abonnement Unibet Coolblue
pi_123359303
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:00 schreef kovenant het volgende:
ik sinds eergisteren mn barb afgestofd.

inferno was niet leuk om te spelen,
nu met zelfde gear stuk beter te doen en heb upgrades gehad van vrienden.
ging van 10100 damage naar de 56000
en hp naar de 43000 :)
Eergister zelfde gedaan met me dh. Gear van me monk gepakt.manticore gekocht en andere helm. Heb geloof ik 120k dps zonder SS. 54,5% chc
Vici, Vidi, Veni!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 26 februari 2013 @ 10:56:54 #153
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_123359870
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:52 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Archon dus. :)
Niet bewust gedaan. :D :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_123360996
Net even shoulders gemaakt met 300 int en goede all res, wel weer jammer dat hier dan geen vit op zit. Maar ach, 35k HP red ik het ook wel mee denk, +6k damage O+ Volgende keer maar eens aan doen en een rondje mee rennen.
pi_123361264
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 11:37 schreef Meastro het volgende:
Net even shoulders gemaakt met 300 int en goede all res, wel weer jammer dat hier dan geen vit op zit. Maar ach, 35k HP red ik het ook wel mee denk, +6k damage O+ Volgende keer maar eens aan doen en een rondje mee rennen.
Op mijn HC-WD heb ik nu alle 5 de gear pieces zelf gecraft en equipped. Het zijn niet de allerbeste items, maar alles bij elkaar ben ik er wel flink op vooruit gegaan. Nu is het craften voor verbeteringen. :)
pi_123362510
Het craften bevalt me tot dusver prima, betere rolls dan ik van tevoren had verwacht! Dit is tot nu toe mijn beste amulet:

Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
pi_123363353
Yay, Belial verslagen op HC inferno, was een eitje met 66k HP, 754 allres, 9000 armor en 32k dps (allemaal flink gebuffed met skills).
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_123363912
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:27 schreef TonyMalony het volgende:
Het craften bevalt me tot dusver prima, betere rolls dan ik van tevoren had verwacht! Dit is tot nu toe mijn beste amulet:

[ afbeelding ]
Zo'n Amu wil ik ook....maar ja mijn eerste 15 faalden jammerlijk. Wel relaxed dat DH en Monk beide dex gebruiken. Zal eens kijken wat ik nog kan craften. Vind zelf dat mijn Amu, bracers,Gloves wel wat beter kunnen

Dit is mijn DH nu: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mla1483-2151/hero/17737485

ooh ik zie dat ik 160K heb...komt dit doordat archery aan staat?

[ Bericht 6% gewijzigd door Scharrel-hagelslag op 26-02-2013 13:19:49 ]
Vici, Vidi, Veni!
pi_123364293
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Zo'n Amu wil ik ook....maar ja mijn eerste 15 faalden jammerlijk. Wel relaxed dat DH en Monk beide dex gebruiken. Zal eens kijken wat ik nog kan craften. Vind zelf dat mijn Amu, bracers,Gloves wel wat beter kunnen

Dit is mijn DH nu: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Mla1483-2151/hero/17737485

ooh ik zie dat ik 160K heb...komt dit doordat archery aan staat?
Als je het geld hebt zou ik zeker nog ff verder craften, vooral gaan voor items met wat meer all res! ;)

Ik weet niet wat eerst je DPS was, maar Archery geeft in combinatie met je crossbow 50% extra crit dmg dus dat is wel een mooie damage boost. :)
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
pi_123364401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:24 schreef TonyMalony het volgende:

[..]

Als je het geld hebt zou ik zeker nog ff verder craften, vooral gaan voor items met wat meer all res! ;)

Ik weet niet wat eerst je DPS was, maar Archery geeft in combinatie met je crossbow 50% extra crit dmg dus dat is wel een mooie damage boost. :)
ja volgens mij is het zonder Archery ong 120K.
Wil sowieso meer all res inderdaad. Omdat dit mijn monk gear is, zit er ook veel met alleen Lightning res op. Das het makkelijk van OWE. Dus nu langzaam ombouwen naar echte DH gear. Vind ook dat er wel wat CHD op mijn gloves mag. Die DML was een vondst...vond m nog best aardig :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_123364542
Zeker een fijne idd :D hoge dex op!
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
pi_123364640
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:30 schreef TonyMalony het volgende:
Zeker een fijne idd :D hoge dex op!
Ja alleen weer een iets lage IaS, als ik die vergelijk met die van Mono. 14% tegen 18% daardoor wordt die hoge dex weer ongedaan gemaakt. Aangezien hij hierdoor wel met wat DPS omlaag zou gaan.
Vici, Vidi, Veni!
pi_123364801
Ja ik weet niet, 4% verschil is niet gigantisch en die van jou heeft wel 100 dex meer. Ik verwacht dat het qua damage iig dichtbij elkaar ligt :)
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
pi_123365051
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 12:56 schreef Timm-E het volgende:
Yay, Belial verslagen op HC inferno, was een eitje met 66k HP, 754 allres, 9000 armor en 32k dps (allemaal flink gebuffed met skills).
_O_

Nu kunnen we met 3 mensen farmen op Inferno. :)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 13:57:04 #165
194233 Friday12
Originele kloon
pi_123365482
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:45 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

_O_

Nu kunnen we met 3 mensen farmen op Inferno. :)
Ik wacht nog even met HC tot mijn wizard lvl 100 is :P
pi_123365983
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 13:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Ja alleen weer een iets lage IaS, als ik die vergelijk met die van Mono. 14% tegen 18% daardoor wordt die hoge dex weer ongedaan gemaakt. Aangezien hij hierdoor wel met wat DPS omlaag zou gaan.
Kzal ff m'n mening over je DH en je build iets uitgebreider neerzetten ;). Qua gear zit je wel goed, duidelijk dat je Monk-gear ook goed werkt op een DH. DML zou idd hogere IAS kunnen hebben en andere skill-buff. En je Blackthorne's vervangen voor een Inna's of Natalya's chest (Natalya heeft ook altijd leuke skill-buffs). Moet je wel ergens anders je Vit vandaan halen, ik hou altijd 35k HP aan en als uiterst minimum 30k!
Qua res zit je opzich wel goed, zou wat meer kunnen worden maar is niet noodzakelijk. Ik zit met bijna al m'n resistances op 300-350, das wel wat laag, maar ik red het wel goed.

Over je skills: met DH is heel veel mogelijk. De combi Hungering Arrow met Elemental Arrow (Lightning bolts) wordt volgens mij veel gebruikt. Ben er zelf geen fan van. Ben meer van de bola-shot als hatred-generator.
Andere hatred-spenders die wel gebruikt worden zijn multishot en spike trap en cluster arrow. Afhankelijk of je snel al je hatred kwijt bent kun je Bat-Companion gebruiken.
Verder gebruikt iedereen Shadow Power - Gloom, dat is nodig als je weinig HP / res hebt. Overige discipline-skills kunnen zijn Vault (liever tumble), Smoke Screen (die vind ik overdreven en heb ik nooit gebruikt), Caltrops (ik ben fan van Bait the Trap) en Marked for Death. Met maar 30 discipline zou ik wel beperken tot 2/3 discipline skills en bijvoorbeeld een extra hatred spender. Of inderdaad Preperation. Of Rain of Vengeance erbij (kost niks).

Zoals je ziet, vanalles mogelijk, gebruik de build die jou het best bevalt en waarbij je alle skills regelmatig kunt gebruiken.
Zelf gebruik ik geen hatred-generator, maar Chakram als vaste attack. Dat kan omdat ik twee keer op mijn gear -5 hatred voor Chakram heb zitten (kost mij dus 0 hatred). Dan kan ik ook nog Spike Trap doen. Verder SP-Gloom, Caltrops (Bait the Trap, extra chc), Bat-Companion (kan ik meer Spike Traps doen), Marked for Death (goedkoop extraatje).

En oja, passives: veel gebruiken Archery en Steady Aim. Daarnaast doe ik Night Stalker voor extra disc. Wanneer je veel Vault kun je Tactical Advantage doen (gaat lekker snel).

Succes ;).
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_123367010
Jeej, mempo met 189 str, crit, ias, all res & socket :D
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
pi_123367045
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:38 schreef xSoDx het volgende:
Jeej, mempo met 189 str, crit, ias, all res & socket :D
Crit is wat hem goed maakt, de rest is standaard ;). Congrats!
http://www.opnaardehorizon.blogspot.com, mijn reisblog over 6 maanden Zuidoost-Azië
pi_123367565
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:09 schreef Timm-E het volgende:

[..]

Kzal ff m'n mening over je DH en je build iets uitgebreider neerzetten ;). Qua gear zit je wel goed, duidelijk dat je Monk-gear ook goed werkt op een DH. DML zou idd hogere IAS kunnen hebben en andere skill-buff. En je Blackthorne's vervangen voor een Inna's of Natalya's chest (Natalya heeft ook altijd leuke skill-buffs). Moet je wel ergens anders je Vit vandaan halen, ik hou altijd 35k HP aan en als uiterst minimum 30k!
Qua res zit je opzich wel goed, zou wat meer kunnen worden maar is niet noodzakelijk. Ik zit met bijna al m'n resistances op 300-350, das wel wat laag, maar ik red het wel goed.

Over je skills: met DH is heel veel mogelijk. De combi Hungering Arrow met Elemental Arrow (Lightning bolts) wordt volgens mij veel gebruikt. Ben er zelf geen fan van. Ben meer van de bola-shot als hatred-generator.
Andere hatred-spenders die wel gebruikt worden zijn multishot en spike trap en cluster arrow. Afhankelijk of je snel al je hatred kwijt bent kun je Bat-Companion gebruiken.
Verder gebruikt iedereen Shadow Power - Gloom, dat is nodig als je weinig HP / res hebt. Overige discipline-skills kunnen zijn Vault (liever tumble), Smoke Screen (die vind ik overdreven en heb ik nooit gebruikt), Caltrops (ik ben fan van Bait the Trap) en Marked for Death. Met maar 30 discipline zou ik wel beperken tot 2/3 discipline skills en bijvoorbeeld een extra hatred spender. Of inderdaad Preperation. Of Rain of Vengeance erbij (kost niks).

Zoals je ziet, vanalles mogelijk, gebruik de build die jou het best bevalt en waarbij je alle skills regelmatig kunt gebruiken.
Zelf gebruik ik geen hatred-generator, maar Chakram als vaste attack. Dat kan omdat ik twee keer op mijn gear -5 hatred voor Chakram heb zitten (kost mij dus 0 hatred). Dan kan ik ook nog Spike Trap doen. Verder SP-Gloom, Caltrops (Bait the Trap, extra chc), Bat-Companion (kan ik meer Spike Traps doen), Marked for Death (goedkoop extraatje).

En oja, passives: veel gebruiken Archery en Steady Aim. Daarnaast doe ik Night Stalker voor extra disc. Wanneer je veel Vault kun je Tactical Advantage doen (gaat lekker snel).

Succes ;).
Ik blijf fan van evasive fire / covering fire als hatred generator. Genereert ten eerste al 4 hatred per keer en daarnaast is het een prima AoE skill met backflip als extra stukje bescherming wanneer er iets te dichtbij komt. Prima geschikt om al het grut op MP3/4 mee weg te vegen. Voor de packs gebruik ik CA / LFB vanwege de DPS burst. Daarbij toch nog steeds grenadier en -5hatred voor CA op een van m'n items, zodat ik die skill nog net iets vaker kan spammen.
RoV is nog een extra 'panic button' / hatred generator.

Volledige build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Monolith-2543/hero/4961466
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_123368492
Qua DH-build gebruik ik op hoge MP eigenlijk nog steeds het liefst hungering arrow: goede dmg en daarnaast de ''auto-aim''. Gebruik daarbij ook een DML met +% HA dmg. Als secondary skill elemental arrow. Daarnaast inderdaad SP-Gloom (mandatory), vault-tumble en preparation.

Gebruik als laatste skill nu al een tijd de Boar companion als pet, bevalt goed (extra allres en hij kan redelijk wat hebben, tankt zelfs soms). Echter de vraag of je een skillslot hiervoor op wil offeren, kan in plaats daarvan een survival passive nemen (perfectionist), met name als je archery niet echt meer nodig heb voor de dps. Passives op dit moment: steady aim, archery, tactical advantage voor snellere movement (wisselt laatstgenoemde soms uit met nightstalker indien nodig bij hoge MP).

Op lage MP zou ik zeker evasive fire of bola shot overwegen als hatred generator vanwege de goede AoE (vind alleen de vertraging bij bola shot vervelend). Cluster arrow in het verleden veel gebruikt, maar zit dan redelijk vaak zonder hatred.. misschien binnenkort nog eens proberen.
FISH
pi_123368891
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:24 schreef Ferio87 het volgende:
Qua DH-build gebruik ik op hoge MP eigenlijk nog steeds het liefst hungering arrow: goede dmg en daarnaast de ''auto-aim''. Gebruik daarbij ook een DML met +% HA dmg. Als secondary skill elemental arrow. Daarnaast inderdaad SP-Gloom (mandatory), vault-tumble en preparation.

Gebruik als laatste skill nu al een tijd de Boar companion als pet, bevalt goed (extra allres en hij kan redelijk wat hebben, tankt zelfs soms). Echter de vraag of je een skillslot hiervoor op wil offeren, kan in plaats daarvan een survival passive nemen (perfectionist), met name als je archery niet echt meer nodig heb voor de dps. Passives op dit moment: steady aim, archery, tactical advantage voor snellere movement (wisselt laatstgenoemde soms uit met nightstalker indien nodig bij hoge MP).

Op lage MP zou ik zeker evasive fire of bola shot overwegen als hatred generator vanwege de goede AoE (vind alleen de vertraging bij bola shot vervelend). Cluster arrow in het verleden veel gebruikt, maar zit dan redelijk vaak zonder hatred.. misschien binnenkort nog eens proberen.
Ik heb natuurlijk -15 hatred cost vanwege m'n DML en grenadier. Andere mensen gebruiken pick up radius en die skill waarbij je hatred en disc krijgt voor health globes.
Ik speel zelf eigenlijk nauwelijks hoge MP. Het is enkel nuttig voor keys / bossfights en die doe ik echt nog heel zelden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 26 februari 2013 @ 15:49:39 #172
194233 Friday12
Originele kloon
pi_123369413
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:36 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb natuurlijk -15 hatred cost vanwege m'n DML en grenadier. Andere mensen gebruiken pick up radius en die skill waarbij je hatred en disc krijgt voor health globes.
Ik speel zelf eigenlijk nauwelijks hoge MP. Het is enkel nuttig voor keys / bossfights en die doe ik echt nog heel zelden.
is nu ook handig om te lvlen en tegelijk essences te farmen :P
pi_123370268
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:49 schreef Friday12 het volgende:

[..]

is nu ook handig om te lvlen en tegelijk essences te farmen :P
Ja kan, maar ook daarvoor geldt weer dat snelheid versus droprate de relevante issue is. Monster HP schaalt veel sneller omhoog dan essence droprate. Je moet echt idioot veel schade doen wil dat lonen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_123370488
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja kan, maar ook daarvoor geldt weer dat snelheid versus droprate de relevante issue is. Monster HP schaalt veel sneller omhoog dan essence droprate. Je moet echt idioot veel schade doen wil dat lonen.
Dat viel me dus ook op. Ik dacht iedereen zal wel zo hoog mogelijk gaan farmen nu met de verandering in XP bonus. Dus niet, iedereen blijft laag zitten vanwege de snelheid die dan nog steeds beter is in verhouding
Vici, Vidi, Veni!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:19:39 #175
194233 Friday12
Originele kloon
pi_123370622
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja kan, maar ook daarvoor geldt weer dat snelheid versus droprate de relevante issue is. Monster HP schaalt veel sneller omhoog dan essence droprate. Je moet echt idioot veel schade doen wil dat lonen.
cm heb ik op mp7 elites binnen 20 sec dood en teleport ik verder :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Friday12 op 26-02-2013 17:40:41 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')