PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dacht je van volleys en penalties?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Die schot stats en dan 67 gemiddeld
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het FUT 13 topic!
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je moeder begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.
Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Spelers opzoeken en teams maken: http://www.futhead.com www.futwiz.com
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
Rijst is Geen baas
[..]OP quotenSPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Aggressie 99 op basis van de wedstrijd tegen Juvequote:
Oh ik keek eigenlijk altijd alleen naar die 3quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat dacht je van volleys en penalties?
Nu een meesterlijke CDM in 352quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Aggressie 99 op basis van de wedstrijd tegen Juve
Vorig jaar wel een meesterlijke RM in mijn Scotaly gold-silver hybrid.
Hij heeft maar 62 volleysquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Vrije trappen toch ook?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Eduardo in de spits is trouwens geniaalquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:08 schreef Lindgren. het volgende:
UP Sandro en Sissoko (T) als defensief blok is wel spetters op je controller trouwens.Wat een slopers.
Geeft wel een beetje een vertekend beeld. Ik was echt niet minder.quote:
2* skills toch maar?quote:
Ga jij maar eten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Boys, ik ben in divisie 1 gekomen met mijn ajax/eredivisieteam
Babel - Sigthorsson - Lukoki
IF Maher - De Jong - Eriksen
Blins/Boilesen - Douglas - Alderweireld - Van der Wiel
- IF Vermeer
Ik eet jullie allemaal![]()
Maar mensen in divisie 2+ hebben wel zieke teams soms hoor.
Nog geen enkele op de ps3 marktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef Gramulanion het volgende:
De enige UP Van Rhijn ging voor 29k.
Hoe goed is die?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef Gramulanion het volgende:
De enige UP Van Rhijn ging voor 29k.
ja alleen kunnen ze er allemaal niks vanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:17 schreef Afhaalchinees het volgende:
Boys, ik ben in divisie 1 gekomen met mijn ajax/eredivisieteam
Babel - Sigthorsson - Lukoki
IF Maher - De Jong - Eriksen
Blins/Boilesen - Douglas - Alderweireld - Van der Wiel
- IF Vermeer
Ik eet jullie allemaal![]()
Maar mensen in divisie 2+ hebben wel zieke teams soms hoor.
Coins verdien je wel lekker zo met die Seizoenen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja alleen kunnen ze er allemaal niks van
En een pakje met een waarde van 7.5Kquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Coins verdien je wel lekker zo met die Seizoenen.
Wat ik wel dom vind:
10k als je kampioen wordt in divisie 2 (17 Punten)
+-8k als je kampioen wordt in divisie 1 (21 Punten)
+ gold packquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Wat ik wel dom vind:
Je krijgt een 7.5k pack als je division 1 wintquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Wat ik wel dom vind:
Oh dat wist ik niet, dan valt het wel mee, al zit er wel vaak troep in die pakjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
En een pakje met een waarde van 7.5K
Je moet nu trouwens tegen Ozz-03. De winnaar -> finalequote:
Ga bidbumpen dan, boefjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:23 schreef DutchSL het volgende:
25k maar voor UP Wellingtonheb dan maar een trade offer van mezelf geaccept.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:28 schreef vandermar het volgende:
Calabro een IF, mogelijke hat-trick
huh?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom is UT in de avond onspeelbaar en overdag niet
Ik heb 's avonds wel vaker potjes tegen gedrochten. Als ik speel is het in de middag, dan zijn de tegenstanders ook normaler.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom is UT in de avond onspeelbaar en overdag niet
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:17 schreef wieisboos het volgende:
Reemi doet alleen hoge balletjes op Lukaku en Benteke dat is niet te verdedigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het eerst in 200 potjes net gewoon de Xbox uitgezet omdat die vieze nicht zat te lagswitchen. Iedere keer als ik moest aanvallen had ik lag en stuiterde alles over mijn scherm en als hij de bal had liep het gewoonquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb 's avonds wel vaker potjes tegen gedrochten. Als ik speel is het in de middag, dan zijn de tegenstanders ook normaler.
Dat was ook een regelmatig voorkomen bij potjes van mijquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor het eerst in 200 potjes net gewoon de Xbox uitgezet omdat die vieze nicht zat te lagswitchen. Iedere keer als ik moest aanvallen had ik lag en stuiterde alles over mijn scherm en als hij de bal had liep het gewoon
Ik heb vanmiddag gespeeld, maar merk meteen het verschil ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat was ook een regelmatig voorkomen bij potjes van mij
Maar sinds ik alleen 's middags speel heb ik daar geen last meer van, ook veel leukere tegenstanders die niet alleen langs de lijn rennen, containen en hoge steekpasses geven.
Leuke potjes zijn datquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat was ook een regelmatig voorkomen bij potjes van mij
Maar sinds ik alleen 's middags speel heb ik daar geen last meer van, ook veel leukere tegenstanders die niet alleen langs de lijn rennen, containen en hoge steekpasses geven.
Laatste halve minuut
Ik heb de enige op de PS3 marktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:37 schreef quer het volgende:
is die wellington guy iets waard? want heb net rondjes gerend door mn kamer
is dat deze??quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:37 schreef DutchSL het volgende:
Staat UP Wellington al op de Xbox markt en zo ja voor hoeveel?
Waarom zou je dan rondjes door je kamer rennen als je niet weet of hij iets waard is?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:37 schreef quer het volgende:
is die wellington guy iets waard? want heb net rondjes gerend door mn kamer
brasilverquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan rondjes door je kamer rennen als je niet weet of hij iets waard is?
cardioquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan rondjes door je kamer rennen als je niet weet of hij iets waard is?
no way godverodmme 60k ! teringquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja, maar stel dat hij niks waard was geweest.. dan heb je voor niks rondjes gerend
Eentje voor 160k BIN.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:37 schreef DutchSL het volgende:
Staat UP Wellington al op de Xbox markt en zo ja voor hoeveel?
yo voor hoeveel zal ie gaan? 100k bin?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoezo pullen mensen nu de ene na de andere UP terwijl ze net uit zijn? Ik heb van al die nieuwe bronzes van een paar weken geleden nog bijna niemand gekregen
jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:41 schreef quer het volgende:
[..]
is dit die ene want deze heb ik
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoezo pullen mensen nu de ene na de andere UP terwijl ze net uit zijn? Ik heb van al die nieuwe bronzes van een paar weken geleden nog bijna niemand gekregen
nog nooit luck gehad met fifa pakjes en uit eindelijk! toch welquote:
Ik heb hem toen met het TOTY voor 4k ofzo verkochtquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad
10K ongeveer nog waard?
zelfde als de transfersquote:
Tijuna badge verkoopt niet, zonet 1 die niet weg ging.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem toen met het TOTY voor 4k ofzo verkochtBuiten die Gardner ook nog een squad fitness en die Tijuana badge
Verkeerde Paredesquote:
Wat een kutsinterklaas heb jij dan als kind gehad zeg. Gods christus.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een kutsinterklaas heb jij dan als kind gehad zeg. Gods christus.
sinterklaas is voor losersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een kutsinterklaas heb jij dan als kind gehad zeg. Gods christus.
Wie?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:48 schreef strakkeman het volgende:
Umut Bulut zijn upgrade zwaar verdiend.
Als je wacht tot morgenochtend, dan zijn ze nog minstens 600 duurderquote:
Umutquote:
Wiebequote:
Maar een IFquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is weer zo typisch. Vorige week waren er 2 (later 5) bronze IFs. Ik kocht zoveel bronze packs en ik kreeg geen IF. Nu koop ik een paar 750c packs en ik krijg de enige bronze IF van deze week (met super slechte stats en super slechte formatie)
Ik 0 in duizenden packsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef vandermar het volgende:
Ik heb dit jaar 1 IF gekregen (in duizenden pakjes) en het was ook een kut IF.
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef vandermar het volgende:
Pondenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef strakkeman het volgende:
Waarom is EA zo liverpool geil. Shelvey een Up echt waar ik kan zo 10 andere namen bedenken die het 10x meer verdienen dan deze kale kneus.
ik 1, en het was strootmanquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:53 schreef vandermar het volgende:
VOrig jaar kreeg ik aan het einde van het jaar allemaal IF'squote:
Vorig jaar had ik TOTS Nene dus ik moet ook niet teveel zeikenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
VOrig jaar kreeg ik aan het einde van het jaar allemaal IF's
IF Palacio
SIF Handanovic
Stuk of 4 bronze IF's
TOen ook duizenden pakjes gehaald.
Dit jaar meerdere omdat Pinksteren en Pasen op dezelfde dag vallenquote:
ben dit jaar begonnen, weet ik veel misschien einde van het seizoenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit jaar meerdere omdat Pinksteren en Pasen op dezelfde dag vallen
Hij heeft ook wel goede stats.quote:
Dat zal hij wel vaak moeten zeggen danquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom tegen een bronzen / gouden 40 chem team en ik hoor zo'n heel jong jochie: "oh mai gawd."
oke.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:02 schreef strakkeman het volgende:
heeft iemand de stats van Ghezzal er is nog geeneen op de markt
Jij hebt weinig geduld zegquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:01 schreef quer het volgende:
Wat's deze mijn wellington zit al 15min er op voor 50k start price en nog geen enkele bid..
Mute jij je tegenstanders? Ik niet, ik vind het altijd mooi als ze mijn team bewonderen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom tegen een bronzen / gouden 40 chem team en ik hoor zo'n heel jong jochie: "oh mai gawd."
Hij is weg.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mute jij je tegenstanders? Ik niet, ik vind het altijd mooi als ze mijn team bewonderen.
(en vervolgens mij pakkie geven)
kinda, maar ik ben bang wanneer er meer wellington's er op de markt komen, Dat ie keihard gaat dalenquote:
Ik heb bij elkaar iets van 360 miljoen clubvaluequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:21 schreef Tim86 het volgende:
Nog 1 maand en 2 dagen en dan zijn we erachter of we een hoop kansloze bronzes kunnen discarden die al het hele FUT jaar in onze club zitten
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:21 schreef Tim86 het volgende:
Nog 1 maand en 2 dagen en dan zijn we erachter of we een hoop kansloze bronzes kunnen discarden die al het hele FUT jaar in onze club zitten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:28 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/5303/
Stopt ermee omdat hij van de verkeerde kant is.Ex-Heerenveen las ik, maar ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wachten op bronze Thematoernooien dusquote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef ThadCastle het volgende:
Jaja weer zo'n waardeloze upJullie krijgen ze echt allemaal he ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Jaja weer zo'n waardeloze upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Jaja weer zo'n waardeloze upIk had de NUP dus 2 dagen geleden als beste kaart na 100k. Nu heb jij de UP + ook nog die Newcastle LB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik heb vandaag meerdere spelers die nu een UP hebben gekregen al gepulld voordat ze een UP kregen.
Jaja weer zo'n waardeloze upWat is zijn laagste BIN nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Nee, niet bronze, maar de bronze Ieren had ik anders allang gediscard. Vorig jaar was het gewoon GSB, maar 18 Ieren OF 18 Noord-Ieren in je squadquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh wachten op bronze Thematoernooien dus
Oh oke en dan om te benchen? Maar dat maakt deze Fifa toch niet uitquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, niet bronze, maar de bronze Ieren had ik anders allang gediscard. Vorig jaar was het gewoon GSB, maar 18 Ieren OF 18 Noord-Ieren in je squad
Gewoon om aan genoeg Ieren te komen en zo goedkoop mogelijk..Vorig jaar was het wel iets van 7.5k offline en 10k online ofzo. Ben benieuwd of ze weer iets doen..nu er seasons zijn steken ze er amper nog energie in..Vorig jaar waren er wekelijks nieuwe cups met veel meer originele thema's.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh oke en dan om te benchen? Maar dat maakt deze Fifa toch niet uit
ben jij "Soldado" ?.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:09 schreef DutchSL het volgende:
Jij bent dus die undercutter op de PS3.
We hebben de enige twee op de markt.. jij 20k goedkoper dan mij![]()
![]()
Er is nog bijna geen fatsoenlijk toernooi geweest iddquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon om aan genoeg Ieren te komen en zo goedkoop mogelijk..Vorig jaar was het wel iets van 7.5k offline en 10k online ofzo. Ben benieuwd of ze weer iets doen..nu er seasons zijn steken ze er amper nog energie in..Vorig jaar waren er wekelijks nieuwe cups met veel meer originele thema's.
Ja.. ik heb hem al 3x gelist nu en nog niet verkochtquote:
tuigleefquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[/im
g] Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja.. ik heb hem al 3x gelist nu en nog niet verkocht
koop die van mij, dan kun je gaan pricefiksenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja.. ik heb hem al 3x gelist nu en nog niet verkochthad wel verwacht dat hij duurder dan Jucilei zou zijn, in elk geval voor vanavond, maar nee dus.
Omdat ze nog altijd boos zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef Fuszy het volgende:
Hoezo heeft Feyenoord geen ups gekregen.
Vilhena bijvoorbeeld.
Kut EA. Stel joden dat t zijn
hahahaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef Fuszy het volgende:
Hoezo heeft Feyenoord geen ups gekregen.
Vilhena bijvoorbeeld.
Kut EA. Stel joden dat t zijn
Ik heb maar 22k dus moet je hem er even goedkoper opzettenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:39 schreef quer het volgende:
[..]
koop die van mij, dan kun je gaan pricefiksen
(lelijk in straattaal)quote:
hmmkay, ik ga ff 4 atb formatie kaartje erop zetten en dan overnacht er op zettenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb maar 22k dus moet je hem er even goedkoper opzetten
Steven Seagalquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
Door die youtube filmpjes van Steven Seagal kan ik niet meer serieus naar die film op veronica kijken.
gaat ie em voor 70k erop zettenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb maar 22k dus moet je hem er even goedkoper opzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:46 schreef quer het volgende:
[..]
gaat ie em voor 70k erop zetten
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
wel ein bisschen duur gaat wel dalen komende wekenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:49 schreef strakkeman het volgende:
Wat is de UP versie van Sharaawy toch een baas.
Hij verkocht net al niet voor 50k bij jou, dus ik verwacht niet dat hij bij mij voor 80k gaat verkopen hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:49 schreef quer het volgende:
oh goverdomme Dutchsl had em voor 80k bin shit 10k verlies
en dan stop je?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij verkocht net al niet voor 50k bij jou, dus ik verwacht niet dat hij bij mij voor 80k gaat verkopen hoor.
Ik ga me er ook niet druk over maken, ik hoop dat ik er 65k voor kan vangen, dan heb ik weer bijna 100k en kan ik nog 1x coins gaan verkopen.
Nou mooi team om 0 wedstrijden mee te spelenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou mooi team om 0 wedstrijden mee te spelen
Wel zonde van je geld voor McClean. Aan de andere kant, als er ooit zo'n toernooi komt dan loop je binnen als je hem verkooptquote:
de boobies van je tandarts op je hoofdquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:56 schreef DutchSL het volgende:
Enige wat ik me van Steven Seagal films kan herinneren zijn Erika Eleniaks boobies.
Ik hoop dan ook op een Ierland toernooi, even winnen en dan de meuk gelijk weer verkopen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel zonde van je geld voor McClean. Aan de andere kant, als er ooit zo'n toernooi komt dan loop je binnen als je hem verkoopt
Mijne ook.quote:
jammer, ik heb zo'n lekkerequote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:57 schreef DutchSL het volgende:
Mijn tandarts is een man en stinkt uit zijn bek (true story)
Tandartsen zijn meestal mannen toch...Het gaat om de assistentesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:57 schreef DutchSL het volgende:
Mijn tandarts is een man en stinkt uit zijn bek (true story)
Thanks, die moet ik nog ff downloaden. Helemaal vergetenquote:
Sick team joquote:
deze man weet, alleen bij mij is de tandarts heet en de assistentesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tandartsen zijn meestal mannen toch...Het gaat om de assistentes
Waarom downloaden?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, die moet ik nog ff downloaden. Helemaal vergeten
Ik zet het altijd op de achtergrond op tijdens FIFA en dan zet ik liever geen downloads, streams etc aan.quote:
Maakt mij niet uit hoor.quote:
En dan lach je wanneer zij lachen of lach je om de schijtlolligheden?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zet het altijd op de achtergrond op tijdens FIFA en dan zet ik liever geen downloads, streams etc aan.
Oh haha dat doe ik ookquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zet het altijd op de achtergrond op tijdens FIFA en dan zet ik liever geen downloads, streams etc aan.
Huh? Ik kan wel luisteren en FIFA spelen tegelijk hoor, en voor die 3 sec beelden van voetbal per week die ik toch al heb gezien hoef ik niet te kijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dan lach je wanneer zij lachen of lach je om de schijtlolligheden?
Daaromquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Ik kan wel luisteren en FIFA spelen tegelijk hoor, en voor die 3 sec beelden van voetbal per week die ik toch al heb gezien hoef ik niet te kijken.
als je op fok.nl bent moe je gwoon nederlands prate okquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:01 schreef quer het volgende:
ich gehe schlafen en dromen over de boobies
duits nederlands engelsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als je op fok.nl bent moe je gwoon nederlands prate ok
Zondagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Is de All Star game niet vannacht? Die dunk shit enzo?
Zondagquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
Oh maar als ik iets doe dan kan ik niet naar iets anders luisteren ofzo omdat ik dan beide slecht doequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huh? Ik kan wel luisteren en FIFA spelen tegelijk hoor, en voor die 3 sec beelden van voetbal per week die ik toch al heb gezien hoef ik niet te kijken.
Ben al een potje gestart.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik wil wel over 10 minuten dan ben ik klaar met VI kijken
Oh, daar heb ik met FIFA nooit zo'n last van..kan goed multitaskenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh maar als ik iets doe dan kan ik niet naar iets anders luisteren ofzo omdat ik dan beide slecht doe
Ik ben nogal heel erg gigantisch vreselijk über schnell afgeleid.
ja zondag, dus zaterdagnacht, of zondag, maandagnacht?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef DutchSL het volgende:
De echte wedstrijd is zondag, wat er vandaag en morgen is weet ik niet.
Bij dunk shit moest ik hier aan denken, bazenspel van vroeger
Precies!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja zondag, dus zaterdagnacht, of zondag, maandagnacht?
17 februari in Amerika, dus 18 februari om 03:00 ofzo bij onsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja zondag, dus zaterdagnacht, of zondag, maandagnacht?
iznielivequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:13 schreef vandermar het volgende:
Istanbul tegen Madrid nu op Sport 1? Basketbal.
Is herhaling. gisteren werd deze wedstrijd gepeeld.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:13 schreef vandermar het volgende:
Istanbul tegen Madrid nu op Sport 1? Basketbal.
Richmondquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:09 schreef DutchSL het volgende:
De echte wedstrijd is zondag, wat er vandaag en morgen is weet ik niet.
Bij dunk shit moest ik hier aan denken, bazenspel van vroeger
van zondag op maandag dusquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
17 februari in Amerika, dus 18 februari om 03:00 ofzo bij ons
http://www.nba.com/news/as.game/2013-all-star-schedule/index.htmlquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van zondag op maandag dusen morgenavond die slam dunk dingen?
Jup.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van zondag op maandag dusen morgenavond die slam dunk dingen?
Houston, Texasquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup.
Waar is het? Vorig jaar was het dacht ik om 1 uur 's nachts, zal dit jaar dus wel westkust zijn.
Centraal amerika dus.quote:
zie edit mie mangquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Centraal amerika dus.
Vorig jaar was dus FLorida, Zal wel 2 uur verschil zijn dan.
Zie de link die ik plaatste, alle tijden zijn east coast dus 6 uur verschil met onsquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Centraal amerika dus.
Vorig jaar was dus FLorida, Zal wel 2 uur verschil zijn dan.
Toen was ik al aan het googelen waar het vorig jaar wasquote:
7 tochquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zie de link die ik plaatste, alle tijden zijn east coast dus 6 uur verschil met ons
FA Cup..welgeteld 4 potjes morgen waarvan Arsenal - Blackburn de enige enigszins fatsoenlijke is..echt bagger. Gelukkig is om 14u Dimitrov - Del Potroquote:
Oh, ik ben morgen overdag toch weg.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
FA Cup..welgeteld 4 potjes morgen waarvan Arsenal - Blackburn de enige enigszins fatsoenlijke is..echt bagger. Gelukkig is om 14u Dimitrov - Del Potro
Een geit ruilen voor magische bonen op de markt?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, ik ben morgen overdag toch weg.
Op die link staat "All times Eastern (ET)".quote:
Over een half uur Celebrity match ( Usian Bolt etcquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
En dat krijgt dan geen UP...debieltjes bij EA.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Jackson scoort irl ook gewoon iedere wedstrijd
Ja allemaal door die IF juist die weekquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat krijgt dan geen UP...debieltjes bij EA.
Hebben ze nog iets gezegd over de upgrades trouwens? Was dit de laatste batch?
Wat ben je aant doen dan met die random pics?quote:
Beetje rondstruinen of ik leuke dingen tegen kom.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ben je aant doen dan met die random pics?
rondjequote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
Zo maar eens voor het eerste fifa spelen deze week..hoe doe je ook alweer schieten?
LB + Yquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:31 schreef Tim86 het volgende:
Zo maar eens voor het eerste fifa spelen deze week..hoe doe je ook alweer schieten?
Stuur die site via dm.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ikMoet alleen wel kut zijn
Kost geen drol though
Onderverhuur je huis. Ruimte zat.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Stuur die site via dm.
Het is crisis hier en moet nog een shirt van Jackson.
Ladderzatquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Onderverhuur je huis. Ruimte zat.
Ik googlede Porto away Jacksonquote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Stuur die site via dm.
Het is crisis hier en moet nog een shirt van Jackson.
Me zus gaat wel binnenkort uit huis.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 00:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Onderverhuur je huis. Ruimte zat.
Ik blijf dan ook staan, tot hij iets gaat doen. Gelukkig zijn het overdag normale mensen vergeleken met 's avonds en krijg je ook aardige berichten.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:00 schreef DannyDeko het volgende:
Net een potje gespeeld tegen de grootste loser ooit.
Pauzeert instant als de wedstrijd begint en gaat gelijk ultra def spelen. Zodra die de bal had bleef die net zo lang stil staan totdat je kwam instappen, pass naar de volgende, en weer hetzelfde verhaal.
Echt nog nooit zo een vreselijk lang potje gespeeld. Natuurlijk had ie de nodige pace voorin om een mislukt LB+Y balletje op te geven en zodra die 1-0 voor kwam ging die 5atb spelen (en hij speelde al ultra def).
Na afloop stuur ik m een bericht dat ie de meest saaie lul ooit is en gewoon zielig is.
Krijg ik echt 5 voice messages terug, enige wat ik kon verstaan was "you are sad, shows that fifa is your life" ...En daarom is hij zo aan het try-harden en me gelijk volspammen.
/kutdagboek
Fifa community
Engelse kindjes![]()
Ultra defensive![]()
![]()
Jezus, ik heb veel meegemaakt, maar ditquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:00 schreef DannyDeko het volgende:
Net een potje gespeeld tegen de grootste loser ooit.
Pauzeert instant als de wedstrijd begint en gaat gelijk ultra def spelen. Zodra die de bal had bleef die net zo lang stil staan totdat je kwam instappen, pass naar de volgende, en weer hetzelfde verhaal.
Echt nog nooit zo een vreselijk lang potje gespeeld. Natuurlijk had ie de nodige pace voorin om een mislukt LB+Y balletje op te geven en zodra die 1-0 voor kwam ging die 5atb spelen (en hij speelde al ultra def).
Na afloop stuur ik m een bericht dat ie de meest saaie lul ooit is en gewoon zielig is.
Krijg ik echt 5 voice messages terug, enige wat ik kon verstaan was "you are sad, shows that fifa is your life" ...En daarom is hij zo aan het try-harden en me gelijk volspammen.
/kutdagboek
Fifa community
Engelse kindjes![]()
Ultra defensive![]()
![]()
Mazzelaarquote:
laagste die er op staat is 100k, ik gooi hem er gewoon open bid opquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mazzelaar
Thad had hem ook en verkocht voor 105k, maar volgens mij kun je er veel meer voor krijgen
illuminatiequote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat me overigens wel opvalt is hoe vaak het ineens begint te laggen zodra je op voorsprong komt terwijl het eerst niet was
Hij is op xbox al enorm gezaktquote:Op zaterdag 16 februari 2013 01:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
laagste die er op staat is 100k, ik gooi hem er gewoon open bid op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |