Ik vind het een enorme wollen sokquote:Op zondag 17 februari 2013 13:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Solomon heeft een lieve papa lijkt mijzo moeten alle papa`s reageren als hun kind met sudocreme speelt
Gert kan ook heel goed met zijn sjaal boven zijn hoofd heen en weer zwaaien, dat zou ook nog een factor kunnen zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat Gert ze nog wel naar de overwinning kan schreeuwen
Dat probeert ie nu op Youtube met inkomsten genererenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme wollen sokzo leert dat kind alleen maar huichelen.
Over een paar jaar krijgt hij wel de rekening
Ik ben bang dat hij zodirect zijn geheime wapen gaat inzetten.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:06 schreef Jian het volgende:
Gert is nu goed bezig, al heeft hij het in de 1e helft wel laten afweten
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij zodirect zijn geheime wapen gaat inzetten.
Cammmm annn
Verkeerd gelezenquote:
Nou nee hoor, ik zal je dit keer sparen, ik zit schaatsen te kijken, maar beheers de ninja-edit als geen ander .......quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik zal je dit keer sparen, ik zit schaatsen te kijken, maar beheers de ninja-edit als geen ander .......
Zeg dat. Lekker schattig zeg, je hele kamer volsmeren met die troepquote:Op zondag 17 februari 2013 15:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme wollen sokzo leert dat kind alleen maar huichelen.
Over een paar jaar krijgt hij wel de rekening
Echt niet, ze moeten die troep opruimenquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat. Lekker schattig zeg, je hele kamer volsmeren met die troep. Pak op zijn broek moet hij hebben.
En dat kindje heeft vlot uitgevogeld welke reactie net voldoende is om van zijn spijt te getuigen en lacht zich ondertussen de blubberquote:Op zondag 17 februari 2013 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat. Lekker schattig zeg, je hele kamer volsmeren met die troep. Pak op zijn broek moet hij hebben.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo beheerst en vriendelijk als die vader reageert als je ziet hoe erg alles er onder zit. Ik zou dan echt niet zen zijn hoorquote:Op zondag 17 februari 2013 15:35 schreef pullup het volgende:
[..]
En dat kindje heeft vlot uitgevogeld welke reactie net voldoende is om van zijn spijt te getuigen en lacht zich ondertussen de blubber
Ach joh, zo'n kind moet zich kunnen uiten hequote:Op zondag 17 februari 2013 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo beheerst en vriendelijk als die vader reageert als je ziet hoe erg alles er onder zit. Ik zou dan echt niet zen zijn hoor
Ik vind het al zo vreemd dat hij alles zo rustig aan het filmen is.quote:Op zondag 17 februari 2013 15:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ach joh, zo'n kind moet zicht kunnen uiten he
quote:Op zondag 17 februari 2013 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het al zo vreemd dat hij alles zo rustig aan het filmen is.
Je eerste reactie is toch : wat heb jij gedaan *** ********????
Ik denk dat mijn eerste reaktie een enorme dreun zou zijnquote:Op zondag 17 februari 2013 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het al zo vreemd dat hij alles zo rustig aan het filmen is.
Je eerste reactie is toch : wat heb jij gedaan *** ********????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |