stoerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:54 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Hij vond het opvallend dat ik voor mijn leeftijd kleine bedragen verstuurde en ontving van mensen, en hij vroeg zich af waarom mijn ouders 200 euro naar mij gestuurd hadden?
"U weet dat ik een paar maanden terug jarig ben geweest en dat dat mijn cadeau was?"
"...Uhm nee dat wist ik niet nee sorry.."
Het sloeg echt helemaal nergens op, ik lulde hem er echt helemaal uit daar
Bullshit. Een filliaalmanager heeft geen bevoegdheid je rekening te blokkeren.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:54 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Hij vond het opvallend dat ik voor mijn leeftijd kleine bedragen verstuurde en ontving van mensen, en hij vroeg zich af waarom mijn ouders 200 euro naar mij gestuurd hadden?
"U weet dat ik een paar maanden terug jarig ben geweest en dat dat mijn cadeau was?"
Dus iedere keer als je salaris van ¤200+ zou ontvangen, mag je op het matje komen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 14:54 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Je voornaam is niet toevallig Bert?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 16:42 schreef slacKard.x het volgende:
Waarom zou ik in godsnaam voor zo'n omslachtige wijze kiezen om te trollen?
Ook dan heet het nog een filiaalmanager...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:18 schreef jeroen25 het volgende:
Misschien is TS zijn moeder wel de directeur van de plaatselijke bank?
De filiaalmanager heeft het ook niet gedaan, maar met hem moest ik dat gesprek voeren. Hij heeft daarna contact opgenomen met degene die het geblokkeerd had.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 15:46 schreef destrovel het volgende:
[..]
Bullshit. Een filliaalmanager heeft geen bevoegdheid je rekening te blokkeren.
Daarbij worden dergelijke maatregelen alleen genomen bij transacties boven 5000 euro.
Anders zou mijn studentenhuis ook shit krijgen met elke verrekening van onze "wie betaalt wat"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |