Discriminaasie!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:26 schreef Pvoesss het volgende:
Eerste wat mij opviel was stopcontact.. altijd toch weer een geruststelling die nederlandste stopcontacten
Haha ik dacht precies het zelfde toen ik de foto zag.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:26 schreef Pvoesss het volgende:
Datis een flinke buik![]()
Eerste wat mij opviel was stopcontact.. altijd toch weer een geruststelling die nederlandste stopcontacten
ja, had ik moeten doen. Heb er wel eentje waar m'n zwangere nichtje ook op staat en Tirza dus ook. Ik zal 'm morgen posten, als ik 'm bewerkt heb. Nu ff een tukkie doen!quote:Op zondag 3 maart 2013 22:09 schreef bellelena het volgende:
Zeg dat wel, ik zag ergens dat het deze week mooi lente weer gaat worden, dus precies op het goede moment je jurkje tevoorschijn gehaald hoor! En wat lief van je dochtertjeFoto van jullie samen in lente bloemetjesjurk!
Dubbele bollen!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:54 schreef Suikertante het volgende:
Wat een exotisch jurkje met een mooie bol erin Elmo!
Hier een meer winterse foto:
Twee stuks, van Suikertante en Bellelena
[ afbeelding ]
Niet echt, als ik nu een beetje scheef zit, heb ik regelmatig een kontje tegen mn ribbenquote:Op maandag 4 maart 2013 08:59 schreef L0t.. het volgende:
LB, weer mooi zoals altijdHeb je zelf al het gevoel dat 'ie lager hangt?
Niet alleen de buik.....quote:Op maandag 4 maart 2013 10:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zeker een verschil Juud. Kleding doet ook wel wat, maar je ziet duidelijk dat je buik wat groter is geworden
. Nice!
Uhuh. En begin derde trimester weer een boost.quote:Op maandag 4 maart 2013 10:09 schreef Suikertante het volgende:
Juud je ziet écht wel verschil hoor! En met twintig weken gaat het ineens twee keer zo hard, zo heb ik het in elk geval ervaren
Haha, dat vind ik dus ook!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
Ik vind het nog wel een bescheiden buikje eigenlijk xcuz me!
Dankje! Toen ik zwanger werd dacht ik dat ik duizend van dit soort foto's zou maken, maar het is mijn eerstequote:Op maandag 4 maart 2013 20:45 schreef Kiwisoep het volgende:
Mooi meiden!
De dubbele buiken foto heeft toch wel de wauwfactor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:59 schreef mignonne het volgende:
Boem! groeispurtdaar was ie!
Mooi Belle, echt heel <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |