een vernedering vergelijken met dit, wat scheefquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://www.soccernews.nl/(...)en_zeven_minuten_weg
Tuurlijk jochiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:53 schreef Rickazio het volgende:
[..]
een vernedering vergelijken met dit, wat slecht
ik had ook liever gezien dat ze de bus van de ajax selectie weer in de brand staken maarjaquote:
Heb jij soms een hekel aan Ajax ofzo?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:54 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ik had ook liever gezien dat ze de bus van de ajax selectie weer in de brand staken maarja
nee, staat hier in m'n keukenkastje. al het andere ajax moet ik inderdaad niks van hebbenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij soms een hekel aan Ajax ofzo?
mooi man, dan ben je reddeloos verloren bij een huisbrandjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
nee, staat hier in m'n keukenkastje. al het andere ajax moet ik inderdaad niks van hebben
Ik hoop dat de alternatieve brandblusser niet weigert als je hem nodig hebt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
nee, staat hier in m'n keukenkastje. al het andere ajax moet ik inderdaad niks van hebben
NAC - Heracles, maak je borst maar natquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:04 schreef Adelante het volgende:
zo, hele avond SBS gekeken, kijken of het niveau nog lager kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |