Ik heb PRECIES dezelfde case besteld, bij mij zitten geen spiekergaatjes, enkel een putje waar de klittenband op gelijmd moest worden, maar dat is niet gedaan. Tevens is het geen universeel case en enkel voor de galaxy note 10.1, deze tablet heeft geen fans of peakers op die locatie.quote:
Juist dat zit er bij mij dus niet, het is gewoon een ruw stof waar de klittenband aan hoort te plakken snappie?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:13 schreef Klonk het volgende:
en waar had dat klittenband dan moeten zitten?
ik heb ook zoiets voor een tablet en daar zitten aan de binnenkant van het beschermding voor de voorkant gleuven waar je je tablet in kunt laten rusten.
volgens mij heb je hoge koorts en ben je aan het ijlen want ik zou echt niet weten waar je op de plaatjes klittenband ziet, staat tevens nergens in de omschrijving.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:14 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Juist dat zit er bij mij dus niet, het is gewoon een ruw stof waar de klittenband aan hoort te plakken snappie?
20 dagen is doodnormaal voor China, zou zelfs snel zijn, spul uit die regionen is rustig 4/5 weken onderweg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:15 schreef Daarnaast het volgende:
De case is uit china ik heb al 20 dagen gewacht ik wil niet meer wachten zelfs als hij bereid is om nieuwe te sturen moet ik nog 20 dagen wachten ik ben het wachten zat en wil schadevergoeding.
Ecel is helemaal niet prima kijjk dit dan man http://fotios.org/node/2173quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij heb je hoge koorts en ben je aan het ijlen want ik zou echt niet weten waar je op de plaatjes klittenband ziet, staat tevens nergens in de omschrijving.
en Ecell is een prima verkoper dus daar hoef je dan geen zorgen om te maken
Ik heb net gekeken komt niet uit china maar uit england blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
20 dagen is doodnormaal voor China, zou zelfs snel zijn, spul uit die regionen is rustig 4/5 weken onderweg.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:17 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ecel is helemaal niet prima kijjk dit dan man http://fotios.org/node/2173
nee, maar wel vaak gekocht, en never nada nooit geen problemen gehadquote:
Ik vond het ook al vreemd dat het woord 'velcro' niet op die site voorkwam.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:20 schreef Klonk het volgende:
oh en zoek eens of jij in de omschrijving ergens het woordje velcro kunt vinden (engels voor klittenband) als het er niet staat heb je geen poot om op te staan, heb je nu al niet volgens mij
maar goed je schijnt alleen te willen horen wat je zelf wilt horen...
Het is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL duideelijk dat er VELCROOOOOOOO op hoorde. Er is plaats voor op de case, op de plaatjes zit er velcro op. 1+1 = 2. Tevens is de case in de huidige toestand onbruikbaar, het kan dus niet blijven staan omdat de velcro mist, w8 ik upload een plaatje.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:20 schreef Klonk het volgende:
oh en zoek eens of jij in de omschrijving ergens het woordje velcro kunt vinden (engels voor klittenband) als het er niet staat heb je geen poot om op te staan, heb je nu al niet volgens mij
maar goed je schijnt alleen te willen horen wat je zelf wilt horen...
nee, je maakt er zelf van dat het duidelijk moet zijn, staat het ergens in de omschrijvingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:21 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Het is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL duideelijk dat er VELCROOOOOOOO op hoorde. Er is plaats voor op de case, op de plaatjes zit er velcro op. 1+1 = 2. Tevens is de case in de huidige toestand onbruikbaar, het kan dus niet blijven staan omdat de velcro mist, w8 ik upload een plaatje.
Hehe.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, je maakt er zelf van dat het duidelijk moet zijn, staat het ergens in de omschrijving![]()
dacht het niet![]()
en anders ga je naar klittenbandwinkel en haalt zelf wat klittenband, scheelt de aardige mensen bij ecell een hoop werk en ons wat bandbreedte op de server
Wat een lelijke vloerbedekkingquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:25 schreef Daarnaast het volgende:
[ afbeelding ]
Hij glijd weg omdat er geen velcro op zit.
Rechtsboven op de foto is mijn bureaustoel niet een octopus.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:27 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wat een lelijke vloerbedekking
Daarom ook de opmerking over je lelijke vloerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:28 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Rechtsboven op de foto is mijn bureaustoel niet een octopus.
Het is niet mijn vloer het is mijn tapijt. Heb het in turkije gekocht voor 599 euro. Bureaustoel die je dacht dat het een octopus was heb ik van ikea gekocht voor 99 euro. Het meenemen was wel moeilijk want ik heb een hatchback.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:45 schreef destrovel het volgende:
[..]
Daarom ook de opmerking over je lelijke vloer
Waar lees je ook maar iemand het woord "octopus" zeggen?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:48 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Het is niet mijn vloer het is mijn tapijt. Heb het in turkije gekocht voor 599 euro. Bureaustoel die je dacht dat het een octopus was heb ik van ikea gekocht voor 99 euro. Het meenemen was wel moeilijk want ik heb een hatchback.
Hier:quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:49 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waar lees je ook maar iemand het woord "octopus" zeggen?
quote:Waar lees je ook maar iemand het woord "octopus" zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |