quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk wie er echt verantwoordelijk is voor de dood van ShowChat.![]()
Ik heb een nieuwe trui!quote:
The exciting life you leadquote:
And dont you know itquote:
Uiteraard, algemeen bekend feitquote:
Met wat?quote:
actieve SCquote:
Sorry...quote:
Ik geef het even door aan mijn collega'squote:Op donderdag 27 februari 2014 16:49 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Sorry...
![]()
...maar er is weer werk aan de winkel.
Waar was je een week geleden met je flow vasthouden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef Zhenar het volgende:
Ja deze flow die LB heeft ingezet moeten we wel vasthouden.
Hebben jullie nog iets geks beleefd onlangs?
Ik niet
Wintersporten!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Waar was je een week geleden met je flow vasthouden?
Ik wilde het al zeggen toen ik "wintersporten" las.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wintersporten!
En op de terugweg hadden we pech. Dat was eigenlijk best gek, dus ik ontkracht mijn hele vorige post gelijk
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:48 schreef Svensational het volgende:
En oh, alle vroegies verdienen een nekschot.
quote:
OMG dus dan is het allemaal JOUW SCHULD!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 18:20 schreef LeBeau het volgende:
Oh nee, ik was wel weg (14 topics lang!) ik kwam alleen even in topic #1049 langs om Sven te vragen of hij nog aan m'n piemel ging zuigen.
WAS IK DE PASSIE?
Kwaliteitstopicquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:58 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ben geen expert maar misschien moeten jullie stoppen met de reallife contacten
Ga vooral zo door, dan zie je wel of ik de passie weer met je deel, of dat dit de laatste keer met jou is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG dus dan is het allemaal JOUW SCHULD!!!![]()
![]()
![]()
Passie is ook bitchfightsquote:Op woensdag 5 maart 2014 19:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ga vooral zo door, dan zie je wel of ik de passie weer met je deel, of dat dit de laatste keer met jou is.
Ik dacht dat mijn LRJ recognition impliciet was.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:33 schreef LeBeau het volgende:
M'n Linda, Roos & Jessica referentie, wat doe je?![]()
ERKENNING!
Ik accepteer wat ik interpreteer als jouw onderdanige gekruip en smeken om mijn vergiffenis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 19:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn LRJ recognition impliciet was.
Maar respect voor de subtiele en toepasselijke verwerking!
Zeldenquote:
Misschien maar weer wat quizzers optrommelen binnenkort?quote:
Je weet zo goed tussen mijn regels door te lezenquote:Op woensdag 5 maart 2014 20:07 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik accepteer wat ik interpreteer als jouw onderdanige gekruip en smeken om mijn vergiffenis.
Goed planquote:Op woensdag 5 maart 2014 23:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien maar weer wat quizzers optrommelen binnenkort?
Ja. Kom je een keer mee?quote:Op donderdag 6 maart 2014 07:18 schreef LeBeau het volgende:
Is "quizzen" code voor "een kroeg induiken en drinken tot je niet meer weet wat de vragen zijn"?
Ik zit tegenwoordig regelmatig in Plan B met de woensdagavond pubquizquote:
Is dat op de Overtoom?quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit tegenwoordig regelmatig in Plan B met de woensdagavond pubquiz.
In Amsterdam? Want dan moet er wel iemand zijn om m'n handje vast te houden, want ik ken daar echt niks.quote:
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Is dat op de Overtoom?
En is die quiz net zo leuk als de onze?
En zoek je nog teamleden?
Ja, tis in Amsterdam, maar wel dicht bij CS, dus dat kan bijna niet misgaanquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:46 schreef LeBeau het volgende:
[..]
In Amsterdam? Want dan moet er wel iemand zijn om m'n handje vast te houden, want ik ken daar echt niks.
Oh, dat is wel lekker dichtbijquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja.
Weet ik niet, ik ken die van jullie niet, maar ze maken hem elke week zelf en soms mag je suggesties geven over een categorie voor de volgende week.
Soms, en je kan met 3 al meedoen, kost 2.50 incl gratis bittergarnituur.
Ik vind het wel een leuke quiz iig, en het is er ook wel gezelligquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, tis in Amsterdam, maar wel dicht bij CS, dus dat kan bijna niet misgaan
En het is op maandagavond, zuiptechnisch niet de beste dag misschien
[..]
Oh, dat is wel lekker dichtbij
Oh leuk, ik wil wel een keer meedoen dan
Je onderschat me.quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, tis in Amsterdam, maar wel dicht bij CS, dus dat kan bijna niet misgaan
Je onderschat me.quote:En het is op maandagavond, zuiptechnisch niet de beste dag misschien
Leukquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke quiz iig, en het is er ook wel gezellig.
Gaan we regelen.
quote:Op donderdag 6 maart 2014 14:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je onderschat me.
[..]
Je onderschat me.
Deze quiz is goed te doen, al moet je soms wel een beetje mazzel hebben met de categorie natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Leuk
Quiz waar wij heengaan is erg leuk, maar ook vrij moeilijk qua niveauEn de teams die meedoen weten vaak bizar veel. Dus wij eindigen meestal vrij laag
[..]
LeBeau gaat ook mee quizzen
Vanuit CS loop je in 1 rechte lijn naar de quiz toe. Maar ik kan wel de route tekenen op een kaartje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |