Het valt me best mee eigenlijkquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:56 schreef Toverheks het volgende:
en geschrokken Pullup van het weer hier
Een jas uit de webwinkel van de ANWB. Héél praktisch en unisex.quote:
Welcome home.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:55 schreef pullup het volgende:
Ik ben ook weer in dit mooie landje gearriveerd![]()
Ik beloof niet meer zo onfatsoenlijk te zuchten. En ik zal de emogif die ik voel ook maar achterwege laten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:51 schreef Toverheks het volgende:
Liesje, jij moet mij niet en andersom, maar een beetje fatsoen naar elkaar kan geen kwaad, en niet met je zucht etc.
Wow die zijn nog saaier dan degene die ik had opgegoogledquote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een jas uit de webwinkel van de ANWB. Héél praktisch en unisex.
http://webwinkel.anwb.nl/(...)6lu7UCFUfMtAodQRsAVA
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Het valt me best mee eigenlijk
Een beetje grijs en vochtig maar ik ben het blijkbaar niet ontwend
okequote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik beloof niet meer zo onfatsoenlijk te zuchten. En ik zal de emogif die ik voel ook maar achterwege laten.
Of naar de Volendammers.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:10 schreef liesje1979 het volgende:
Nou nu dit uit de wereld is kunnen we weer terug naar de jassen toch?
Unisex ook .. las ik ergensquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:12 schreef Lavenderr het volgende:
Fijne degelijke jassen. Die kunnen tegen een stootje
Wil je me schoppen als ik ooit zoiets ga dragen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een jas uit de webwinkel van de ANWB. Héél praktisch en unisex.
http://webwinkel.anwb.nl/(...)6lu7UCFUfMtAodQRsAVA
Dat vloekt met je glitterlaarsen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil je me schoppen als ik ooit zoiets ga dragen?
Brrrrrquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:31 schreef Copycat het volgende:
Als je het samen met Iteejer draagt schoppen we je dubbel!
En tassen vol met conimexquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:31 schreef Copycat het volgende:
Als je het samen met Iteejer draagt schoppen we je dubbel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |