PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 19:54 schreef vandermar het volgende:
Prima aflevering van Suits trouwens.Hij is sowieso al een baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ze zag er wel nice uit ja deze epquote:
Geen idee wie 'm kocht, maar bedankt.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:00 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn IF Mikel Rico erop gezet voor 28,5k. Die moet even snel verkopen, want dan kan ik een potje tegen Reemi voor de smlenocup.Iemand die zich geroepen voelt? Verlies maak je er toch niet op.
Feliquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:01 schreef Lindgren. het volgende:
Oh en voor degenen die nog benieuwd waren naar mijn kamerverhaal; vanaf maandag ben ik officieel eigenaar van een eigen faphok.
400 euro voor ongeveer 4,5 bij 4,5mquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
FeliWat ben je kwijt per maand voor hoeveel m2? En all-in?
Niet verkeerd, netjesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
400 euro voor ongeveer 4,5 bij 4,5mAll-in inderdaad. Hartje Haarlem.
Ik koop niks meer van jou.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen idee wie 'm kocht, maar bedankt.
Vierkante kamer?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
400 euro voor ongeveer 4,5 bij 4,5mAll-in inderdaad. Hartje Haarlem.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik koop niks meer van jou.
CF Lukaku 15k verlies
Nee, het is niet vierkant. Hij is rechthoekig. Het is ongeveer 5 bij 4 en een beetje, maar ik heb niet precies gemeten. 4,5 bij 4,5 klinkt dan wel zo makkelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vierkante kamer?
Wel aardige prijs voor centrum Haarlem all in of niet?
Je moet dus nog met de trein naar Amsterdam?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Thanks bro.
[..]
Nee, het is niet vierkant. Hij is rechthoekig. Het is ongeveer 5 bij 4 en een beetje, maar ik heb niet precies gemeten. 4,5 bij 4,5 klinkt dan wel zo makkelijk.Ik heb twee inbouwkasten, dus dat scheelt ook ruimte. Wel een gedeelde badkamer en keuken, maar die deel ik met een vriend van me.
Geniaal.
Prijs is inderdaad niet slecht. Ik zit op 2 minuten fietsen van het station.
valt wel meequote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet dus nog met de trein naar Amsterdam?
Amsterdam is zeker veel duurder of niet?
Ik loop stage in Haarlem.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet dus nog met de trein naar Amsterdam?
Amsterdam is zeker veel duurder of niet?
Ik dacht dat je nog naar school moest (hbo is school jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |