Dat Hozumi nu de 5 mag rijdenquote:
Helaas?quote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ajacied422 post helaas niet mee
Hozumiquote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Hozumi nu de 5 mag rijden
Ja, maar het blijft een flauwekulregel.quote:
Hozumi reed gisteren een veel betere 3km dan Van Beek. Op zich valt er wel wat voor te zeggen dat zij mag rijden.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Hozumi nu de 5 mag rijden
Ik vind het wel terecht. Het is inderdaad een allround-toernooi en daar hoort de langste afstand ook bij. Anders ga je allrounders met sterkere sprintafstanden bevoordelen boven allrounders met sterkere lange afstanden.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef DeeBee het volgende:
Die intens domme regel dat nu een kneus op de 16e plaats wel de laatste afstand mag rijden en niet de top-8 van het klassement... Het is toch een fucking allround toernooi...
Dit jaar al voor plek 2. Valkenburg zal moeite krijgen om Shikhova in deze vorm op de 5km genoeg voorsprong te pakken.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef Norrage het volgende:
Maar Schikova goed zegdat wordt een geduchte concurrent volgend jaar
Maar dan ga je er vanuit dat Hozumi 26 seconden sneller kan op de 5km dan Van Beek.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht. Het is inderdaad een allround-toernooi en daar hoort de langste afstand ook bij. Anders ga je allrounders met sterkere sprintafstanden bevoordelen boven allrounders met sterkere lange afstanden.
Ja, op die manier is er wel weer wat voor te zeggen...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht. Het is inderdaad een allround-toernooi en daar hoort de langste afstand ook bij. Anders ga je allrounders met sterkere sprintafstanden bevoordelen boven allrounders met sterkere lange afstanden.
Eerder gewoon Nesbitt. Die is dit jaar aan het investeren in de langere afstanden. Dat is hier weliswaar niet te zien maar ik neem ook aan dat het gewoon als basis gaat dienen voor de 1000 en 1500 volgend jaar.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:55 schreef Norrage het volgende:
Maar Schikova goed zegdat wordt een geduchte concurrent volgend jaar
Ik heb het over de OS natuurlijkquote:Op zondag 17 februari 2013 14:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Dit jaar al voor plek 2. Valkenburg zal moeite krijgen om Shikhova in deze vorm op de 5km genoeg voorsprong te pakken.
De Vries en Njatun gaan voor de 4e plek, denk ik.
Maar Nesbitt is dat natuurlijk al. In een allround toernooi is ze altijd wat minderquote:Op zondag 17 februari 2013 14:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eerder gewoon Nesbitt. Die is dit jaar aan het investeren in de langere afstanden. Dat is hier weliswaar niet te zien maar ik neem ook aan dat het gewoon als basis gaat dienen voor de 1000 en 1500 volgend jaar.
Iedereen die top-8 5km en het klassement rijdt is zeker van de 5km...de rest wordt aangevuld met de beste rijders van de 3km en het klassement.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:02 schreef Wombcat het volgende:
Hoe is het reglement nu dan? (Wie de laatste afstand mag rijden? Eerste 8 op de 3 met aangevuld beste van het klassement oid?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |