Gelukkig was onze fantastische crew er op tijd bij, ik wil je hier zéker niet missen.
Moeilijk om verder wat te zeggen, behalve: lieve Frank: heel veel sterkte, laat je helpen!
Dikke kus,
Anita.
quote:Daar sluit ik me bij aan.
Op woensdag 04 september 2002 19:17 schreef CartWOman het volgende:
Ik wil het hier niet over je belabberde jeugd hebben; vanaf nu kijken we vooruit!Gelukkig was onze fantastische crew er op tijd bij, ik wil je hier zéker niet missen.
Moeilijk om verder wat te zeggen, behalve: lieve Frank: heel veel sterkte, laat je helpen!Dikke kus,
Anita.
Gelukkig dat je nog kunt stoppen met roken op 01.01.2003.
quote:ff zoeken missy dizzy
Op woensdag 04 september 2002 19:20 schreef dizzylizzy het volgende:
Sorry hoor maar wie krijgt er sterkte van ons??
Waarom?
Waar gaat dit over?
[Dit bericht is gewijzigd door hyperfuzz op 04-09-2002 19:22]
quote:Als je niet weet waar het over gaat post dan niet!
Op woensdag 04 september 2002 19:20 schreef dizzylizzy het volgende:
Sorry hoor maar wie krijgt er sterkte van ons??
Waarom?
Waar gaat dit over?
quote:je zal wat te zeiken hebben in een topic niet? Hebbie geen linkje naar het archief voor de onwetenden?
Op woensdag 04 september 2002 19:22 schreef calvobbes het volgende:[..]
Als je niet weet waar het over gaat post dan niet!
Ik heb vluchtig eventjes wat gelezen. en vind het persoonlijk allemaal onzin, maar da's persoonlijk
quote:juistem
Op woensdag 04 september 2002 19:27 schreef stinkie het volgende:[..]
je zal wat te zeiken hebben in een topic niet? Hebbie geen linkje naar het archief voor de onwetenden?
quote:Post hier dan ook NIET!
Op woensdag 04 september 2002 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Tja, zo creer je wel een sfeer.. Een forum is toch ook om vragen te stellen? Niet iedereen is hier altijd en kan/wil alles lezen. Soms kan een korte samenvatting geen kwaad.Ik heb vluchtig eventjes wat gelezen. en vind het persoonlijk allemaal onzin, maar da's persoonlijk
quote:Precies.
Op woensdag 04 september 2002 19:28 schreef CartWOman het volgende:[..]
Post hier dan ook NIET!
quote:Je hoeft alles te weten en Gboy zit ook niet te wachtten op mensen die hem plichtsmatig sterkte wensen.
Op woensdag 04 september 2002 19:27 schreef stinkie het volgende:je zal wat te zeiken hebben in een topic niet? Hebbie geen linkje naar het archief voor de onwetenden?
Maar goed, aangezien ik dit topic niet verder wil verpesten met ruzie hierover: Wat gebeurt er als iemand online zelfmoord pleegt?
veel sterkte om uit dit diepe dal te komen. Wij zullen je allemaal steunen.
quote:Doe ik wel, omdat ik mijn mening OOK mag geven, als je er wat tegen hebt, open een topic in de klaagbaak met het verzoek of ze mijn posts willen verwijderen omdat ze je storen.
Op woensdag 04 september 2002 19:28 schreef CartWOman het volgende:[..]
Post hier dan ook NIET!
( ik ken hem ook niet zo goed hoor , maar weet door veel lezen op fok! wel het een en het ander )
quote:Dit is een topic om Gboy sterkte te wensen; je kan in het andere topic lezen waar het over gaat.
Op woensdag 04 september 2002 19:31 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
Doe ik wel, omdat ik mijn mening OOK mag geven, als je er wat tegen hebt, open een topic in de klaagbaak met het verzoek of ze mijn posts willen verwijderen omdat ze je storen.
Duidelijk genoeg?
quote:
Op woensdag 04 september 2002 19:34 schreef Cazman het volgende:
Frank laat me nie in de steek!!!! Blijf bij ons maat. Volhouden!
ik hoop je snel weer op fok! terug te zien, gezond en wel en met frisse moed verder
En accepteer de hulp die je nu geboden wordt. Het leven is mooi, al lijkt dat nu niet zo. Echt waar. Gun jezelf de tijd om daarachter te komen!
quote:Was niet echt op de hoogte en kon uit de topictitel ook niet veel wijs worden, dus vroeg ik waar het over ging. Mag dat? Fijn...
Op woensdag 04 september 2002 19:22 schreef calvobbes het volgende:[..]
Als je niet weet waar het over gaat post dan niet!
Dusse Gboy27, sterkte enzo... wat zeg je op zo'n moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |