Denk dat Nesbitt alleen op een supersnelle baan een rol van betekenis kan spelen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar Nesbitt is dat natuurlijk al. In een allround toernooi is ze altijd wat minder
Ik heb wel op "open nieuw deel" in de reeks gekliktquote:
Je moet sowieso top 16 zijn om in aanmerking te komen.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:02 schreef Wombcat het volgende:
Hoe is het reglement nu dan? (Wie de laatste afstand mag rijden? Eerste 8 op de 3 met aangevuld beste van het klassement oid?)
quote:Op zondag 17 februari 2013 14:06 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind Linda de Vries niet leuksinds Remmz opmerking van gisteren doet ze me ook denken aan Marja Vis zonder nek
Waarom praten ze altijd zo hard??? Gelukkig heeft wust dat ingeperkt...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:06 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind Linda de Vries niet leuksinds Remmz opmerking van gisteren doet ze me ook denken aan Marja Vis zonder nek
Ja, Wust begint altijd met wat lage brullen, vond ik voorheen ook altijd verschrikkelijk maar ben ik nu wel aan gewend. Beter dan dat snerpende gepiep van alle andere damesquote:Op zondag 17 februari 2013 14:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom praten ze altijd zo hard??? Gelukkig heeft wust dat ingeperkt...
Gezien de PR's is dat niet eens onmogelijk. (Van Beek 7.33, Hozumi 6.56, da's dan wel Calgary, en Van Beek in Heerenveen, maar het is zeker niet onmogelijk dat Hozumi haar zou passeren.)quote:Op zondag 17 februari 2013 14:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar dan ga je er vanuit dat Hozumi 26 seconden sneller kan op de 5km dan Van Beek.
Van dweilorkesten word je ook doof volgensmij.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:10 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij praten ze hard om dat ze altijd die muts met reclame over hun oren hebben
Toen Swings het geld op had, was Bart ook weg(Heeft Bart ook gewoon gelijk aan trouwens hoor)quote:Op zondag 17 februari 2013 14:14 schreef Montov het volgende:
Veldkamp was maar gedeeltelijk betrokken geweest bij Swings...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |