Dr.Daggla | woensdag 4 september 2002 @ 19:39 |
Jaja..Bungie heeft de eerste screenies gereleased! Kijk en geniet.. WHAAAAH! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Wwolfje | woensdag 4 september 2002 @ 19:40 |
The Chief for president! | |
Sander | woensdag 4 september 2002 @ 19:43 |
Eerst maar eens halo zelf voor de PC ![]() | |
ernie09 | woensdag 4 september 2002 @ 19:43 |
vannacht om 3 uur (onze tijd) wordt er ook een filmpje gereleased. Volgens mij gewoon op xbox.com, maar moet ff tjekken voor de zekerheid. Ziet er iig errug lekker uit!!! | |
RAiDEN | woensdag 4 september 2002 @ 19:44 |
Zegt weer lekker veel...Ingame ![]() ![]() | |
Dr.Daggla | woensdag 4 september 2002 @ 19:46 |
quote:Die komt als deel 2 op de XBOX uitkomt zijn de geruchten. | |
Dr.Daggla | woensdag 4 september 2002 @ 19:46 |
quote:Ingame? Nee..DUH! Het is een FPS! Dit ziet er niet FPS uit zo he? | |
Sander | woensdag 4 september 2002 @ 19:46 |
quote:Ws 3D max rendertje | |
Skull-splitter | woensdag 4 september 2002 @ 19:46 |
quote:Can you say Doom3? Semi-gelijke techniek zo te zien... Maar zoals Slarioux al zei: eerst maar eens deel 1 op den PC... | |
The_Matrix | woensdag 4 september 2002 @ 19:47 |
Dit is nooit ingame, zoveel vertexen kan die X-Box nou ook weer niet aan ![]() | |
BierKoning | woensdag 4 september 2002 @ 19:47 |
Sorry, maar ik vind het er niet uitzien...ben ik nu vreemd ofzo, zo mooi ziet het er toch niet uit? ![]() | |
Dr.Daggla | woensdag 4 september 2002 @ 19:47 |
quote: ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 4 september 2002 @ 19:48 |
quote:Dan hadden ze er NOG mooier uitgezien... | |
MSXUser | woensdag 4 september 2002 @ 19:48 |
Ik snap nog steeds niet waarom iedereen zo lyrisch is over Halo. Het zal wel aan mij liggen, maar voor zulk soort bagger ga ik absoluut geen console kopen. | |
BierKoning | woensdag 4 september 2002 @ 19:49 |
quote:Idd ![]() | |
Dr.Daggla | woensdag 4 september 2002 @ 19:51 |
quote:Het zijn screenshots van de trailer die vannacht gereleased wordt. | |
RAiDEN | woensdag 4 september 2002 @ 19:52 |
quote:Wat nou "nee duh!":? Zeker nooit filmpjes tussen gezien die realtime met ingamebeelden pgebouwd worden zoals in Max Payne b.v. ![]() | |
Dr.Daggla | woensdag 4 september 2002 @ 19:52 |
quote:Over Doom III: After months of "will they or won't they" arguments, id Software co-founder John Carmack has confirmed that the company is "completely committed" to making an Xbox version of Doom III. According to a report from GameSpot, JC made the pledge during a speech at the QuakeCon event in Texas, saying that work would begin on the Xbox port once the PC version is finished, hopefully some time next spring. The console port will apparently sport all the eye candy of the original, which isn't surprising given that Doom III is being optimised for a graphics chip not entirely dissimilar to that found within the belly of the Xbox. There's no word yet on whether any Xbox Live support will be included, but Doom III looks set to be a more single player focused game anyway.
| |
Dr.Daggla | woensdag 4 september 2002 @ 19:54 |
quote:Het zijn ws idd plaatjes van scenes tussen de levels.. Met ingame dacht ik dat je tijdens het spelen bedoelde.. Oftewel ingame. | |
Sander | woensdag 4 september 2002 @ 19:57 |
quote:Dan zit ik aan een dload van 2 gig uncompressed AVI zeker ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 4 september 2002 @ 20:00 |
quote:Ehm, hello, we hebben het gewoon over realtime, dat betekend gewoon ingame filmpjes, maat. | |
Skull-splitter | woensdag 4 september 2002 @ 20:06 |
quote:Tzijn er ook niet zoveel hoor... | |
Dr.Daggla | woensdag 4 september 2002 @ 20:41 |
quote:In deel een waren de filmpjes ook niet pre-rendered maar gewoon realtime. Met ingame dacht ik dat hij TIJDENS HET SPELEN bedoelde. | |
Skull-splitter | woensdag 4 september 2002 @ 20:44 |
quote:again: veel verschil isser niet als het real time is... ![]() | |
The.PhantoM | woensdag 4 september 2002 @ 20:44 |
Ja zijn geen ingame screenies. Maar lijkt we wel grappige game. Vond halo niet echt leuk, het is dat ik niet echt van fps houdt. | |
Tijn | woensdag 4 september 2002 @ 20:45 |
Holy shit. Zo goed zagen in Red Alert de FMV tussenfilmpjes eruit ![]() * Tijn is benieuwd wat er in de uiteindelijke release van over gaat blijven. | |
PietF | woensdag 4 september 2002 @ 21:32 |
quote:.. | |
Ener-G | woensdag 4 september 2002 @ 23:35 |
quote:ik voel een 'Daikatana' scenario aankomen ![]() ![]() | |
Wwolfje | woensdag 4 september 2002 @ 23:35 |
quote:Cool, ik heb altijd al Bungie z'n bitch willen zijn | |
Dr.Daggla | vrijdag 6 september 2002 @ 18:05 |
De trailer is... Tja...Uhmmmm WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! VET! VET! VET! Sorry, moest ff.. (De screenies in post 1 komen uit het filmpje. | |
Madlive | vrijdag 6 september 2002 @ 22:15 |
HALO I was ook een minder leuk spel al dat gehype om niets.... | |
Skull-splitter | vrijdag 6 september 2002 @ 23:34 |
quote:laten we zeggen dat je het a)leuk moet vinden en b)moet spelen... | |
Wwolfje | vrijdag 6 september 2002 @ 23:50 |
quote:hier moet ergens m.i. tussen, want nu lijkt het net een feit en dat is het bij lange na niet. | |
Dr_Crouton | zaterdag 7 september 2002 @ 00:12 |
Nu maar hopen dat het ook tegelijkertijd op PC uitkomt. Richten en ook nog eens raak schieten zuigt op de console. En dat het spel minder linear is... | |
sj0erd666 | zaterdag 7 september 2002 @ 08:57 |
dit is ingame, dat is 100% zeker.... sommige mensen zeggen dat de xbox dit nie aankan, HALO 2 wordt helemaal gemaakt voor de xbox en heeft de tijd, iedere tech. wordt in HALO2 volaan benut.. voor HALO(deel 1) hebben de makers (bungie) maar 1 jr de tijd voor gehad en eerst zo die op de pc komen, dus HALO mist gewoon aardig wat features, kijk naar UC, veel mooier dat halo en draait met een framerate van 60 per second. Doom3 kan ook gedraaid worden op de xbox, HALO2 zal er echt niet lelijker uitzien! | |
Chilly_Willy | zondag 8 september 2002 @ 12:20 |
quote:idd allemaal ingame. En Halo 1 zaten toch ook RT filmpjes. Dus niet zeuren dat het een FPS is en dat dit dus geen ingame shots kunnen zijn. Deze trailer is gemaakt met de engine van Halo 2, en die is nog niet eens af. Dat word dus smullen.. | |
Skull-splitter | vrijdag 27 september 2002 @ 10:21 |
en WEER een nieuwe lading (en wie riep ook alweer dat er teveel polygoontjes in zaten? ![]() | |
poehej | woensdag 8 januari 2003 @ 09:26 |
supaaaah ![]() | |
Tijn | woensdag 8 januari 2003 @ 09:27 |
Deze mag naar GAM ![]() | |
RogerWilco | woensdag 8 januari 2003 @ 09:27 |
Compleet onnodige topickick en in het verkeerde forum. | |
Ludwig | woensdag 8 januari 2003 @ 09:28 |
En wat is het? | |
Dr.Daggla | woensdag 8 januari 2003 @ 09:30 |
quote:Nee hoor..Hij staat gewoon in GAM. | |
Tijn | woensdag 8 januari 2003 @ 09:31 |
quote:Ach, hoezo onnodig? Er is een nieuwe screenshot bij geplaatst. En mocht niemand het boeien, dan zakt 'ie vanzelf weer weg. | |
RogerWilco | woensdag 8 januari 2003 @ 09:42 |
Omdat geen enkel plaatje het meer doet. Alleen zijn nieuwe screenshot | |
WouteRF | woensdag 8 januari 2003 @ 10:18 |
quote:Bungie heeft heel wat meer tijd voor Halo op de Xbox gehad hoor ![]() | |
gijsje79 | zondag 12 januari 2003 @ 16:06 |
Nog wat screens.![]() | |
Notorious_Roy | maandag 26 mei 2003 @ 11:21 |
Dicht op verzoek Daggla ![]() |