Da's toch gebaseerd op het EK?quote:Op zondag 17 februari 2013 15:34 schreef MiLalaa het volgende:
maarruh.. heeft dit nog consequenties voor aantal startplekken volgend jaar?
Die rus gaat het wel redden.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt het dan toch weer 3 Nederlanders?
Shikhova haalt het wel hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt het dan toch weer 3 Nederlanders?
Oh mja die houdt het welquote:
uhmm. Bloemen reed rampzalig toen. Maar ik weet niet meer of dat nog effect had.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef Marcoss het volgende:
WK sprint verloren we er eentje toch, WK allround niet?
Precies, Groothuis verneukte zijn laatste 1000m, daardoor volgend jaar maar 3 man naar het WK sprint.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:36 schreef Marcoss het volgende:
WK sprint verloren we er eentje toch, WK allround niet?
Ik moet nog maar zien of Sablikova haar oude niveau haalt.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:42 schreef Norrage het volgende:
5k misschien kansrijker op zilver, maar op de 1000 kansrijker voor goud zou ik denkeb
Op Ek was die 5k nog fantastisch, voor een geblesseerde zekerquote:Op zondag 17 februari 2013 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien of Sablikova haar oude niveau haalt.
oh Sablikova wel hoor. Ik vertrouw die enge coach van haar voor geen meter. Beetje oostblok-dope en gaan op die OSquote:Op zondag 17 februari 2013 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik moet nog maar zien of Sablikova haar oude niveau haalt.
Ja, en de nederlanders rijden allemaal schoonquote:Op zondag 17 februari 2013 15:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh Sablikova wel hoor. Ik vertrouw die enge coach van haar voor geen meter. Beetje oostblok-dope en gaan op die OS
5 seconde en Wust hoefde ook niet tot het gaatje te gaan.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Op Ek was die 5k nog fantastisch, voor een geblesseerde zeker
op de 5k wel.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, en de nederlanders rijden allemaal schoon
Nou....neequote:Op zondag 17 februari 2013 15:46 schreef Remzz het volgende:
Wust heeft bijna de vorm die Klassen toen in Calgary had
We hebben ook 's Smit naar de OS gestuurd.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:47 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
op de 5k wel.
Daar sturen we Elma de Vries of Kleibeuker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |