Op zijn hotelkamer inderdaad, dan spoor je nietquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:47 schreef danos het volgende:
Blokhuijsen vandaag zonder eten de hoogtetent in
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:46 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
"FFFUUUU!! We zijn er al bijna![]()
"
Zou het toernooi wel weer ff leuk makenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:56 schreef danos het volgende:
Ik hoop toch dat Bokko morgen nog ff op 1 staat na de 1500, moet wel mogelijk zijn
Laatst is er nog een Rus betrapt; maar het schijnt dat schaatsers niet pakken omdat "het een technische sport is"quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:01 schreef kibo het volgende:
Even een vraagje tussendoor aan de kenners hier.
Het wielren-nieuws staat tegenwoordig bol van de doping-schandalen.
Gezien de sportieve parallellen tussen beide sporten vraag ik me af of er ook iets bekend is over EPO gebruik door schaatsers.
Bedoel je dat ze het daarom niet zo nauw nemen met controles?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatst is er nog een Rus betrapt; maar het schijnt dat schaatsers niet pakken omdat "het een technische sport is"
Er wordt nauwelijks gecontroleerd. Wust heeft bijvoorbeeld laten weten dat er heel weinig out of competition controles zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:08 schreef kibo het volgende:
[..]
Bedoel je dat ze het daarom niet zo nauw nemen met controles?
Er zou dus nog een aardige beerput opengetrokken kunnen wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er wordt nauwelijks gecontroleerd. Wust heeft bijvoorbeeld laten weten dat er heel weinig out of competition controles zijn.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:33 schreef kibo het volgende:
[..]
Er zou dus nog een aardige beerput opengetrokken kunnen worden![]()
Waarom? Dan moet Kramer een paar seconden goed maken op de 10 km. Nee, dat is spannend.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou het toernooi wel weer ff leuk maken
Denk de leider in het klassement. Hij zat namelijk net voor Bokko toen die iets meer dan 7 seconden achter lag op Kramer.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:29 schreef Montov het volgende:
Weet iemand wat die streep moet uitbeelden, die op het ijs meeloopt? Al een paar keer gezien vandaag, maar ik kon niet echt ontdekken of dat nu bewust was...
Zou op zich mooi zijn, want dan moet Kramer er vol voor gaan. Anders vrees ik voor de de zoveelste Kramer-Bokko; ze blijven 8km bij elkaar en vervolgens gaat Kramer een paar 29'ers rijden.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:54 schreef Montov het volgende:
Als Bokko op de 1500m zijn achterstand goed maakt, dan komt Kramer niet in de laatste rit aangezien Bokko niet tweede is geworden op de 5km. Dus geen nieuw duel dan op de 10km zoals de afgelopen jaren. Kramer zal sowieso tegen Skobrev moeten rijden.
Ik geloof 'm wel als ie zegt dat ie zich alleen op Sochi richt. Maar het was wel een mooie rit van m.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Skobrev blijft een mannetje om rekening mee te houden, voor hetzelfde geld gaat hij morgen echt diep dan kan hij wel een mooie 10km rijden.. Bokko pakt misschien dan wel tijd op 1500m op Kramer maar winnen op 10km doet hij niet
die beerput is al een beetje open getrokken http://nos.nl/l/466670 http://nos.nl/l/466734 http://nos.nl/l/474651quote:Op zaterdag 16 februari 2013 19:33 schreef kibo het volgende:
[..]
Er zou dus nog een aardige beerput opengetrokken kunnen worden![]()
Waarschijnlijk heeft ze zich gewoon geplaatst, best knap dus zelfs met dat lichaamquote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 13:13 schreef heywoodu het volgende:
"De grootste tegenstander van Wüst, is misschien wel Wüst zelf."
De moeder aller clichés is al de buis op geslingerd en we zijn nog geen 5 minuten bezig
Lollobrigida had zich geplaatst, maar omdat zij problemen met de Italiaanse bond heeft, mag Bettrone rijden.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze zich geplaatst, best knap dus zelfs met dat lichaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |