:
Ik alleen die Finse IF keeper uit de BPL. Voor de rest helemaal niks uit packs gehaald
Maar je hebt nu toch helemaal niet veel coins of wel?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:12 schreef BDIL het volgende:
Van de 85+ rated spelers heb ik iedereen gekregen behalve Messi,Ronaldo, Ribery, Robben en IbrahimovicSommige zelfs 2x
Zijn tamper accounts zijn geband.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch helemaal niet veel coins of wel?
Nee, had 400k verkocht daarna wat teruggekocht en alles aan packs verspeeltquote:Op zondag 17 februari 2013 14:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar je hebt nu toch helemaal niet veel coins of wel?
Hahaquote:Op zondag 17 februari 2013 14:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, had 400k verkocht daarna wat teruggekocht en alles aan packs verspeeltHeb deze editie zeker 2,5 miljoen coins verneukt aan packs
kutlevenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:14 schreef vandermar het volgende:
Mijn zusje is echt een draak
Wij hebben nieuwe banken en die zitten fucking chill (liggen ook). Zij ligt eerst tot 2 uur op bed te stinken en vervolgens gaat ze op de bank liggen, haalt een kussen en een deken op en claimt alles weer
Ik wil het huis uit
Niang,quote:Op zondag 17 februari 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eigenlijk valt het nog wel mee wat ik qua bronzes en silvers boven de 4k uit packs heb gehaald.
Bronzes: Osborne, Benzia, Wellington Silva, IF Melo, IF Palmason, IF Winfield, IF Craddock, Kandji, Morrison, Weston, Pearce, Slew, Powell, Westcarr
Silvers: Caulker, Velazquez, Kanu, Carcela-Gonzalez, Niang, UP Fischer, Elton, Donk
Misschien nog wel meer maar dit is wat ik nog weet.
Hou je dat bijquote:Op zondag 17 februari 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eigenlijk valt het nog wel mee wat ik qua bronzes en silvers boven de 4k uit packs heb gehaald.
Bronzes: Osborne, Benzia, Wellington Silva, IF Melo, IF Palmason, IF Winfield, IF Craddock, Kandji, Morrison, Weston, Pearce, Slew, Powell, Westcarr
Silvers: Caulker, Velazquez, Kanu, Carcela-Gonzalez, Niang, UP Fischer, Elton, Donk
Ik hou ook bij welke SMLENO-spelers ik wel en niet in packs heb gehad.
Vandaag weer geschilderdquote:Op zondag 17 februari 2013 14:14 schreef vandermar het volgende:
Mijn zusje is echt een draak
Wij hebben nieuwe banken en die zitten fucking chill (liggen ook). Zij ligt eerst tot 2 uur op bed te stinken en vervolgens gaat ze op de bank liggen, haalt een kussen en een deken op en claimt alles weer
Ik wil het huis uit
Hoeveel kamers?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vandaag weer geschilderdZo snel mogelijk mn eigen huis in
Verkocht voor 42.750 volgens mij.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niang,
Hoeveel was hij nog waard?
ik had ook caulkerquote:Op zondag 17 februari 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hou ook bij welke SMLENO-spelers ik wel en niet in packs heb gehad.
Vergeleken met anderen hier zijn mijn silver pack pulls helemaal niet zo goed.. mijn bronze pack pulls wel maar daar open ik dan ook heeeeeeeeeeeel veel van. Vergeleken met vorig jaar kost het veel meer packs om iets echt goeds te pullen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:19 schreef vandermar het volgende:
DS mag nooit meer klagen vind ik, hij krijgt de allerbeste spelers uit bronze en zilveren packs.
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vandaag weer geschilderdZo snel mogelijk mn eigen huis in
Ik open niet zo veel als jou maar ik open wel heel veel maar ik krijg vrijwel alleen poep.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vergeleken met anderen hier zijn mijn silver pack pulls helemaal niet zo goed.. mijn bronze pack pulls wel maar daar open ik dan ook heeeeeeeeeeeel veel van. Vergeleken met vorig jaar kost het veel meer packs om iets echt goeds te pullen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:27 schreef Djeetje het volgende:
Wat is dat tamperen ?
Leg het me even uit.
Vorig jaar had ik als ik een reeks 400c packs opende bijna altijd wel iets goeds. Met 150 BIN en healing kaarten die iets waard waren was het ook veel makkelijker om winst te makenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik open niet zo veel als jou maar ik open wel heel veel maar ik krijg vrijwel alleen poep.
ja ik snap er niks meer van hahaquote:
Tof teamquote:
wat was dat dan eigenlijk ben pas begonnen met fifa sinds november ofzoquote:
Idd, healing cards schelen nu toch wel een slok op een borrelquote:Op zondag 17 februari 2013 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik als ik een reeks 400c packs opende bijna altijd wel iets goeds. Met 150 BIN en healing kaarten die iets waard waren was het ook veel makkelijker om winst te maken
Tsja, als je laatste staat dan moet je niet de rest volgen, anders kom je er niet voorbijquote:Op zondag 17 februari 2013 14:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tof team
Die Erik Meijer gokt altijd iets onder het mom van ik dobber onderaan dus ga iets anders doen
Ja maar daardoor komt ie alleen maar meer onderaanquote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, als je laatste staat dan moet je niet de rest volgen, anders kom je er niet voorbij
Ik heb alle 500 healing cards verkocht. Wel voor 250c de meesten. Toch zon 35 a 50K winst op gemaaktquote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, healing cards schelen nu toch wel een slok op een borrel
Prima, ik wacht (al een half uur) op je invite.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:31 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik geef het nu een laatste kans blanch.
Zeker met silver packs omdat ik silver healing vorig jaar altijd voor meer verkocht dan gold healing (rond de 600) Het was ook een manier om winst te maken omdat veel mensen ze erop zetten voor 200/300.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Idd, healing cards schelen nu toch wel een slok op een borrel
Ik zit al anderhalf uur op mijn PS zonder iets gedaan te hebben, word er ziek vanquote:Op zondag 17 februari 2013 14:31 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Prima, ik wacht (al een half uur) op je invite.
Toch zonde want had zoveel meer kunnen zijn als blessures er waren geweestquote:Op zondag 17 februari 2013 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb alle 500 healing cards verkocht. Wel voor 250c de meesten. Toch zon 35 a 50K winst op gemaakt
Iddquote:Op zondag 17 februari 2013 14:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat doet hij daar helemaal?Dat zou wel echt een goede IF zijn trouwens.
Ik zie heel veel hybrids met Lachman en Drost, sowieso staan er op het EA forum veel mooie hybrids.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IddDie past goed in mijn ere bronzes
Ik dacht btw dat hij Lach-man heette, maar tis blijkbaar latsjman
Al die accounts en alle accounts die eraan gelinkt waren hadden een dag later een ban en alles was weg. Er zijn hier alleen een paar mensen die idd coins hadden gekregen van anderen die ermee weg zijn gekomen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:41 schreef quer het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat tamperen? hebben jullie nog wat van de coins en/of spelers overgehouden? want lindgren was veel heel vrijgevig
ozz-333 . toefjes ?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die accounts en alle accounts die eraan gelinkt waren hadden een dag later een ban en alles was weg. Er zijn hier alleen een paar mensen die idd coins hadden gekregen van anderen die ermee weg zijn gekomen.
Hoe kon het ook al weer ?quote:Op zondag 17 februari 2013 14:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die accounts en alle accounts die eraan gelinkt waren hadden een dag later een ban en alles was weg. Er zijn hier alleen een paar mensen die idd coins hadden gekregen van anderen die ermee weg zijn gekomen.
Ik blijf het wat raar vinden als een Engelse commentator de naam Slot uitspreektquote:Op zondag 17 februari 2013 14:46 schreef Zhano het volgende:
Engelse commentator ziet Robert Veenstra aan voor de trainer van EE DIE OO THE HAAG
Ik kwam vorige maand nog een account tegen met 200k erop.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had van TJV en Lindgren geld bewaard ja
Deze wedstrijd mist hij zomaar alles.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je moet hem ook met 6 of 7 chem gebruiken, met 9 chem is hij drie keer niks
Ik was alles kwijt, en mijn main account is gewoon banned. Is ook de enige account waar ik mee heb getamperd. Heb verder niks aan het hele tamper gedoe overgehouden. Wel veel gelachen die dag.quote:
DTM heeft er echt miljoenen aan overgehoudenquote:Op zondag 17 februari 2013 14:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik was alles kwijt, en mijn main account is gewoon banned. Is ook de enige account waar ik mee heb getamperd. Heb verder niks aan het hele tamper gedoe overgehouden. Wel veel gelachen die dag.
Djeetjequote:Op zondag 17 februari 2013 15:00 schreef Djeetje het volgende:
32 schoten
24 schoten op doel
1x op de paal van Eto'o
3x op de lat van Eto'o
2x gemist voor open doel door Eto'o
3 doelpunten van Eto'o
en maar 9-1 gewonnen![]()
DTM? post die hier nog?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DTM heeft er echt miljoenen aan overgehouden
tim86 ook maar die wil het niet toegevenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
DTM heeft er echt miljoenen aan overgehouden
Vorig jaar had die met confetti ook al miljoenen bij elkaar gecheat. Achja zolang je maar cheat ben je hier welkomquote:Op zondag 17 februari 2013 15:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
tim86 ook maar die wil het niet toegeven
Zulke slechte verdedigingen en mentaliteiten van teams na een doelpuntquote:
Is wel in meer competities. Je ziet nu gewoon dat Feyenoord beter is en wat meer druk zet. Als Feyenoord zo door zet dan winnen ze gewoon.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zulke slechte verdedigingen en mentaliteiten van teams na een doelpunt
Maar waarom beginnen ze dan niet zo? Bij Ajax is dit ook heel vaak zo maar dan andersom, de eerste 10 minuten gaat het goed maar daarna niet meer.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is wel in meer competities. Je ziet nu gewoon dat Feyenoord beter is en wat meer druk zet. Als Feyenoord zo door zet dan winnen ze gewoon.
Het zegt genoeg over het niveau van de competitie, puur vermaak ditquote:Op zondag 17 februari 2013 15:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Is wel in meer competities. Je ziet nu gewoon dat Feyenoord beter is en wat meer druk zet. Als Feyenoord zo door zet dan winnen ze gewoon.
Je kan als team niet 90 minuten hoge druk zetten. Bij PSV zie je vaak fases waarin het goed loopt en dan weer niet. Ajax heeft dat vaak ook.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar waarom beginnen ze dan niet zo? Bij Ajax is dit ook heel vaak zo maar dan andersom, de eerste 10 minuten gaat het goed maar daarna niet meer.
Nee tja het is geen BPL/LigaBBVA/Bundes nee.. Maar dat snap je zelf ook wel tochquote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over het niveau van de competitie, puur vermaak ditEr wordt niet echt op een hoog niveau gevoetbald.
Dan nog is hij de belangrijkste schakel bij Feyenoord, zelfs als hij niet scoort.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alles lukt bij Pelle dit jaar maar ik lach me kapot als hij volgend jaar faalt
Ja dat zou leuk zijn. Ga ik een lekker avondje lachen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alles lukt bij Pelle dit jaar maar ik lach me kapot als hij volgend jaar faalt
Snap niet waarom ze hem niet neutraliseren zoals Ajax deed in de ArenAquote:Op zondag 17 februari 2013 15:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dan nog is hij de belangrijkste schakel bij Feyenoord, zelfs als hij niet scoort.
Marchetti was voor mij echt kutquote:Op zondag 17 februari 2013 15:13 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb een nieuw team gemaakt.
http://puu.sh/23ZEZ
Wat vinden jullie ervan? Zien jullie nog verbeteringen die ik kan maken anders dan Buffon in het goal en IF's?
Ik weet niet wat de regels zijn bij het toernooi? Of er ergens beschreven staat dat het over 2 wedstrijden gaat, of dat het idd op uitgoals gaat, of dat er een beslissingswedstrijd moet komenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
???
Volgens mij ben ik door op basis van uitgoals.
Welke console heb je ?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:13 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie ervan? Zien jullie nog verbeteringen die ik kan maken anders dan Buffon in het goal en IF's?
Is ieder van jullie 1x de host geweest? Zo ja, dan lijkt me uitgoals de beslissend zullen zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de regels zijn bij het toernooi? Of er ergens beschreven staat dat het over 2 wedstrijden gaat, of dat het idd op uitgoals gaat, of dat er een beslissingswedstrijd moet komen
Ja, ik wil ook gewoon Buffon maar daar heb ik de coins nog niet voor.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Marchetti was voor mij echt kut![]()
Jammer anders had ik nog wel een Konko voor je die zijn namelijk zo maar gestegenquote:
Die is nog slechterquote:Op zondag 17 februari 2013 15:15 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook gewoon Buffon maar daar heb ik de coins nog niet voor.
Je kan denk ik beter Gundogan CDM doen en dan Dante eruit voor Santana bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:13 schreef jepperdeprep het volgende:
[ afbeelding ]
Fuszy? Het was toch volgens de Europese regels?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:14 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de regels zijn bij het toernooi? Of er ergens beschreven staat dat het over 2 wedstrijden gaat, of dat het idd op uitgoals gaat, of dat er een beslissingswedstrijd moet komen
Daar had ik ook al aan gedacht maar dan heb ik weer zo'n half Borussia Dortmunt teamquote:Op zondag 17 februari 2013 15:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan denk ik beter Gundogan CDM doen en dan Dante eruit voor Santana bijvoorbeeld.
Ik denk dat jij door bent. Volgens mij gaat het gewoon om uitdoelpunten (probleem bij Lindgren en nog iemand voor eerste plek was dat ook die gelijk waren)quote:Op zondag 17 februari 2013 15:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Bij mij won Blanch met 0-1.
Bij Blanch won ik met 1-2.
Hadden jullie eigenlijk vooraf moeten afspreken. Nu is het duidelijk dat jij voor uitgoals wilt gaan, en blanch voor de beslissingswedstrijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Bij mij won Blanch met 0-1.
Bij Blanch won ik met 1-2.
Ik wacht op de uitspraak van Fuszy, die is bindend.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Fuszy? Het was toch volgens de Europese regels?
Mja een CDM in 4222 moet wel kunnen schieten eigenlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 15:17 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Daar had ik ook al aan gedacht maar dan heb ik weer zo'n half Borussia Dortmunt team
jij bent niet welkom.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:05 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vorig jaar had die met confetti ook al miljoenen bij elkaar gecheat. Achja zolang je maar cheat ben je hier welkom
Die hield bij mij echt helemaal niets. IF Marchetti is de beste Serie a keeperquote:Op zondag 17 februari 2013 15:18 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Echt? Zijn stats zijn anders behoorlijk nice.
Ja, ik heb het voor de wedstrijd 2x gevraagd, maar daar heb ik toen geen antwoord op gekregen. Als het om 1 wedstrijd ging vind ik het ook prima, dan ben ik namelijk doorquote:Op zondag 17 februari 2013 15:18 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hadden jullie eigenlijk vooraf moeten afspreken. Nu is het duidelijk dat jij voor uitgoals wilt gaan, en blanch voor de beslissingswedstrijd.
Gezien jij zelf vroeg of jullie met uitgoals-regeling speelden, lijkt dat me de beste oplossing.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja, ik heb het voor de wedstrijd 2x gevraagd, maar daar heb ik toen geen antwoord op gekregen. Als het om 1 wedstrijd ging vind ik het ook prima, dan ben ik namelijk door
Toen heb ik gezegd volgens de uitgoals.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ja, ik heb het voor de wedstrijd 2x gevraagd, maar daar heb ik toen geen antwoord op gekregen. Als het om 1 wedstrijd ging vind ik het ook prima, dan ben ik namelijk door
Ik stelde ook een beslissingsduel voor, dus wat je nu zegt is niet bepaald logisch.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gezien jij zelf vroeg of jullie met uitgoals-regeling speelden, lijkt dat me de beste oplossing.
Was het maar zo'n feest, dan zou ik het ook gewoon toegevenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
tim86 ook maar die wil het niet toegeven
nee 5k ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
QuincyIs die nog wat waard
?
Helaas niet veel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
QuincyIs die nog wat waard
?
Oké prima, gefeliciteerd Ajacied!quote:
Sorry voor de onduidelijkheidquote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Oké prima, gefeliciteerd Ajacied!
Het was een hete strijd.
8k is toch al mooiquote:
Geen Sereroquote:Op zondag 17 februari 2013 15:20 schreef Reemi het volgende:
Dat wordt wat met deze voorhoedetwitter:
Geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen er erg moeilijk over hadden kunnen doen. Zeker als het nergens is geschreven, kan jouw uitspraak nu natuurlijk beïnvloed zijn of iets in die trant. Maargoed, dit was dan mijn bijdrage aan het toernooiquote:
De oude eruit halen en kijken wat het is.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef Dudeweiser het volgende:
nou harde schijf is dus naar de klote van die laptopHoe weet ik welke HDD ik moet kopen om hem te vervangen? (IDE, SATA, 2,5inch?)
Ja inderdaadquote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als hij in de BPL speelde ging hij voor 100k ongeveer.
dat is het probleem, ik krijg hem er niet uitquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
De oude eruit halen en kijken wat het is.
Olliquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Fuszy het volgende:
Taylor Swift is nog leuker. Olli is wel een baas. Zodra die te koop is ga ik er eentje halen in Blijdorp
Wat was de laptop ookalweer?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is het probleem, ik krijg hem er niet uitDe brackets waar ie in zit geklemd zitten weer vast aan de behuizing, en die krijg ik er niet vanaf
Beetje á la Fer? Een olifant kopen maar geen tuin hebben? hihihahohoquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Fuszy het volgende:
Taylor Swift is nog leuker. Olli is wel een baas. Zodra die te koop is ga ik er eentje halen in Blijdorp
Ja ik begrijp het helemaal. Ik had eigenlijk de normale toernooiregels moeten pakken zoals bij de CL. Daar is het ook op uitgoals.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen er erg moeilijk over hadden kunnen doen. Zeker als het nergens is geschreven, kan jouw uitspraak nu natuurlijk beïnvloed zijn of iets in die trant. Maargoed, dit was dan mijn bijdrage aan het toernooi
Ik heb wel een tuin, maar ik hoop dat die kan zwemmenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Beetje á la Fer? Een olifant kopen maar geen tuin hebben? hihihahoho
Thanks, het had net zo goed aan jou kant kunnen uitvallen.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:23 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Oké prima, gefeliciteerd Ajacied!
Het was een hete strijd.
Twee halve finalisten uit poule D.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:25 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Halve finales zijn bekend.
De winnaars over twee wedstrijden moeten tegen elkaar in de finale.
De verliezers moeten tegen elkaar voor de derde plek.
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb wel een tuin, maar ik hoop dat die kan zwemmen.
Maar er zijn geen schroefjes om de bracket los te makenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Packard Bell Easynote TK85-GO-231
Hard-fi is coolquote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bring it on - Hard-fi in de reclame
Maak eens een foto van je oude hdd.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Packard Bell Easynote TK85-GO-231
de brackets zitten met kleine schroefjes vast aan de HD, aan de ene kant krijg je die er wel vanaf, maar aan de andere kant niet, omdat die bracket tegen de rest van de behuizing zit. Verder zitten er een soort van uitsteeksels aan die brackets, die klemmen in uitsparingen in de behuizing.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar er zijn geen schroefjes om de bracket los te maken
Jaa, beestje is het hè?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:28 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Thanks, het had net zo goed aan jou kant kunnen uitvallen.
En ik word toch wel gek van die M'Voto, daar kom ik nooit langs
Hmm... heb je zoals fuszy al zei een foto ervan?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de brackets zitten met kleine schroefjes vast aan de HD, aan de ene kant krijg je die er wel vanaf, maar aan de andere kant niet, omdat die bracket tegen de rest van de behuizing zit. Verder zitten er een soort van uitsteeksels aan die brackets, die klemmen in uitsparingen in de behuizing.
quote:
Wist ik wel! Ik zal aan je denken als ik de cup krijgquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:34 schreef S0nic het volgende:
Jammer dat Serero niet in de basis staat
quote:
2 goals 1 assistquote:Op zondag 17 februari 2013 15:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoeveel assists?
1 goal en 1 pen lijkt me niet overtuigend
Inderdaad. Daar had meer ingezeten.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:45 schreef Tim86 het volgende:
Wat een kans voor Zwolle..lekkere redding
BO straks dus?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:37 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb mijn fifa gesloopt door FUT.![]()
Ik moest de laatste wedstrijd winnen om kampioen te worden in divisie 1 maar die vieze pauper maakt de 2-2 in de 85st minuut.
Sla ik op de tafel waar ook de xdoos op staat... 2 sec later.. disc disc unreadable
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
DARKSONIC HEEFT HET TOPIC VERNEUKT
mag ik dat zeggen
ja dat mag ik zeggen
Wüst
Koop er gewoon een op marktplaats je hebt toch al een online pass op die accountquote:Op zondag 17 februari 2013 15:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja moet maar.
Morgen nieuwe kopen.
Van wie is die laptop? Niet van jou toch?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
fuck this shit ik stuur hem wel naar een computernerd (GJE)
Ik zojuist Stenderup ofzoquote:Op zondag 17 februari 2013 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg net de 1e UP van vandaag in een pack (Finnbogason) maar hij zal wel niks waard zijn.
EDIT: nee dus, hij gaat niet eens weg voor 200 BIN
Jij gaat tuurlijk eerst Ajax kijken?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Koop er gewoon een op marktplaats je hebt toch al een online pass op die account
Die heeft wel echt goede stats maar hij zal ook wel niks waard zijn. Waarom Brondby 4 UPs heeft gekregen weet ik ook niet want ze staan bijna onderaanquote:
van mn zus jaquote:Op zondag 17 februari 2013 15:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van wie is die laptop? Niet van jou toch?
Ik heb al 2x bronze mini pack en 1x 250cquote:Op zondag 17 februari 2013 15:54 schreef Anonymous61 het volgende:
niet slecht.. (1ste keer zo'n gratis pakje van EA )
Ja vanavond ben ik er wel weerquote:Op zondag 17 februari 2013 15:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij gaat tuurlijk eerst Ajax kijken?
vraag maar aan detective Paulquote:Op zondag 17 februari 2013 15:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pics van je zus zodat we het probleem beter kunnnen inschatten?
Dat was een goede tip nietwaar?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:00 schreef Djeetje het volgende:
Konko gaat vandaag als warmebroodjes weg
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:01 schreef Anonymous61 het volgende:
pff als ik geld had...
[ afbeelding ]
ja zeker heb er vandaag al 10 verkocht.quote:
Die CB'squote:Op zondag 17 februari 2013 16:01 schreef Anonymous61 het volgende:
pff als ik geld had...
[ afbeelding ]
zo goed is dit team nietquote:Op zondag 17 februari 2013 16:01 schreef Anonymous61 het volgende:
pff als ik geld had...
[ afbeelding ]
quote:
Mulder is daar zo slecht in ookquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 16:04 schreef Toefjes het volgende:
Vervelend. Op achterstand tegen een degradatie kandidaat.
Nice Toefjes, nice.quote:Op zondag 17 februari 2013 16:04 schreef Toefjes het volgende:
Vervelend voor AZ ookquote:Op zondag 17 februari 2013 16:04 schreef Toefjes het volgende:
2k ong waardquote:Op zondag 17 februari 2013 16:07 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Kreeg net UP Lustig![]()
Er is er pas één op de markt
Ik had hem pas voor 1,9k verkochtquote:Op zondag 17 februari 2013 16:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
En hem dan snel van hem kopen en voor veel meer doorverkopen he
Ongeveer 4.5K? En hoeveel precies?quote:Op zondag 17 februari 2013 16:09 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Nee heb hem voor 4.5k ong. erop gezet
4800 buy now, goed korte termijn geheugenquote:Op zondag 17 februari 2013 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ongeveer 4.5K? En hoeveel precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |