Pfewquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nee joh ik zit te grappen
veertig Molukkers voorzien van voedsel
Nee jonge,quote:
ERMAHGERD MAANDAG EEN BOOBJOB CADEAUquote:
JAquote:Op vrijdag 15 februari 2013 11:55 schreef Mss het volgende:
[..]
ERMAHGERD JE BENT GEWOON JARIG MAANDAG!
Jij moet gewoon een job hebben waarbij je de hele dag aan boobs kunt zitten. Veel beter!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:03 schreef PriemGirl het volgende:
Geen boobjob?KRIJG IK DAN 1??/
Nee?
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een job hebben waarbij je de hele dag aan boobs kunt zitten. Veel beter!
Zo'n mevrouw die bij videoclips en fotoshoots de tetten rechtzet en bijpoedertquote:
Ik zou altijd voor de zekerheid condooms erbij doenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand enig idee hoeveel uren ertussen moeten zitten dat je de pil hebt genomen en dat je gaat kotsen zodat de pil wel werktik kan geen bijsluiter vinden.
Waar slaat dit nou weer opquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zou altijd voor de zekerheid condooms erbij doen
Ik heb geen bijsluiter meer dus ik heb geen ideequote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:24 schreef Mss het volgende:
Dat je het risico beter niet kunt lopen? Opnametijd verschilt per persoon, daarom staat het niet in de bijsluiter.
O weet ik veel, ik associeer pil alleen met het voorkomen van kotersquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb geen bijsluiter meer dus ik heb geen idee![]()
Ik heb wel velen zin in seks als ik me zo voel jaging me er meer om dat niet m'n hele cyclus naar de haaien is als ik een pil mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |