Ze hebben allemaal gefaaldquote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:37 schreef Hilzillah het volgende:
de maand is toch voorbij? Probeer eens een jaar!
Want? Maten hielden hoofd vast en goten het naar binnen?? Zelfs dan is het je eigen keus om het door te slikken... Face it Skippy... Je bent een losert!quote:
Ja enquote:Op vrijdag 15 februari 2013 15:06 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Want? Maten hielden hoofd vast en goten het naar binnen?? Zelfs dan is het je eigen keus om het door te slikken... Face it Skippy... Je bent een losert!
Je zit zeker ook op het viva forum dom wijf.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 13:20 schreef Hilzillah het volgende:
Christus dat meen je niet!! Dat is intens triest! Kerst en oudjaar zitten er niet eens bij!
Vlegel!!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 16:51 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nee hoor snoesje. Ga zo wel naar de slijter.
Kom je vanavond langs ? Ik heb bier en chips.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:04 schreef mrspoeZ het volgende:
Pas je de data nog aan? Ik doe de vastenperiode, dus van 13-2-13 tot 31-3-13 (leuke cijfers ook).
Gezellig, ik breng komkommer en kruidenthee mee. En een meditatiecd.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Kom je vanavond langs ? Ik heb bier en chips.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:06 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Gezellig, ik breng komkommer en kruidenthee mee. En een meditatiecd.
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Koop gewoon net als ik extra zwaar bier. Dan kan je tegen jezelf zeggen "goh, ik heb maar twee biertjes gedronken vanavond" en toch lekker in de war zijn.
Of gewoon een fles wijn per dag. Wijn is immers gezond. Dat kan ook.
Heel de dag slapen helpt.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:28 schreef skippy22 het volgende:
Zo moeilijk kan het toch niet zijn een zaterdag zonder drank ?
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 17:22 schreef Michielos het volgende:
Ik nu al 2.5 maand alcoholvrij en 4x per week sportschool.
Ik kijk al niet meer terug
Ik heb mezelf overigens geen geheelonthouding gegeven. Als ik een wijntje of een biertje wil drinken, wil ik dat gewoon kunnen doen. Het blijft echter bij 2,3 glaasjes en dat eens in de zoveel tijdquote:
Superknap.quote:Op maandag 18 februari 2013 00:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb mezelf overigens geen geheelonthouding gegeven. Als ik een wijntje of een biertje wil drinken, wil ik dat gewoon kunnen doen. Het blijft echter bij 2,3 glaasjes en dat eens in de zoveel tijd
Als je jezelf een geheelonthouding geeft en jezelf niks meer gunt, kun je enkel maar falen en ben je zooo teleurgesteld als je je heilige beloften verbreekt ..Dat moet je denk ik ook niet willen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |