Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Robbyquote:
Hij is nog niet weg, ik zal je m'n nummer even DM'en.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Robbyde man die ik zocht... me nicht of d'r vriend willen contact met jou opnemen voor je kamer (als die tenminste niet al weg is) ken dat?
Die slagtanden doen het hem.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Slecht dat ik meteen wist wat het moest voorstellen.
Wat heb jij toch met zijn zus...quote:
Niks, dat is juist de grap.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met zijn zus...
Ahh... sandje, nou klink je weer zo zielig...quote:
Liever niet.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ahh... sandje, nou klink je weer zo zielig...
Hmm misschien moet ik de andere Britse Hitchcockfilms die ik niet heb gezien maar overslaan als dit onder het beste valtquote:Op maandag 11 februari 2013 21:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Onder de beste Britse Hitchcocks ja
Heb je The Lady Vanishes al gezien?quote:Op zondag 17 februari 2013 01:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm misschien moet ik de andere Britse Hitchcockfilms die ik niet heb gezien maar overslaan als dit onder het beste valtIk vond The 39 Steps tegenvallen...
Dat is de beste Britse Hitchcock filmquote:Op zondag 17 februari 2013 01:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nope, zit nog altijd sinds release te bedenken of ik het een Criterion waard vind
En welk niveau niet-Britse Hitchcockfilm moet ik dan aan denken?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat is de beste Britse Hitchcock film
Top 15 filmquote:Op zondag 17 februari 2013 13:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
En welk niveau niet-Britse Hitchcockfilm moet ik dan aan denken?
Ik denk eerder dat je niet interesse voor Hitchcock films het probleem is.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm je laat het niet echt Criterion waardig klinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |